globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

KTM 690 Enduro

14.5.2009 v 16:34 | Nahoru | #301
BTW neřešil tu někdo výměnu předního blatníku za verzi Enduro R (že bych koupil ten co mu zbyl, protože jsem si svůj prasknul) Případně bych si asi koupil už tu verzi R, přijde mi lépe udělaná (ale nevidím tam větrací otvory tak nevím jestli s tím není problém)

KTM 690 Enduro

14.5.2009 v 20:27 | Nahoru | #302
R má větrání - je úplně stejný jako EXC

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

18.5.2009 v 15:47 | Nahoru | #303
Na radu HonzyM jsem objevil ameriku - inzenyri od KTM premysleli a pod maskou jsou schovane dva vyvody elektriky. Jeden primo a druhy pres klicek.
Idealni pro napajeni GPS.

KTM 690 Enduro

18.5.2009 v 17:26 | Nahoru | #304
Ad. palivové mapy, neřešil jste někdo přepínání přímo na řídítku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

19.5.2009 v 14:44 | Nahoru | #305

beba>Na radu HonzyM jsem objevil ameriku - inzenyri od KTM premysleli a pod maskou jsou schovane dva vyvody elektriky. Jeden primo a druhy pres klicek.
Idealni pro napajeni GPS.



ve kterých místech?
díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

19.5.2009 v 16:14 | Nahoru | #306
mariano> Pod palubní deskou...

...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

20.5.2009 v 01:24 | Nahoru | #307
Já jsem to zapojil na přívod zadního světla takže se mi to zapíná automaticky s otočením klíčku a vypíná stejně. Ani to nepotřebovalo relátko pouze jsem před to dal pojistku.
Už mám opravenej ventilátor....byl to spínač co je našroubovanej do chladiče.

Naposledy editováno 20.05.2009 01:27:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

20.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #308

Petr 11>mariano> Pod palubní deskou...

...



jsem zvědavý, čím si to u mě vyžehlíš

(reakce na) KTM 690 Enduro

20.5.2009 v 14:18 | Nahoru | #309
mariano> já u Tebe???

Tak Tě třeba neopustím...

KTM 690 Enduro

20.5.2009 v 17:09 | Nahoru | #310
Tak ja taky objevil Ameriku. Prepnul jsem poprve po 1000km a prvni garancce palivovou mapu z 1 na 2... myslel jsem, ze jsem v risi divu. Proste uplne jina motorka. Po celodennim jezdeni v terenu jsem to na dalsi den prepnul na 3 (standard) a asi to tak necham. Ta dvojka je uzasna, ale po celem dni jsem mel ruce vytahane jak simpanz a ve stoje jsem mel pocit, ze me motorka vubec nechce vozit a chce me jen shodit Na co jezdite vy? Na 1 (zoufalce) asi ne, ale zajimalo by me jestli na 2 (advanced) nebo 3 (standard). Dejte vedet

p.s. po prvnich 4 dnech v terenu na 690 s drapakama fakt nechapu proc jsem do terenu tahal 1150GS Jen to nesmim rikat moc nahlas, jsou lidi, kteri ty znacky motockylu berou moc vazne a urcite by me uslapali

(reakce na) KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 11:05 | Nahoru | #311

robert.adv>Já jsem to zapojil na přívod zadního světla takže se mi to zapíná automaticky s otočením klíčku a vypíná stejně. Ani to nepotřebovalo relátko pouze jsem před to dal pojistku.Už mám opravenej ventilátor....byl to spínač co je našroubovanej do chladiče.



Zbytečná nestandartní pojistka. pod sedlem právě čeká na využití:
Pojistka č. 8 - příslušenství po klíčku
Pojistka č. 9 - příslušenství trvale pod napětím

Fastony samičky se silikonovou bužírkou jsou pod maskou v pravo dole (nutno sundat světlo - dva gumové pásky) připáskovaný k zadnímu deklu masky.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 13:56 | Nahoru | #312
2JohnyT: No asi jsem zoufalec , v terénu bych radši jezdil 1čku a na asfaltu 3ku (ale nemám přepínač na řídítka a tak jezdím furt na 3, 2 tak leda na nějaké závody a na vytahání rukou) Ono jak jsem třeba jezdil v zimě na sněhu, tak tam i ta 1 je výkonově přestřelená. V každém případě kdybych věděl že budu jezdit pouze a jen terén tak si nechám 1, i techničtější pasáže se s tím líp jedou.

Naposledy editováno 21.05.2009 13:58:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 15:59 | Nahoru | #313
XarlieN> Me prave prislo, ze na to 3 to lepe jede od spoda, na 1 me to v terenu treba na dvojku nenechalo jet krokem, ale musel jsem porad na jednicku. No nic budu jezdit a prepinat tak dlouho nez to vyladim Aktulane resim jiny problem a to je jak dostat baterku do GS, ktera je o 5mm tlustsi nez original rozmer... fakt zajimava prace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 16:36 | Nahoru | #314

JohnyT>XarlieN> Me prave prislo, ze na to 3 to lepe jede od spoda, na 1 me to v terenu treba na dvojku nenechalo jet krokem, ale musel jsem porad na jednicku. No nic budu jezdit a prepinat tak dlouho nez to vyladim Aktulane resim jiny problem a to je jak dostat baterku do GS, ktera je o 5mm tlustsi nez original rozmer... fakt zajimava prace


Jaký důvod tě vede ke cpaní jiné aku tam?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 18:13 | Nahoru | #315
Dingo> Nechci kapalinu, ale gelovku, kdyz gelovku, tak co nejsilnejsi. Je na vysku i delku mensi, jen je o 5mm tlustsi... sem si myslel, ze se to tam vejde, tekhle si s tim budu muset trochu pohrat... Koupil jsem toto YTX20HL-BS - 12V/18Ah (YUASA)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

21.5.2009 v 18:30 | Nahoru | #316

JohnyT>Dingo> Nechci kapalinu, ale gelovku, kdyz gelovku, tak co nejsilnejsi. Je na vysku i delku mensi, jen je o 5mm tlustsi... sem si myslel, ze se to tam vejde, tekhle si s tim budu muset trochu pohrat... Koupil jsem toto YTX20HL-BS - 12V/18Ah (YUASA)


Gelovku tak rozhodně nebude pravá gelovka. Ale to je fuk Máš uzpůsobenou elektroinstalaci (dobíjení) na hermeticky uzavřený aku??? aby se nepřebíjela a pak nenafoukla?

(reakce na) KTM 690 Enduro

22.5.2009 v 08:40 | Nahoru | #317
Dingo> Nejsem technik, ale pokud vyrobce rika gelova baterie, predpokladam gelovou baterii. Predchozi kapalinova a bezudrzbova byla take hermeticky uzavrena, takze v tom nevidim rozdil. Ale pokud mas zkusensoti s gelovyma baterkama v R1150GS, tak se o to urcite podel.

KTM 690 Enduro

22.5.2009 v 16:54 | Nahoru | #318
Gelové baterie by se měly nabíjet velmi opatrně a pokud možno speciálními nabíječkami, protože hodnota jejich plného nabití není 16,5 V (14,4 nezatíženo), nýbrž 14,4 V resp. 12,8 V. Palubní síť stroje je pro jejich použití uzpůsobena místo 14 až 14,3 V na 13,8 V.

e-auto.cz

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

2.6.2009 v 21:10 | Nahoru | #319
Cau hosi, ja jen ze jsem zkoumal ty rozdili mezi obyc endurem a verzi R a nejak nechapu proc tam dali jen ty maly budiky myslite ze by byl problem je prehodit? A dalsi rozdil je jen ve vyssce zdvihu, nic vic? Diky

PS: jel jste nekdo na enduru nejakou delsi cestu? Da se to? Dik

(reakce na) KTM 690 Enduro

3.6.2009 v 11:04 | Nahoru | #320
Johny89> ... tak by to mělo být. Maska => budík a světlo a + 2,5 cm zdvih.

Cestování si musíš vyzkoušet, každému vyhovuje něco jiného jak na posez tak na jízdu.

KTM 690 Enduro

3.6.2009 v 11:07 | Nahoru | #321
Dotaz na všechny kdo dával laďák.

Svody jste taky měnili? či jste dali jen koncovku a svod včetně lambdasody (či co to je) - jste nechali původní?

Kolik stojí cca nahrání nové mapy na další pozici? Či se přepisuje jedna z defaultních map?

Byla poznat i u laďáku změna papírového filtru na molitan?

Díky W.

(reakce na) KTM 690 Enduro

4.6.2009 v 08:49 | Nahoru | #322

Johny89>Cau hosi, ja jen ze jsem zkoumal ty rozdili mezi obyc endurem a verzi R a nejak nechapu proc tam dali jen ty maly budiky myslite ze by byl problem je prehodit? A dalsi rozdil je jen ve vyssce zdvihu, nic vic? Diky

PS: jel jste nekdo na enduru nejakou delsi cestu? Da se to? Dik



ty malý budíky jsou z exc a daleko odolnější...až něco trefíš
s přehozením - musíš přehodit masku, blatník, budík a nějaké drobnosti (ptal jsem se na možnost přehození opačným směrem)

kromě výšky zdvihu jsou jiné přední tlumiče

delší cestu... na enduromanii jsme mazali i pár desítek km po silnici a nemít špunty, je to skoro motard. z hlediska vibrací a sedla - záleží, na co jsi byl zvyklý doteď

KTM 690 Enduro

4.6.2009 v 10:04 | Nahoru | #323
Ad cestování, na 660SMC jsem najel za víkend víc než 1000km a to byl pekelný vibrátor s plynem zapnuto/vypnuto. 690 je úplně v poho, v létě mám plánovanou cestu kolem republiky. Stačí obout původní gumy místo špalků a je to v klídku.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

4.6.2009 v 13:27 | Nahoru | #324
A proc si prehazoval ty budiky jen kvuli odolnosti? Ja ze tam ty maji otáčkoměr... A ted mam bandita na něčem podobným jsem nikdy nejel tak me to zajima. Chtel bych zkusit neco na cem se da i do terénu a myslim ze je to i ideální do prahy, ne? Jen jsem se bál tech delších cest, ale snad by to bylo ok. Jsem docela drobnej. :)

(reakce na) KTM 690 Enduro

5.6.2009 v 20:14 | Nahoru | #325
Johny89> nepřehazoval, jen jsem se na to ptal po prvním stromě

ideální do prahy nevím...nejezdím po praze. ale na E07 nebo podobných by se dalo

KTM 690 Enduro

8.6.2009 v 20:10 | Nahoru | #326
Sem tam teď zkusmo dal Michlein Sirac a jak mě nikdy asfalt nebavil, tak teď musím přiznat že je to celekem zábava. Jezdím s ní po Praze do práce a fakt dobrý.

KTM 690 Enduro

10.6.2009 v 17:38 | Nahoru | #327
Jeste jsem koukal ze nektery obycejny endura690 maj ve predu pevny kotouc...ale nektere jsem videl i s plovoucím. Tak jak?

KTM 690 Enduro

11.6.2009 v 08:47 | Nahoru | #328
690Enduro i ve verzi R má plovoucí. S pevným se, co já vím, nikdy nedělalo.

KTM 690 Enduro

11.6.2009 v 13:14 | Nahoru | #329
XarlieN> jeste dotaz, uz jsi na endurku jel nejakou vetsi cestu? 400km+ ? Da se? Diky

KTM 690 Enduro

13.6.2009 v 21:01 | Nahoru | #330
2Johny: Na tom novym jeste ne .. zacnu 26, ale jak jsme uz psal, zajel jsem na predchozi 660SMC za vikend vic nez 1000km a to byla mrcha vibracni, zlata 690E. Predpokladam ze to tedy nebude problem. Ale mam i tu vzduchovou podlozku od Senzormetu pod zadek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist