globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.1.2016 v 15:56 | Nahoru | #4861
Bubrak-ZX10R>

No, pokud nepřezuješ tu zadní gumu tak nejspíš neprojdeš Ale jinak bych si z toho nedělal hlavu. Teda, co se motorky týče, u aut to bude jiná

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

13.1.2016 v 21:30 | Nahoru | #4862
dneska se mi opet o neco rozsirily obzory predni guma na druhy platno, to sem jeste nevidel










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.1.2016 v 21:59 | Nahoru | #4863

Bubrak-ZX10R píše: dneska se mi opet o neco rozsirily obzory predni guma na druhy platno, to sem jeste nevidel

]



Holt ses este cajicek a mas se co ucit vod tvrdyho jadra magoru

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.1.2016 v 22:07 | Nahoru | #4864

dejf. píše: Holt ses este cajicek a mas se co ucit vod tvrdyho jadra magoru



presne to si celej den rikam

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.1.2016 v 05:41 | Nahoru | #4865
Já měl kluka na servisu z Opavy s modrým BlackBirdem a ten měl přední gumu ve stejným stavu. Jezdil denně do Prahy za prací, taky kolík

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.2.2016 v 18:56 | Nahoru | #4866
Tak Bubrákovka opět na operačním dále, ventilové vůle mají všechny 0,20, pouze dva sací měly jeden 0,21 a druhej 0,22 takže nebyly třeba dělat, všechny v tolerancích. Proběhlo čištění startéru, vymezování vůle na altíku, která byla mimo toleranci, bylo tam 1mm a má být 0,6-0,9 (Fizzere opovaž se mi to přivézt na ten altík, je tam přístup, že bych vykvetl ), jako demontovat levej dekl u volnoběžky, vyndat termostat, naustek na hadici chlazení, vyndat startér a pak zahlídneš víko altíku, no to bych vykvetl. Kontrola originál spojky a vše v tolerancích, jak plechy tak lamely i pružiny, celkem k nevíře vzhledem k tomu co zatím zažila...

































1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.2.2016 v 19:09 | Nahoru | #4867
dewwil: super paradni report dneska sem u vas stravil odpolko, ale bylo fajn vsechno probrat, pokecat, Mustanga trochu zas ocihnout a zjistit jak se do nej zas vysypu pozdravuj kluky mechaniky, ze sem si to u vas oblibil a celej muj vozovej park je dycky natesenej az se k vam vydame stahnu fotky a videa a neco sem fouknu taky desitka me fakt zas potesila ze nejsou nejaky novy fatalni pohnoje a zvlast ta spojka, ve 100tis a lamely jeste cca 30-40% , fakt bomba, furt zada pres spojku, kdysi hodne sprinty, jednou i 20 jizd za sebou na testech, kdy uz zacla prokluzovat a stacilo ji nechat trochu odpocinout . na elefantech 20km v prokluzu pri 15km.h po snehu.... bomba bomba motka a bomba dewwil servisak i kolektiv doporucuju te vsude, mel by se ti ozval maxxzx10r odsud ze by ti hodil Gixero na serizeni, tak snad se domluvite

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.2.2016 v 19:46 | Nahoru | #4868
Bubrak-ZX10R> Díky za chválu, jinak kluci byli taky happy, že se mohli svézt v tvý káře, tudíž jsi mezi nimi taky vítán, ale moc je nerozmazluj ať si nezvykaj Maxx ať se ozve pokud bude chtít...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.2.2016 v 20:10 | Nahoru | #4869

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.2.2016 v 20:52 | Nahoru | #4870
Bubrak-ZX10R> Za ty prachy hodně dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.2.2016 v 07:19 | Nahoru | #4871

dewwil píše: Tak Bubrákovka opět na operačním dále, ventilové vůle mají všechny 0,20, pouze dva sací měly jeden 0,21 a druhej 0,22 takže nebyly třeba dělat, všechny v tolerancích. Proběhlo čištění startéru, vymezování vůle na altíku, která byla mimo toleranci, bylo tam 1mm a má být 0,6-0,9 (Fizzere opovaž se mi to přivézt na ten altík, je tam přístup, že bych vykvetl ), jako demontovat levej dekl u volnoběžky, vyndat termostat, naustek na hadici chlazení, vyndat startér a pak zahlídneš víko altíku, no to bych vykvetl. Kontrola originál spojky a vše v tolerancích, jak plechy tak lamely i pružiny, celkem k nevíře vzhledem k tomu co zatím zažila...



No, už víš jak na to, tak to bude s prstem v nose. Takže v březenci?

Naposledy editováno 04.02.2016 07:20:06

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

4.2.2016 v 12:13 | Nahoru | #4872

FiZzeR píše: No, už víš jak na to, tak to bude s prstem v nose. Takže v březenci?

No mě jebne, ale jestli na tom trváš tak to začátkem březence přivez, od dubence zas nebudu mít čas, pak až koncem květence

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 01:20 | Nahoru | #4873
tak jen pro info, dewwil zmeril kompresi, je tam 160 psi na prostrednich valcich a 180 psi na krajnich, pouzitelny rozsah je 159 - 242 psi
mam se na neco chystat nebo to je v poho jeste a na jak dlouho? v 82tis se zabrusovaly ventilovy sedla, ted v 99tis maj ventily vule v cajku, v 82tis se menil ventil, tj sundavala hlava, davalo novy tesneni... neni potreba treba ciste nahodou po nejaky dobe jeste dotahnout tu hlavu? nebo zalezi jak to stihne vychladnout nez se to zmeri a mozna je tam vic realne?

dewwile ma se to merit se vsema vyndanejma svickama, jen se chci ujistit zes to tak meril, tj vyndat vsechny svice a pak merit postupne bez svicek; ja to kdysi mam pocit delal ze sem vyndal jen jednu , zmeril, vratil a tak postupne tak jen mi prosim napis jesli si vyndal vsechny coz by taky mozna mohlo mit vliv kdyz se to toci jen starterem tak tam je odpor tech ostatnich valcu co prekonavaj kompresi....mozna

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 06:45 | Nahoru | #4874
Bubrak-ZX10R> No měl jsem vydaný všechny, ty prostřední jsou už o 1 psi nad spodní hranicí tolerance, před měřením navrčeno, zahřáto a měření s full otevřeným plynem... Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 08:03 | Nahoru | #4875
dewwil> nemá ta jeho Kawa v každým hrdle sání 2 klapky? Z toho jen jedna je ovládaná plynem a druhou řídí vstrikování...?

Pak dokud motor neběží, zůstavaj ty druhé zavřené, což ovlivní měření...

U karbecu se podltakem zvedne šoupátko.

E: kouknul bych do servisního manuálu, tam bývá postup měření popsaný... jestli byl dodržen, tak nic no - máš to Bubráku už dost vyčvachtaný

Naposledy editováno 15.02.2016 08:06:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 10:59 | Nahoru | #4876
Bubrak-ZX10R> Asi taky nastává čas na big bore hard core písty Nebo můžeš furt koupit tu moji

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:12 | Nahoru | #4877

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> No měl jsem vydaný všechny, ty prostřední jsou už o 1 psi nad spodní hranicí tolerance, před měřením navrčeno, zahřáto a měření s full otevřeným plynem... Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.



jasny, tak uvidime, dystak dame novy krouzky nekdy za 40tis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:13 | Nahoru | #4878

havrajz píše: dewwil> nemá ta jeho Kawa v každým hrdle sání 2 klapky? Z toho jen jedna je ovládaná plynem a druhou řídí vstrikování...?

Pak dokud motor neběží, zůstavaj ty druhé zavřené, což ovlivní měření...

U karbecu se podltakem zvedne šoupátko.

E: kouknul bych do servisního manuálu, tam bývá postup měření popsaný... jestli byl dodržen, tak nic no - máš to Bubráku už dost vyčvachtaný



ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:14 | Nahoru | #4879

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Asi taky nastává čas na big bore hard core písty Nebo můžeš furt koupit tu moji



no uvidime, zatim tu tvoji opecovavej premejslim ze kdyby mi ta moje nejak vyrazne klekla, tak stejne pudu do 04/05 zas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:35 | Nahoru | #4880

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.



Proc ? Motory na spodku tolerance vetsinou jedou nejlip. Proste kdyz by to zacalo nesmyslne zrat olej spodem, tak prekrouzkovat, pokud jsou povrchy v poradku, ale pokud vsehcno jede jak ma, a oleje se neztraci moc, tak bych jezdil. Podle me kdyz to odbrzdis, bude to mit vetsi vykon nez novejmotor tesne po zajeti.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:50 | Nahoru | #4881
Ozzy_> Kazíš mi byznys, plešoune

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:58 | Nahoru | #4882
Ozzy: díky potěšil jsi mě hlavně že nemusím cpát love do chřtánu páně Fizzerojc i když ta jeho je super

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 14:22 | Nahoru | #4883

Bubrak-ZX10R píše: Ozzy: díky potěšil jsi mě hlavně že nemusím cpát love do chřtánu páně Fizzerojc i když ta jeho je super



Tak nemusis ale zase bys mel vonafku, co natoci dalsi kilo, a nebudes na ni muset sahnout. To taky stoji za zvazeni

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 14:42 | Nahoru | #4884
No ta moje je super hlavně pro to, že si na ní kompenzuju svou OCD poruchu stran technickýho stavu, ale seděl jsem na ní za poslední tři roky asi pětkrát (a z toho jednou na půl prdele)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:21 | Nahoru | #4885

Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli



ok

asi jo.... jinak jsem rád, že na mě občas takhle myslíš...

E: málem jsem se nechal opít rohlíkem, projdi si ty starý příspěvky. Pamatuju si na odkaz na nastavec pro momentak, kde byla tabulka pro prepocet momentu...

Naposledy editováno 15.02.2016 15:28:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:28 | Nahoru | #4886

Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli



To se mi nezdá... Takže když momenťák nastavím dvoumetrovou trubkou, tak na konci tý dvoumetrový trubky bude stejnej moment, jako na holým momenťáku?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:30 | Nahoru | #4887

FiZzeR píše: To se mi nezdá... Takže když momenťák nastavím dvoumetrovou trubkou, tak na konci tý dvoumetrový trubky bude stejnej moment, jako na holým momenťáku?



ne, pokud nastavis na mometaku placnu treba 200 Nm a utahujes to bez nastavce, tak tech 200 Nm to bude mit kdyz na to budes tlacit nejakou silou. kdyz nastavis 2m trubku, tak tech 200Nm to bude mit kdyz na konci ty trubky budes tlacit treba tretinovou silou. ale v kloubu momentaku to prdne pri 200 Nm uplne stejne jako v prvnim pripade.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:32 | Nahoru | #4888
Je jedno jak dlouha trubka na momentaku je. Moment se meri až u hlavy v kloubu. Když tam dam dvoumetrovou trubku, tak tím utahne kolo od nakladaku i Jasanek, ale cvakne to porad při stejným momentu jak Rambovi bez nastavce.

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:34 | Nahoru | #4889
Bubrak byl rychlejší, asi nepíše na hajzlu na mobilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:44 | Nahoru | #4890

Franco82 píše: Je jedno jak dlouha trubka na momentaku je. Moment se meri až u hlavy v kloubu. Když tam dam dvoumetrovou trubku, tak tím utahne kolo od nakladaku i Jasanek, ale cvakne to porad při stejným momentu jak Rambovi bez nastavce.



Tos mě nepochopil, ta dvoumetrová trubka se rozumí na opačným konci momenťáku, než myslíš ty

(Ed.: Pro jistotu: hypotetická dvoumetrová trubka se nachází MEZI hlavicí hypotetického momenťáku a hlavou neméně hypotetického šroubu)

Naposledy editováno 15.02.2016 15:46:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 Včera v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist