jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: dneska se mi opet o neco rozsirily obzory predni guma na druhy platno, to sem jeste nevidel
]
Holt ses este cajicek a mas se co ucit vod tvrdyho jadra magoru
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
http://www.pneu-auto...r-4019238374582.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Tak Bubrákovka opět na operačním dále, ventilové vůle mají všechny 0,20, pouze dva sací měly jeden 0,21 a druhej 0,22 takže nebyly třeba dělat, všechny v tolerancích. Proběhlo čištění startéru, vymezování vůle na altíku, která byla mimo toleranci, bylo tam 1mm a má být 0,6-0,9 (Fizzere opovaž se mi to přivézt na ten altík, je tam přístup, že bych vykvetl ), jako demontovat levej dekl u volnoběžky, vyndat termostat, naustek na hadici chlazení, vyndat startér a pak zahlídneš víko altíku, no to bych vykvetl. Kontrola originál spojky a vše v tolerancích, jak plechy tak lamely i pružiny, celkem k nevíře vzhledem k tomu co zatím zažila...
No, už víš jak na to, tak to bude s prstem v nose. Takže v březenci?
Naposledy editováno 04.02.2016 07:20:06
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
mam se na neco chystat nebo to je v poho jeste a na jak dlouho? v 82tis se zabrusovaly ventilovy sedla, ted v 99tis maj ventily vule v cajku, v 82tis se menil ventil, tj sundavala hlava, davalo novy tesneni... neni potreba treba ciste nahodou po nejaky dobe jeste dotahnout tu hlavu? nebo zalezi jak to stihne vychladnout nez se to zmeri a mozna je tam vic realne?
dewwile ma se to merit se vsema vyndanejma svickama, jen se chci ujistit zes to tak meril, tj vyndat vsechny svice a pak merit postupne bez svicek; ja to kdysi mam pocit delal ze sem vyndal jen jednu , zmeril, vratil a tak postupne tak jen mi prosim napis jesli si vyndal vsechny coz by taky mozna mohlo mit vliv kdyz se to toci jen starterem tak tam je odpor tech ostatnich valcu co prekonavaj kompresi....mozna
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pak dokud motor neběží, zůstavaj ty druhé zavřené, což ovlivní měření...
U karbecu se podltakem zvedne šoupátko.
E: kouknul bych do servisního manuálu, tam bývá postup měření popsaný... jestli byl dodržen, tak nic no - máš to Bubráku už dost vyčvachtaný
Naposledy editováno 15.02.2016 08:06:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> No měl jsem vydaný všechny, ty prostřední jsou už o 1 psi nad spodní hranicí tolerance, před měřením navrčeno, zahřáto a měření s full otevřeným plynem... Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.
jasny, tak uvidime, dystak dame novy krouzky nekdy za 40tis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
havrajz píše: dewwil> nemá ta jeho Kawa v každým hrdle sání 2 klapky? Z toho jen jedna je ovládaná plynem a druhou řídí vstrikování...?
Pak dokud motor neběží, zůstavaj ty druhé zavřené, což ovlivní měření...
U karbecu se podltakem zvedne šoupátko.
E: kouknul bych do servisního manuálu, tam bývá postup měření popsaný... jestli byl dodržen, tak nic no - máš to Bubráku už dost vyčvachtaný
ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene
jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.
Proc ? Motory na spodku tolerance vetsinou jedou nejlip. Proste kdyz by to zacalo nesmyslne zrat olej spodem, tak prekrouzkovat, pokud jsou povrchy v poradku, ale pokud vsehcno jede jak ma, a oleje se neztraci moc, tak bych jezdil. Podle me kdyz to odbrzdis, bude to mit vetsi vykon nez novejmotor tesne po zajeti.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Ozzy: díky potěšil jsi mě hlavně že nemusím cpát love do chřtánu páně Fizzerojc i když ta jeho je super
Tak nemusis ale zase bys mel vonafku, co natoci dalsi kilo, a nebudes na ni muset sahnout. To taky stoji za zvazeni
Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene
jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli
ok
asi jo.... jinak jsem rád, že na mě občas takhle myslíš...
E: málem jsem se nechal opít rohlíkem, projdi si ty starý příspěvky. Pamatuju si na odkaz na nastavec pro momentak, kde byla tabulka pro prepocet momentu...
Naposledy editováno 15.02.2016 15:28:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene
jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli
To se mi nezdá... Takže když momenťák nastavím dvoumetrovou trubkou, tak na konci tý dvoumetrový trubky bude stejnej moment, jako na holým momenťáku?
FiZzeR píše: To se mi nezdá... Takže když momenťák nastavím dvoumetrovou trubkou, tak na konci tý dvoumetrový trubky bude stejnej moment, jako na holým momenťáku?
ne, pokud nastavis na mometaku placnu treba 200 Nm a utahujes to bez nastavce, tak tech 200 Nm to bude mit kdyz na to budes tlacit nejakou silou. kdyz nastavis 2m trubku, tak tech 200Nm to bude mit kdyz na konci ty trubky budes tlacit treba tretinovou silou. ale v kloubu momentaku to prdne pri 200 Nm uplne stejne jako v prvnim pripade.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Franco82 píše: Je jedno jak dlouha trubka na momentaku je. Moment se meri až u hlavy v kloubu. Když tam dam dvoumetrovou trubku, tak tím utahne kolo od nakladaku i Jasanek, ale cvakne to porad při stejným momentu jak Rambovi bez nastavce.
Tos mě nepochopil, ta dvoumetrová trubka se rozumí na opačným konci momenťáku, než myslíš ty
(Ed.: Pro jistotu: hypotetická dvoumetrová trubka se nachází MEZI hlavicí hypotetického momenťáku a hlavou neméně hypotetického šroubu)
Naposledy editováno 15.02.2016 15:46:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | Včera v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |