jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
To samy znamej mel uplne novou destiku, nabusenou top racing komponenty a taky ho nejakym zpusobem limitovala a az po presedlani na (taky nabusenou) r1 dnes sazi 2:07.
Tohle jsou ale kluci, co jsou na dromu 2x tydne, ne lidi, co si daji okruh 4x za rok, ale hlavne pro takove je ten faros super, na okruhu velmi rychla motorka.
Nemam vyzkouseno, ale udajne vubec nejlepsi motorka pro kluky, co se chteji priblizit casu v Brne 2:10 je faros 2017 SP. Opet neni nejsilnejsi (188K), ale pry strasne dobrej "handling," ze si toho jezdec dovoli vic a porad super citi, jak motorka posloucha.
Kazdopadne ja hondu (asi) nikdy mit nebudu, jelikoz HRC zaridila Biaggimu po r.2005 odchod z GP a to ty honde nikdy neodpustim.
SLEEPER píše: andrewsb> Rozhodne to vsechno nemyslim tak, ze by zx10 byla nejak spatna motorka, jen vim o lidech, co jezdili farose 08 Brno za 2:09 a se zx10 011, prestoze je silnejsi, ma trakci, je modernejsi, tak to pod v 2:11 neslo.
To samy znamej mel uplne novou destiku, nabusenou top racing komponenty a taky ho nejakym zpusobem limitovala a az po presedlani na (taky nabusenou) r1 dnes sazi 2:07.
Tohle jsou ale kluci, co jsou na dromu 2x tydne, ne lidi, co si daji okruh 4x za rok, ale hlavne pro takove je ten faros super, na okruhu velmi rychla motorka.
Nemam vyzkouseno, ale udajne vubec nejlepsi motorka pro kluky, co se chteji priblizit casu v Brne 2:10 je faros 2017 SP. Opet neni nejsilnejsi (188K), ale pry strasne dobrej "handling," ze si toho jezdec dovoli vic a porad super citi, jak motorka posloucha.
Kazdopadne ja hondu (asi) nikdy mit nebudu, jelikoz HRC zaridila Biaggimu po r.2005 odchod z GP a to ty honde nikdy neodpustim.
e: Jeste hodim nejaky snimky cbr vs. k6 :))
SLEEPER píše: Zadna blbost.,
Nemluvis pravdu a nectes vsechno co pisu hele.... Kluci tady id nas RR meli, Cera i Hanz.... Ty meli uz pred 13lety casy na okruhu ktery byly super.... Oba meli RR, oba s tim obcas vyjeli na okruh v laminatech a oba nakonec sahli jeden po K5 a druhej po R6 (jeden ma RR na civil dodnes) a pote sc59, 04-05 krom sbk nebyla nikdy na okruhu dobra a nikdy se nijak extra nepouzivala krom brutalnich uprav a nakladu aby byla konkurenceschopna. Takze znova.... Bachraty kapoty takze limit v naklonu, kde si je porad drel, ridici jednotka - pad a sla srat, slabej motor kterej byl problem naprevodovat. Bud malej vykon a nebo strasne kratky kvalty a slaba maximalka.... K3 s predkem problem nijak nemela, ta vidlice byla funkcne totozna jako u K5 a gsxr melo problem vzdy prave se seriovym zadkem. Geo byla okey a naopak v serii to fungovalo na okruhu kupodivu dobre i kdyz byly uz 04 konkurence.
To co tady rikas jsou jen teorie, ne zkusenosti protoze 170 vs 180 koni je sice hezkych ale 04 rr nikdy tech psanych 172koni nemela, mela dokonce cosi kolem 150 na motoru, myslim 154 mezitim co jiny litry 170+.... To uz se tady taky resilo, no a treba na motor ji ujela o raketu i stara K1, to uz se tu taky resilo. To ze technicky okruh nerozhoduje vykon je jasny, ale jestli to beres podle sosnovy ktera okruhem pro sporty vubec neni tak se nedivim
A treba v moste uz RR prave dostavalo na prdel pokud v ni nebylo nalozino a to jsem tam s klukama jezdil na cumendu v dobe kdy jezdily CEC a ty si o tom jeste ani poradne nevedel ... cca 2009.... A to uz se pouzivala obcas sc59 a to bylo jiny kafe, dokud se neprojevila spolehlivost.... Takze 04 rr je dobra na silnici, klidna, stabilni se supr podvozkem a brzdama ale na okruhu nikdy zdaleka nesahla zbytku ani po kotniky a proto ji nikdo nepouzival a to ani v road racingu krom iomtt a svetovych kde jsou brutalne narezany. Proto taky Honda prisla s inovaci u 06-07 kde ty problemy co tu pisu eliminovala tu mel treba Jara (spijker).
Toz tak.... Klidne se tech kluku muzes zeptat a to byly velky Hondaci.... No a treba Cera uz v ty dobe lital Brno s R6 seriovou za 2:15.... Ted naposled s R1 2018 mel tusim 2:08 a to tam byl tak 3x do roka, proste talent a kurevsky umi... To nemluvim jen o nejakym casu na okruhu.
Ale to je fuk.... Kazdopadne tvoje teorie neni spravna a je to proste jen teorie
Kazdopadne v provozu opet podotykam ze kdo umel na tom jel tezkou palici a tam o absenci vykonu neslo, tam je to o necem jinym a to je jezdec, v provozu jestli je 150 nebo 200koni je defakto jedno.... Coz tu asi doufam vetsina vi, pokud se teda nejede jen rovne
Naposledy editováno 08.08.2021 16:55:09
SLEEPER píše: andrewsb> jj, spolehlinost u sc59 sla do haje a to hlavne u rocniku 08, ale fungovalo to na trati mnohem lip, jak modernejsi zx10r 011.
A takhle se jezdila kochacka v provozu na starym farosi, co podle mrdalku nema koule a je to vysavac. :)
zas neblbni prej mnohem líp mnoho lidí si něco koupí najede stím5 tis a myslí si, že už tu motorku zná, tak to prodají koupí jinou a pořád dokola já stou zx10r 04-05 najel kolem 70 tis i na tom okruhu něco málo a opravdu ta motorka pořád překvapovala - proto sem ji měl nejradši, žádná jiná mi tak nepřirostla k srdci a to jsem ji chtěl kolikrát prodat.. už jsme to nestihl
ať si každý jezdí na čem chce - ale soudit motorky jen z toho jak se o nich lidí baví a kdo co povidal je pěkná blbost a ještě větší, když si ji pujčíš na 30km a myslíš si že tu motorku znáš a někdo ji vytýká chyby a pravda je taková, že ten dotyčný nepochopil jak se má řidit...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Teď mám na servise Gsxr k9 na kontrolu ventilových vůlí, moto má 48tkm.... Pitting na obou vačkách, takže dovezli motor který jsem shodou okolností měnil na jiné k9 z důvodu ztráty tlaku na jednom válci, nájezd 28tkm.... Sací vačka na dvou palcích pitting, výfuková ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo píše: FiZzeR> no mě to docela překvapilo, projde mě toho na dílně rukama dost (dělám tedy až na vyjímky japonce) a v těhle nájezdech (budu věřit, že jsou reálný) jsem to ještě neviděl.
a to si vem kolik tech motorek bude s podobnejma vecma jezdit protoze to treba nejde tak moc poznat a clovek uz nejakej mensi ubytek vykonu ani nevnima... ale teda na tyhle kilometry nic moc
mam na svym masakru ted neco pres 44, tak pokud mi zustane, tak snad do tech 80tkm bude taky klid
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Proč máš náhradní vozidlo?
byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.
ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.
Bubrak-ZX10R píše: byl sem u kamose menit plynovy lanko, to stary melo uz 90tis a nevypaalo uplne v nejlepsi kondici (ale nic zas vaznyho), tak sem se rozhodl doprat novy. no a potreboval sem vypadnout a nestihalo se to (nejprve nechtel sundavat ty plastovy nahubky pod airboxem a snazil se to mordovat pod tim), tak mi dal svoji motku at odjedu na ni a dneska mu ji vratim.
ale bylo to fajn vyzkouset neco jinyho a potvrdit si po letech dojmy z K5/6. neni to spatna motorka, radim ji hned za masakra jako nejvetsi konkurenci.
Presne, tak to vidim i ja.... Taky jako hned po masakru a jeji nejvetsi konkurence a surovost. Jako motor k5 je bomba, tam se desitka ve strednich otackach nechyta, az ten vrsek.... Zkouseli jsme to s andrewem na letmym sprintu.. M je teda fakt ze ja mam 100kg a 187cm takze aerodinamika oproti andrewovi nahovno no ale stred fakt brutal....
Co tam ale nemuzu vydejchat je fakt ten posez, to se vubec neda srovnat, k5 je jak bajk z osmdesatek... Uzky a divne posazeny riditka, bachrata nadrz jak z tanku, sedacka jak na skladacce a celkem nizko a vpredu stupacky.
Ale design obou je top.... Teda oni vsechny z tech rocniku byly hrozne povedeny designem.
Ale k5 je fakt supr bajk taky a nejhezci gsxr po roce 2000
a taky a to je nejdulezitejsi , u K5/6 nejde prepnout teplota mezi Celsius a Fahrenheit
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Michal1011> Musíš do toho omezovače točit rychlejc Instruktážní video zde .
ráno to vyzkouším
Michal1011 píše: K5 bych si chtěl taky zkusit, na desítce právě kvůli tomu využívám jen spodní spektrum otáček, ten střed mi hrozně chybí. I když točím do omezovače, pořad mně přijde, jako by mě někdo držel.
a nemas prelitej olej? kdysi tu nekdo resil ze mu masakr nejede pres 280 a mel oleje asi o 2 litry nad okynko
FiZzeR píše: Michal1011> Musíš do toho omezovače točit rychlejc Instruktážní video zde .
to je fejkovy video, ma tam typek -1 front sprocket, reknu mu at natoci novy, pry ma ted novej retez se stock ratio nekdo z vas mu to prej kupoval a druhej montoval a treti kasiroval
Naposledy editováno 11.08.2021 22:43:12
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Mám to brát jako “SESTIMSMIŘ” a jezdit na lachtana, nebo to řešit přepákováním (prdel je, že přepákování tahá stupačky nahoru), nebo co?
K6, já mám 186cm.
Jinak ta motorka jede jak debil, jsem z ní úplně vyndanej. Ještě něco s předkem, potřebuje přitvrdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Nesplet ses, nemas 206cm? Nebo nesedis s nohama na bocnich kapotach?
Naposledy editováno 17.08.2021 23:58:28
..jinak ja kolena "pod bradou" nemam (se 179,9) ani na ctyrkilu a to je kurva miniaturni, a vlezl se na tohle ctyrkilo i kolega Orgovany kterej ma minimalne o dset cm vic (podle fotek)
Prostě jsem si furt ňáko nenašel polohu, furt se vrtím a říkám si co dělám blbě 186cm / 102kg, jako já mám relativně dlouhý nohy, ale zas žádná anomálie myslím taky nejsem. Jestli to dáváš na pohodu na špičkách, tak je to asi fakt o zvyku, když jsem zalehnutej tak mám lokty akorát na kolenou takže OK, ale dole to furt hledám jak panic
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Je pravda, že je to hodně zvyku. Jako SMR to pohodlné nebude nikdy.
Na SS jsem toho odvandroval celkem dost. Ale teď už ani km. SS beru jen na drom, na cestu naháče, na vandry cestovní enduro, do lesa lehké enduro. 25letým výzkumem jsem přišel na to, že motorky jsou nejvhodnější na to, co výrobci píší v katalogu v první větě.
Naposledy editováno 18.08.2021 07:33:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |