3 reakcí na tento příspěvek Stojánek - odpojení zapalování
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
ja normalne motku ohrivam na stojanku.. proc na ni sedet :D
mezitim se pripravim a vyrazim...
a na 125ce jsem to taky nemel a jednou jsem na ni poskocil tak, ze jsem si musel zastavit, nejdriv se podivat, jestli jsem ten stojan neurval, pak se vzpamatovat, sklopit a jet dal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
Droppi píše: Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.
Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu.