4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
Ducatista píše: [quote=Droppi]Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.
Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu. [/quote]
Počkat, tohle by se mělo týkat jen učitého ročníku SS a monstera.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stojánek - odpojení zapalování
Tak asi vím co mám na motorkách ne??? :rolleyes: :marod:
Když píšu že to má 748 i 996, tak to má. U modelu 916 byla na stojanu pružina, která po nahnutí motorky stojan ihned sklopila k rámu, takže tam čidlo nebylo potřeba. Ale bylo to nebezpečný, protože když ti na motorku sedl kámoš že chtěl třeba jen vyzkoušet posez, tak se stojan hned sklopil a on pak při sesednutí z motky tohle nečekal a bum, byla na zemi. Ale od roku 1999 (modelu 996) tam čidlo je, bohužel je to tak stupidně udělaný, že motor neběží ani na neutrál (u japonců zhasne až při zařazení 1 kvaltu). Takže mám čidla odpojený pouze kvůli zahřívání motoru na neutrál.
miura píše: [quote=Ducatista][quote=Droppi]Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.
Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu. [/quote]
Počkat, tohle by se mělo týkat jen učitého ročníku SS a monstera. [/quote]
je to i na 998,a je to k ničemu přesně jak píše ducatista musíš sedět na motce jako lofas
miura píše: [quote=Ducatista][quote=Droppi]Jenže, milí zlatí, tady vůbec nejde o pojistku proti blbosti = aby se člověk nerozjel s vystrčeným stojanem (v praxi to znamená, že tam cvakneš jedničku a motor zhasne), nýbrž pojistka na zapalování a v tom případě, pokud je venku stojan, motor nefunguje!
Je to absolutní 3,14čovina a tohle kluci italský nepromysleli. Už jen ohřát motorku před jízdou je pocuc, páč na ní musim 5 minut sedět jak vocas :)
Taky bych to chtěl nějak pořešit, ale nějak lépe. Aby ten systém byl opět lehce obnovitelný. Přece jen, je to jediná pojistka.
Přesně tak, mám to na 748 i 996 odpojedný, protože než se moto ohřeje aspon na 60 °C, tak to u 996 trvá 5 min a u 748 dokonce snad 10 min, a nehodlám celou dobu sedět jak pako na motce. Takže ji nahodím, oblíknu se do kombi, nasadím přilbu, zamknu garage, nasadím tankvak, rukavice atd atd a moto je ohřátá. Pak sednu na moto a UJISTÍM se, že jsem stojan sklopil, a jedu. [/quote]
Počkat, tohle by se mělo týkat jen učitého ročníku SS a monstera. [/quote]
tohle ted chceme pres zimu udelat kamosce, co ma 900SS - je to strasnej woser, kdyz nemuze nechat nastartovanou masinu na stojanku jako 90% ostatnich - zdrzuje to, je to neprakticky atd. na druhou stranu, chtelo by to vyresit zaroven i odpojeni v pripade zarazeni rychlosti (tak jak to ma vetsina ostatnich motorek..)
problem je, jak na to.. :/ diky dasikovi a jeho schematku se to snad ale konecne vyresi ;)