paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Monster problém k nasrání.
3.3.2009 v 20:07
Zdravim ,pánové řekne mi prosím někdo jestli je normální,že se mi dnes na mém Monstru 900 po 10 km odpálila zapalovací cívka na přední válec?mě snad jebne,já mam na něm najeto teprve 120 Km a už se to posere.kde a za kolik se dá sehnat nová cívka.a proč se to stalo?díky za rady a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 20:04 | Nahoru | #1
lewisss> No já bohužel tak dobrý zkušenosti s Českýmy výrobky nemám , a to mi prošlo rukama taky dost Jawek, ale tady se zase dá říct, že už to byli hodně starý mašiny, a jak se zdá tak Jawy stárnou stejně jako Ducati, to asi jen Nortoni nestárnou! No prostě žádná Jawa se mi nezdála moc spolehlivá, pořád tomu něco bylo, sice máš pravdu že indučka mi taky nikdy na ničom neodešla, to kondenzátor sice jó, ale novej sem nekupoval, někde sem vyhrabal ten komančskej, a "lítalo" to dál, elektrika byla ale podlě mě na Jawách spíše tou silnou stránkou, tam se nikdy nic moc řešit nemuselo, hroší byl ale ten zbytek tej mašiny , na druhý straně ale Jawy nejsou přímo Komoušskej výrobek, jelikož jejich konstrukce byla stejná už od druhý světový, a jedná se tam spíš jen o Evoluci, když se třeba podíváš na motor z nový 350 a ze starýho Péráka, zjistíš že konstrukčně jsou takřka stejné, a vymysleli je ještě lidé z té zlaté éry před komárama...

Každopádně pokud jde o spolehlivost, tak na Nortona nic nemá, tam jen jezdíš, dolejváš benzín a občas olej, a nemusíš na tom dělat vůbec nic, třeba náš ES2 má najeto přes 130 tisíc Km a jezdí pořád skoro jako novej, a nato jak ho nikdo nikdy nešetřil se na tom posralo mnohem méně věcí než třeba na mojem Monsteru za půl roku, to taky o nečem vypovídá, bohužel ale to nejde moc srovnávat, jelikož Norton byl stavěnej na výdrž a na práci, a Dukny jsou stavěný pro zábavu a mají o dost větší výkon, dá se to ale určitě srovnávat s Jawou, a můžu ti říct že ty moje Jawky nevydržely jet ani tejden bez nějakýho toho věčnýho "laďění", takže kdybych ti to měl říct popravdě, tak na Nortonu bych si klidně troufnul jet kolem světa, na Ducati bych raději už ani neopouštěl náš stát a na Jawě bych nechtěl jet ani s Chebu do Aše (cca. 25 Km), ale každý má zkušenosti jiné, a hodně lidí by se mnou asi nesouhlasilo...

Jo a ten Regler, to je taková krabička, kterou tvoří hliníkový chladič, ve kterém je ta elekronika zalitá, a je umístěný ve předu hnedle pod hlavnou řízení, a na Ducati prý odchází dost často...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

13.3.2009 v 20:14 | Nahoru | #2
DMC.motobiker> Na mojí Jawce 350 kejvačce z 1958 se nic nesralo,a to že mam na ní nalítáno hoodně,jen sem musel dávat pozor jestli mám namazaný kladívka.stačilo jednou tomu velkej céres a upálili se pertinaxi a bylo po předstihu.jina na to jak je stará mastí slušně,jezdil sem na ní nejvíc,před tím než sem koupil tohle.ted je na prodej holky moje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist