globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 01:20 | Nahoru | #1
tak jen pro info, dewwil zmeril kompresi, je tam 160 psi na prostrednich valcich a 180 psi na krajnich, pouzitelny rozsah je 159 - 242 psi
mam se na neco chystat nebo to je v poho jeste a na jak dlouho? v 82tis se zabrusovaly ventilovy sedla, ted v 99tis maj ventily vule v cajku, v 82tis se menil ventil, tj sundavala hlava, davalo novy tesneni... neni potreba treba ciste nahodou po nejaky dobe jeste dotahnout tu hlavu? nebo zalezi jak to stihne vychladnout nez se to zmeri a mozna je tam vic realne?

dewwile ma se to merit se vsema vyndanejma svickama, jen se chci ujistit zes to tak meril, tj vyndat vsechny svice a pak merit postupne bez svicek; ja to kdysi mam pocit delal ze sem vyndal jen jednu , zmeril, vratil a tak postupne tak jen mi prosim napis jesli si vyndal vsechny coz by taky mozna mohlo mit vliv kdyz se to toci jen starterem tak tam je odpor tech ostatnich valcu co prekonavaj kompresi....mozna

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 06:45 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R> No měl jsem vydaný všechny, ty prostřední jsou už o 1 psi nad spodní hranicí tolerance, před měřením navrčeno, zahřáto a měření s full otevřeným plynem... Tož jsem tě asi nepotěšil, no. Jinak motor chytá zatím na drb, ono to bude lítat ještě dlouho, akorát se budou zhoršovat postupem času studený starty a i výkon půjde dolů.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 10:59 | Nahoru | #3
Bubrak-ZX10R> Asi taky nastává čas na big bore hard core písty Nebo můžeš furt koupit tu moji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist