1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
Tak asi vím co mám na motorkách ne??? :rolleyes: :marod:
Když píšu že to má 748 i 996, tak to má. U modelu 916 byla na stojanu pružina, která po nahnutí motorky stojan ihned sklopila k rámu, takže tam čidlo nebylo potřeba. Ale bylo to nebezpečný, protože když ti na motorku sedl kámoš že chtěl třeba jen vyzkoušet posez, tak se stojan hned sklopil a on pak při sesednutí z motky tohle nečekal a bum, byla na zemi. Ale od roku 1999 (modelu 996) tam čidlo je, bohužel je to tak stupidně udělaný, že motor neběží ani na neutrál (u japonců zhasne až při zařazení 1 kvaltu). Takže mám čidla odpojený pouze kvůli zahřívání motoru na neutrál.
Tak asi vím co mám na motorkách ne??? :rolleyes: :marod:
Když píšu že to má 748 i 996, tak to má. U modelu 916 byla na stojanu pružina, která po nahnutí motorky stojan ihned sklopila k rámu, takže tam čidlo nebylo potřeba. Ale bylo to nebezpečný, protože když ti na motorku sedl kámoš že chtěl třeba jen vyzkoušet posez, tak se stojan hned sklopil a on pak při sesednutí z motky tohle nečekal a bum, byla na zemi. Ale od roku 1999 (modelu 996) tam čidlo je, bohužel je to tak stupidně udělaný, že motor neběží ani na neutrál (u japonců zhasne až při zařazení 1 kvaltu). Takže mám čidla odpojený pouze kvůli zahřívání motoru na neutrál. [/quote]
Tak to mě moc nepotěšilo, přecházím na 748 a doufal jsem že se tohohle zbavim.