globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.8.2021 v 08:54 | Nahoru | #15721
andrewsb> Rozhodne to vsechno nemyslim tak, ze by zx10 byla nejak spatna motorka, jen vim o lidech, co jezdili farose 08 Brno za 2:09 a se zx10 011, prestoze je silnejsi, ma trakci, je modernejsi, tak to pod v 2:11 neslo.

To samy znamej mel uplne novou destiku, nabusenou top racing komponenty a taky ho nejakym zpusobem limitovala a az po presedlani na (taky nabusenou) r1 dnes sazi 2:07.
Tohle jsou ale kluci, co jsou na dromu 2x tydne, ne lidi, co si daji okruh 4x za rok, ale hlavne pro takove je ten faros super, na okruhu velmi rychla motorka.

Nemam vyzkouseno, ale udajne vubec nejlepsi motorka pro kluky, co se chteji priblizit casu v Brne 2:10 je faros 2017 SP. Opet neni nejsilnejsi (188K), ale pry strasne dobrej "handling," ze si toho jezdec dovoli vic a porad super citi, jak motorka posloucha.

Kazdopadne ja hondu (asi) nikdy mit nebudu, jelikoz HRC zaridila Biaggimu po r.2005 odchod z GP a to ty honde nikdy neodpustim.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.8.2021 v 08:55 | Nahoru | #15722

SLEEPER píše: andrewsb> Rozhodne to vsechno nemyslim tak, ze by zx10 byla nejak spatna motorka, jen vim o lidech, co jezdili farose 08 Brno za 2:09 a se zx10 011, prestoze je silnejsi, ma trakci, je modernejsi, tak to pod v 2:11 neslo.

To samy znamej mel uplne novou destiku, nabusenou top racing komponenty a taky ho nejakym zpusobem limitovala a az po presedlani na (taky nabusenou) r1 dnes sazi 2:07.
Tohle jsou ale kluci, co jsou na dromu 2x tydne, ne lidi, co si daji okruh 4x za rok, ale hlavne pro takove je ten faros super, na okruhu velmi rychla motorka.

Nemam vyzkouseno, ale udajne vubec nejlepsi motorka pro kluky, co se chteji priblizit casu v Brne 2:10 je faros 2017 SP. Opet neni nejsilnejsi (188K), ale pry strasne dobrej "handling," ze si toho jezdec dovoli vic a porad super citi, jak motorka posloucha.

Kazdopadne ja hondu (asi) nikdy mit nebudu, jelikoz HRC zaridila Biaggimu po r.2005 odchod z GP a to ty honde nikdy neodpustim.



e: Jeste hodim nejaky snimky cbr vs. k6 :))

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.8.2021 v 09:01 | Nahoru | #15723

SLEEPER píše: Zadna blbost.,



Nemluvis pravdu a nectes vsechno co pisu hele.... Kluci tady id nas RR meli, Cera i Hanz.... Ty meli uz pred 13lety casy na okruhu ktery byly super.... Oba meli RR, oba s tim obcas vyjeli na okruh v laminatech a oba nakonec sahli jeden po K5 a druhej po R6 (jeden ma RR na civil dodnes) a pote sc59, 04-05 krom sbk nebyla nikdy na okruhu dobra a nikdy se nijak extra nepouzivala krom brutalnich uprav a nakladu aby byla konkurenceschopna. Takze znova.... Bachraty kapoty takze limit v naklonu, kde si je porad drel, ridici jednotka - pad a sla srat, slabej motor kterej byl problem naprevodovat. Bud malej vykon a nebo strasne kratky kvalty a slaba maximalka.... K3 s predkem problem nijak nemela, ta vidlice byla funkcne totozna jako u K5 a gsxr melo problem vzdy prave se seriovym zadkem. Geo byla okey a naopak v serii to fungovalo na okruhu kupodivu dobre i kdyz byly uz 04 konkurence.

To co tady rikas jsou jen teorie, ne zkusenosti protoze 170 vs 180 koni je sice hezkych ale 04 rr nikdy tech psanych 172koni nemela, mela dokonce cosi kolem 150 na motoru, myslim 154 mezitim co jiny litry 170+.... To uz se tady taky resilo, no a treba na motor ji ujela o raketu i stara K1, to uz se tu taky resilo. To ze technicky okruh nerozhoduje vykon je jasny, ale jestli to beres podle sosnovy ktera okruhem pro sporty vubec neni tak se nedivim

A treba v moste uz RR prave dostavalo na prdel pokud v ni nebylo nalozino a to jsem tam s klukama jezdil na cumendu v dobe kdy jezdily CEC a ty si o tom jeste ani poradne nevedel ... cca 2009.... A to uz se pouzivala obcas sc59 a to bylo jiny kafe, dokud se neprojevila spolehlivost.... Takze 04 rr je dobra na silnici, klidna, stabilni se supr podvozkem a brzdama ale na okruhu nikdy zdaleka nesahla zbytku ani po kotniky a proto ji nikdo nepouzival a to ani v road racingu krom iomtt a svetovych kde jsou brutalne narezany. Proto taky Honda prisla s inovaci u 06-07 kde ty problemy co tu pisu eliminovala tu mel treba Jara (spijker).

Toz tak.... Klidne se tech kluku muzes zeptat a to byly velky Hondaci.... No a treba Cera uz v ty dobe lital Brno s R6 seriovou za 2:15.... Ted naposled s R1 2018 mel tusim 2:08 a to tam byl tak 3x do roka, proste talent a kurevsky umi... To nemluvim jen o nejakym casu na okruhu.

Ale to je fuk.... Kazdopadne tvoje teorie neni spravna a je to proste jen teorie

Kazdopadne v provozu opet podotykam ze kdo umel na tom jel tezkou palici a tam o absenci vykonu neslo, tam je to o necem jinym a to je jezdec, v provozu jestli je 150 nebo 200koni je defakto jedno.... Coz tu asi doufam vetsina vi, pokud se teda nejede jen rovne

Naposledy editováno 08.08.2021 16:55:09

ZX10R je masakr nejvetsi!

8.8.2021 v 09:32 | Nahoru | #15724
Jinak sc59 je prvni faros kterej fakt taha a nevadil by mi, kdyby byl spolehlivej.... Ma to i supr spodek a hned je clovek doma. Co se tyce rychlosti sc59 vs zx10 11 tak teda nevim, podle me to bylo asi plus minus stejny... Tady mel taky oboje Cera a myslim ze jezdil +- v ty dobe to samy, ale jeste mel bmw a to bylo nakopany.... To sc59 tim spodkem je neco jako dnes R1 a na tom dost tezilo, plus dobrej komplet.... Sc59 se pouzivala fakt hodne oproti predeslym cbr.

ZX10R je masakr nejvetsi!

8.8.2021 v 09:40 | Nahoru | #15725
A tady Hanz... jeden z tech RR kdyz to litalo kdysi sumavaring samozrejme slicky a prevody, jak jinak zejo.... ten jezdil v cec v tymu s Cerou a pak oba road racing hned.... Terlice dal treti flek na K6 tenkrat....

Naposledy editováno 08.08.2021 09:42:33

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

9.8.2021 v 10:29 | Nahoru | #15726

SLEEPER píše: andrewsb> jj, spolehlinost u sc59 sla do haje a to hlavne u rocniku 08, ale fungovalo to na trati mnohem lip, jak modernejsi zx10r 011.

A takhle se jezdila kochacka v provozu na starym farosi, co podle mrdalku nema koule a je to vysavac. :)



zas neblbni prej mnohem líp mnoho lidí si něco koupí najede stím5 tis a myslí si, že už tu motorku zná, tak to prodají koupí jinou a pořád dokola já stou zx10r 04-05 najel kolem 70 tis i na tom okruhu něco málo a opravdu ta motorka pořád překvapovala - proto sem ji měl nejradši, žádná jiná mi tak nepřirostla k srdci a to jsem ji chtěl kolikrát prodat.. už jsme to nestihl

ať si každý jezdí na čem chce - ale soudit motorky jen z toho jak se o nich lidí baví a kdo co povidal je pěkná blbost a ještě větší, když si ji pujčíš na 30km a myslíš si že tu motorku znáš a někdo ji vytýká chyby a pravda je taková, že ten dotyčný nepochopil jak se má řidit...

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 01:08 | Nahoru | #15727


Není to zlý ale desítka je lepší , hlavně ten posez

e: mam to jako nahradni vozidlo ted, na to to neni spatny

Naposledy editováno 10.08.2021 01:24:28

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 08:00 | Nahoru | #15728
Jen taková zajímavost... Možná si pamatujete, že jsem pár let zpět řešil výměnu výfukové vačky, kde v ca 80tkm byli některé palce sjeté až o 3mm, ale zx10r normálně jezdila..

Teď mám na servise Gsxr k9 na kontrolu ventilových vůlí, moto má 48tkm.... Pitting na obou vačkách, takže dovezli motor který jsem shodou okolností měnil na jiné k9 z důvodu ztráty tlaku na jednom válci, nájezd 28tkm.... Sací vačka na dvou palcích pitting, výfuková ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 08:30 | Nahoru | #15729
Fugo> Tohle je celkem dost rozšířený problém u všeho, domnívám se že je to způsobený tím, že se vačky vytvrzujou indukčně v kombinaci s eurosajuz konformníma bio eko olejema. Ale je to jen moje konspirační teorie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 08:30 | Nahoru | #15730

Bubrak-ZX10R píše:

Není to zlý ale desítka je lepší , hlavně ten posez

e: mam to jako nahradni vozidlo ted, na to to neni spatny



Proč máš náhradní vozidlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 08:46 | Nahoru | #15731
FiZzeR> no mě to docela překvapilo, projde mě toho na dílně rukama dost (dělám tedy až na vyjímky japonce) a v těhle nájezdech (budu věřit, že jsou reálný) jsem to ještě neviděl.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 09:55 | Nahoru | #15732

Bubrak-ZX10R píše:

Není to zlý ale desítka je lepší , hlavně ten posez

e: mam to jako nahradni vozidlo ted, na to to neni spatny



no a ještě si jí tak naložil, že si z toho ublinkla, či co to je za sajrajt...:D

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 10:54 | Nahoru | #15733

Fugo píše: FiZzeR> no mě to docela překvapilo, projde mě toho na dílně rukama dost (dělám tedy až na vyjímky japonce) a v těhle nájezdech (budu věřit, že jsou reálný) jsem to ještě neviděl.


a to si vem kolik tech motorek bude s podobnejma vecma jezdit protoze to treba nejde tak moc poznat a clovek uz nejakej mensi ubytek vykonu ani nevnima... ale teda na tyhle kilometry nic moc
mam na svym masakru ted neco pres 44, tak pokud mi zustane, tak snad do tech 80tkm bude taky klid

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 13:52 | Nahoru | #15734

FiZzeR píše: Proč máš náhradní vozidlo?



byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.

ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.8.2021 v 20:39 | Nahoru | #15735
Bubrak-ZX10R> no proto to jsme si nedomluvili

Naposledy editováno 10.08.2021 20:39:13

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 20:04 | Nahoru | #15736

Bubrak-ZX10R píše: byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.

ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.



Presne, tak to vidim i ja.... Taky jako hned po masakru a jeji nejvetsi konkurence a surovost. Jako motor k5 je bomba, tam se desitka ve strednich otackach nechyta, az ten vrsek.... Zkouseli jsme to s andrewem na letmym sprintu.. M je teda fakt ze ja mam 100kg a 187cm takze aerodinamika oproti andrewovi nahovno no ale stred fakt brutal....

Co tam ale nemuzu vydejchat je fakt ten posez, to se vubec neda srovnat, k5 je jak bajk z osmdesatek... Uzky a divne posazeny riditka, bachrata nadrz jak z tanku, sedacka jak na skladacce a celkem nizko a vpredu stupacky.

Ale design obou je top.... Teda oni vsechny z tech rocniku byly hrozne povedeny designem.

Ale k5 je fakt supr bajk taky a nejhezci gsxr po roce 2000

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 20:21 | Nahoru | #15737
grassel: jo spodek a stred silnejsi, ale to me az tak netankuje, taky sem zkousel u dewwila nejakyho Triumpha co jede porad stejne a me to prijde nuda, u masakra se mi ten nastup v 7-8 proste libi vic. i kdyz mi kazdej s K1-K6 na vyjezdu ujede (ale to i na stejny motorce zejo )

a taky a to je nejdulezitejsi , u K5/6 nejde prepnout teplota mezi Celsius a Fahrenheit

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 21:12 | Nahoru | #15738
K5 bych si chtěl taky zkusit, na desítce právě kvůli tomu využívám jen spodní spektrum otáček, ten střed mi hrozně chybí. I když točím do omezovače, pořad mně přijde, jako by mě někdo držel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 21:22 | Nahoru | #15739
Michal1011> Musíš do toho omezovače točit rychlejc Instruktážní video zde .

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 21:45 | Nahoru | #15740

FiZzeR píše: Michal1011> Musíš do toho omezovače točit rychlejc Instruktážní video zde .



ráno to vyzkouším

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 22:23 | Nahoru | #15741

Michal1011 píše: K5 bych si chtěl taky zkusit, na desítce právě kvůli tomu využívám jen spodní spektrum otáček, ten střed mi hrozně chybí. I když točím do omezovače, pořad mně přijde, jako by mě někdo držel.



a nemas prelitej olej? kdysi tu nekdo resil ze mu masakr nejede pres 280 a mel oleje asi o 2 litry nad okynko

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.8.2021 v 22:25 | Nahoru | #15742

FiZzeR píše: Michal1011> Musíš do toho omezovače točit rychlejc Instruktážní video zde .



to je fejkovy video, ma tam typek -1 front sprocket, reknu mu at natoci novy, pry ma ted novej retez se stock ratio nekdo z vas mu to prej kupoval a druhej montoval a treti kasiroval

Naposledy editováno 11.08.2021 22:43:12

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.8.2021 v 21:29 | Nahoru | #15743
Pánové, ukořistil jsem ostré vačky na model 08-10 za 2k. Použitelné jsou samozřejmě na všechny 3 generace takže půjdou do mé desítky 05. Prodávající samozřejmě věděl hovno co prodává. Jsou udělané ze sériových vaček 08 a finální úprava je tvrdochrom zatímco v sérii je cementace. Netušíte někdo úpravce abych se dohledat nějakých dat a časování ?














1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.8.2021 v 14:16 | Nahoru | #15744
Asi blbej dotaz na vyšší postavy, ale stejně: jak to máte s poskládáním haksen na stupačky? Já jsem teda furt ještě zblbnutej ze SMR, kde jsem míval nohy na špičkách, ale na gixxeru jsem zjistil, že buď budu mít nohy na lachtana a relativně se vlezu, nebo na špičky ale pak mám kolena u brady plus pořád se nějak štelovat po každém řazení.
Mám to brát jako “SESTIMSMIŘ” a jezdit na lachtana, nebo to řešit přepákováním (prdel je, že přepákování tahá stupačky nahoru), nebo co?
K6, já mám 186cm.

Jinak ta motorka jede jak debil, jsem z ní úplně vyndanej. Ještě něco s předkem, potřebuje přitvrdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.8.2021 v 23:56 | Nahoru | #15745
PetrXX> Tvl co to meles? Hele mam 187cm a 102kg a jezdim jen na spickach a no problem a uz vubec u gsxr ktera je ma niz a vic vpredu, i kdyz me to prave spis sere kazdopadne uplne v pohode, kolena u brady nemam i kdybych jel na palcich s chodidlama vertikalne jako baletka

Nesplet ses, nemas 206cm? Nebo nesedis s nohama na bocnich kapotach?

Naposledy editováno 17.08.2021 23:58:28

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2021 v 00:16 | Nahoru | #15746
..jo ale vono taky neni 186 jako 186, ruzny lidi maj pri stejny vejsce ruzny proporce (dylka holeni, dylka stehen, pomer nohy/vrsek..), a taky ruznou hybnost v kloubech (tim jako nemyslim ze by PetrX nevohnul kolena ale "sirku prdele" a dosazitelnej prostorovej uhel kycle vuci krizi..)

..jinak ja kolena "pod bradou" nemam (se 179,9) ani na ctyrkilu a to je kurva miniaturni, a vlezl se na tohle ctyrkilo i kolega Orgovany kterej ma minimalne o dset cm vic (podle fotek)

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2021 v 01:24 | Nahoru | #15747
PetrXX: mám ZX10R a tyhle blbosti s posezem právě nemusím řešit ...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2021 v 07:07 | Nahoru | #15748
GRASSEL> Trubko

Prostě jsem si furt ňáko nenašel polohu, furt se vrtím a říkám si co dělám blbě 186cm / 102kg, jako já mám relativně dlouhý nohy, ale zas žádná anomálie myslím taky nejsem. Jestli to dáváš na pohodu na špičkách, tak je to asi fakt o zvyku, když jsem zalehnutej tak mám lokty akorát na kolenou takže OK, ale dole to furt hledám jak panic

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2021 v 07:31 | Nahoru | #15749
PetrXX: Pravdu ti tady nikdo neřekne. Samo, že se na tom jezdí na hovno.

Je pravda, že je to hodně zvyku. Jako SMR to pohodlné nebude nikdy.

Na SS jsem toho odvandroval celkem dost. Ale teď už ani km. SS beru jen na drom, na cestu naháče, na vandry cestovní enduro, do lesa lehké enduro. 25letým výzkumem jsem přišel na to, že motorky jsou nejvhodnější na to, co výrobci píší v katalogu v první větě.

Naposledy editováno 18.08.2021 07:33:23

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.8.2021 v 07:34 | Nahoru | #15750
Petrxx: ja myslim ze lehce neobratne popisujes to co rikam porad. Ze posez na supersportu je delanej na rychlou jizdu na okruhu a na bezny jezdeni po silnici nedava zadnej smysl. A ano, prepacka sunou stupacky vejs a dozadu ->vic te pokladaj. Zalomeni kolen zustane vicemene stejne. Je to.o zvyku .... A ja sem nastesti postava gp hobita 175cm/75kg, takze me na kazdem ss co jsem jezdil v provozu (R6 2008, Daytona 2008, Cbr600 2010, Gsxr 1000 2017) prislo uplne v pohode mit nohy na spickach, a pri razeni posouvat nohu jak jsem zvyklej z dromu. Ale pohodlny cestaky jak bubrak prohlasuje o desitce me to teda neprislo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist