globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 13:13 | Nahoru | #1

havrajz píše: dewwil> nemá ta jeho Kawa v každým hrdle sání 2 klapky? Z toho jen jedna je ovládaná plynem a druhou řídí vstrikování...?

Pak dokud motor neběží, zůstavaj ty druhé zavřené, což ovlivní měření...

U karbecu se podltakem zvedne šoupátko.

E: kouknul bych do servisního manuálu, tam bývá postup měření popsaný... jestli byl dodržen, tak nic no - máš to Bubráku už dost vyčvachtaný



ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:21 | Nahoru | #2

Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli



ok

asi jo.... jinak jsem rád, že na mě občas takhle myslíš...

E: málem jsem se nechal opít rohlíkem, projdi si ty starý příspěvky. Pamatuju si na odkaz na nastavec pro momentak, kde byla tabulka pro prepocet momentu...

Naposledy editováno 15.02.2016 15:28:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.2.2016 v 15:28 | Nahoru | #3

Bubrak-ZX10R píše: ten postup je dle manualu spravne, tam se pocita s tim ze ty druhe jsou zavrene

jinak jeste sem nedavno premejslel nad tou tvoji vytkou ze dewwil pouzil na momentak nastavec a tim se zmenil moment utazeni - to je blbost protoze ta delsi paka akorat znamena, ze na stejnej moment staci mensi sila na konci paky, ale v kloubu utahovani je ten moment porad stejnej pri kterym ten klic povoli



To se mi nezdá... Takže když momenťák nastavím dvoumetrovou trubkou, tak na konci tý dvoumetrový trubky bude stejnej moment, jako na holým momenťáku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist