globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stojánek - odpojení zapalování
 
14.11.2007 v 14:08
rušil jste někdo odpojení zapalování na policajtu, vím že je to pojistka proti blbosti, ale moc jinejch motorek to nemá
Předchozí
1 2
Následující

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 14:23 | Nahoru | #1
Proč to chceš odpojit? Tě to nejak oběžuje, čí co? Mám ho tam taky a nějak to neřeším.. :rolleyes: Už se mi sice jednou stalo, že mi nechtěla nastartovat kvůli tomu, že jsem si špatně sklopil stojánek. Docela dost dlouho jsem nad tím laboroval, proč se jí nechce, ale nakonec jsem na to přišel.. :thmubup: Máš proto nějaký závažný důvod? Bych to pochopil jen tehdy, kdyby se ti stávalo to co mě, ale při každém startu.. :lol:

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 14:25 | Nahoru | #2
moc motorek to nema ? to si slysel kde clovece.jinak podle myho kdyz pudes po kablech a spojis je u konce tak to je jasny..

2 reakcí na tento příspěvek Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 15:46 | Nahoru | #3
Ano, moc motorek to nemá, protože to jejich majitelé ruší. Je to uplně k ničemu. Když je někdo tak blbej, že jede s vyndanym stojánkem tak mu patří, aby se pořádně vyválel.
dasik>Buď tam budeš mít někde rychlo-spojku, a nebo kabel uštípni a spoj je dohromady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 15:49 | Nahoru | #4
alfonzo>
umíš pravopis?asi ne!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 16:25 | Nahoru | #5
alfonzo>No ono to tam je taky z důvodu aby sis na stojanu nezmáčkl startér a motorka ti neujela a nespadla. Jinak je spousta specialistů jako ty co si tyto bezpečnostní prvky jako jištění startu přes spojku odpojí a pak loví motorku ze země :lol:

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 16:29 | Nahoru | #6
no ja myslim ze jen maloktera motorka to nema.... nevidim duvod proc to odpojovat....

myslim ze nejvic se na tom vysvihaj ti co nekde hlasi ze prece nejsou takovy lamy aby si zapomeli sklopit stojan..... podle zakona schvalnosti....

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 16:52 | Nahoru | #7
dasik>ááá...ty máš ten ducati prasosystém jak nejde nastartovat když je vysunutý i na neutrál co?:))) to je vůbec výborný systém...

mno nevím jak ducati, ale budou tam dva koncáky, takže stačí pospojit dráty tak, aby byl stále aktivní koncák "zasunuto"
a je..

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 16:59 | Nahoru | #8
Taky jsem to mel a dal jsem to pryč. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 17:11 | Nahoru | #9
já to tam mám a nechám, jsem lama, určitě bych ji poslal k zemi :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 17:25 | Nahoru | #10
keymaker>>
chlap kterej se mlátí s tramvajema že by neudržel hondu? udržet motorku by bylo težší to jo :D

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 19:35 | Nahoru | #11

pevann píše: alfonzo>
umíš pravopis?asi ne!


Ty to takhle poznáš přes internet? Tak to jsi borec. Tobě ta čeština taky dělá problémy.
Na začátku věty se píše velké písmeno!

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 19:43 | Nahoru | #12
Prda1>Já expert jsem, zato se nestydim. :lol: Jak může spadnou moto ze stojánku? Rychlost neřadim (stejně je tam zelená kontrolka N). Motorku na stojánku nestartuju, nasednu-stojánek-sytič-start-počkám tak minutku-stáhnu sytič-a pomalou, vyrovnanou, klidnou jízdou vyrážim vstříc novým dobrodružstvím.

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 19:50 | Nahoru | #13
Taky to nehodlám odpojovat :lol: kdysi na CBXu to nebylo a za rok se mi na stojánku podařilo poskočit asi 4x :lol: :lol: :lol:

3 reakcí na tento příspěvek Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 19:54 | Nahoru | #14
Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 20:12 | Nahoru | #15
Já motorku zahřejvám necelou minutu - než si navláknu helmu a rukavice, zahřívám jízdou *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 20:29 | Nahoru | #16
Droppi>tak to je nejaky pitomy, ne..
ja normalne motku ohrivam na stojanku.. proc na ni sedet :D
mezitim se pripravim a vyrazim...


a na 125ce jsem to taky nemel a jednou jsem na ni poskocil tak, ze jsem si musel zastavit, nejdriv se podivat, jestli jsem ten stojan neurval, pak se vzpamatovat, sklopit a jet dal...

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 20:36 | Nahoru | #17
h4wk3y>>
To mi povídej :)

Stojánek - odpojení zapalování

14.11.2007 v 20:43 | Nahoru | #18
CAGIVA W16ka žádnýho policajta na stojánku neměla a byla z toho moje největší bouračka co jsem kdy měl. A to už jezdím pár desítek let.Takže DOPORUČUJU , všichni si to vodsřihejte ať je víc SRANDY. Taky jsem si předtím myslel, že nejsem SKLEROTIK.
čus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 07:28 | Nahoru | #19

Droppi píše: Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.


Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 10:18 | Nahoru | #20

Ducatista píše: [quote=Droppi]Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.


Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu. [/quote]
Počkat, tohle by se mělo týkat jen učitého ročníku SS a monstera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 10:22 | Nahoru | #21
DRN>>
chlap kterej se mlátí s tramvajema že by neudržel hondu? udržet motorku by bylo težší to jo :D [/quote]
na svůj věk a postavu jsi dost drzej :P :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 13:05 | Nahoru | #22
keymaker>>
chlap kterej se mlátí s tramvajema že by neudržel hondu? udržet motorku by bylo težší to jo :D [/quote]
na svůj věk a postavu jsi dost drzej :P :lol: [/quote]
jako že jsem starej a malej? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 13:08 | Nahoru | #23

DRN píše: [quote=keymaker][quote=DRN]
chlap kterej se mlátí s tramvajema že by neudržel hondu? udržet motorku by bylo težší to jo :D


na svůj věk a postavu jsi dost drzej :P :lol: [/quote]
jako že jsem starej a malej? :D [/quote]
přesně tak a ty já mlátim nejradši :lol:

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 13:09 | Nahoru | #24

keymaker píše: [quote=DRN][quote=keymaker]
na svůj věk a postavu jsi dost drzej :P :lol:


jako že jsem starej a malej? :D [/quote]
přesně tak a ty já mlátim nejradši :lol: [/quote]
ve spánku nebo když jsou k tobě zádama co? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 14:01 | Nahoru | #25
miura>jj, tohle maji jenom nektere starsi rocniky SS-ka a mozna nektere monstry

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 16:44 | Nahoru | #26
tady se to rozjelo :D

Droppi> byl si první kdo zareagoval k věci *yes* jde mi o to pitomí ohřívání mimo garáž a montážní stojan - jak je kosa tak to italský železářství vydává ještě podivnější zvuky a lepší to pořádně přohřát, jenže to je tak na tři cíga, no ale kvůli tomu to máme ne :thmubup:

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 16:44 | Nahoru | #27
fenri>>
Některý stopro, třeba ten můj.

Stojánek - odpojení zapalování

15.11.2007 v 19:52 | Nahoru | #28
Já tedy s tímto problém nemám...vyklopím stojánek, opřu, dám neutrál, nastartuju a jdu se oblíkat...když přijdu, je ohřáto na 55°C :cool:

P.S.: r.v. 2004

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

16.11.2007 v 07:06 | Nahoru | #29
miura>>
Tak asi vím co mám na motorkách ne??? :rolleyes: :marod:
Když píšu že to má 748 i 996, tak to má. U modelu 916 byla na stojanu pružina, která po nahnutí motorky stojan ihned sklopila k rámu, takže tam čidlo nebylo potřeba. Ale bylo to nebezpečný, protože když ti na motorku sedl kámoš že chtěl třeba jen vyzkoušet posez, tak se stojan hned sklopil a on pak při sesednutí z motky tohle nečekal a bum, byla na zemi. Ale od roku 1999 (modelu 996) tam čidlo je, bohužel je to tak stupidně udělaný, že motor neběží ani na neutrál (u japonců zhasne až při zařazení 1 kvaltu). Takže mám čidla odpojený pouze kvůli zahřívání motoru na neutrál.

(reakce na) Stojánek - odpojení zapalování

16.11.2007 v 16:13 | Nahoru | #30
Ducatista>>
Tak asi vím co mám na motorkách ne??? :rolleyes: :marod:
Když píšu že to má 748 i 996, tak to má. U modelu 916 byla na stojanu pružina, která po nahnutí motorky stojan ihned sklopila k rámu, takže tam čidlo nebylo potřeba. Ale bylo to nebezpečný, protože když ti na motorku sedl kámoš že chtěl třeba jen vyzkoušet posez, tak se stojan hned sklopil a on pak při sesednutí z motky tohle nečekal a bum, byla na zemi. Ale od roku 1999 (modelu 996) tam čidlo je, bohužel je to tak stupidně udělaný, že motor neběží ani na neutrál (u japonců zhasne až při zařazení 1 kvaltu). Takže mám čidla odpojený pouze kvůli zahřívání motoru na neutrál. [/quote]
Tak to mě moc nepotěšilo, přecházím na 748 a doufal jsem že se tohohle zbavim.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist