jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Proč máš náhradní vozidlo?
byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.
ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.
Bubrak-ZX10R píše: byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.
ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.
Presne, tak to vidim i ja.... Taky jako hned po masakru a jeji nejvetsi konkurence a surovost. Jako motor k5 je bomba, tam se desitka ve strednich otackach nechyta, az ten vrsek.... Zkouseli jsme to s andrewem na letmym sprintu.. M je teda fakt ze ja mam 100kg a 187cm takze aerodinamika oproti andrewovi nahovno no ale stred fakt brutal....
Co tam ale nemuzu vydejchat je fakt ten posez, to se vubec neda srovnat, k5 je jak bajk z osmdesatek... Uzky a divne posazeny riditka, bachrata nadrz jak z tanku, sedacka jak na skladacce a celkem nizko a vpredu stupacky.
Ale design obou je top.... Teda oni vsechny z tech rocniku byly hrozne povedeny designem.
Ale k5 je fakt supr bajk taky a nejhezci gsxr po roce 2000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |