globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:05 | Nahoru | #3031

Ozzy_ píše: Kazdej tam narve "zavodni" filtry a deravy trubky, hodne to rve, jede to min, a zere to 15 na sto :) Ja uz to nekomentuju Cim vic racing, tim vic adidas.

Ja do toho výkonu narval téměř 60 tyček

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:16 | Nahoru | #3032

Bubrak-ZX10R píše: Treba hodne gumujou na miste.



Souhlas :)
Moje ZX10R 06 se v Mostě dostane na 10. Jinak v provozu se na 8,5 s těží dostanu - jezdím se projet do oblíbených úseků se zatáčkama. V německu na dálnici by to bylo asi jinak, ale to mě neba. Grossglockner a zpět ve dvou byla kombinovaná někde kolem 6-6,5.
Mám komplet otevřenej výfuk + v sání KN s PCM nastaveným na bohatší směs, než je třeba (Někdy v nižších otáčkách se dostanu i k AFR 1:12 - musím si teď přes zimu vyrobit datalog a na jaře to pořádně doladit). Hodnoty AFR jsem odečítal za jízdy z budíku, což není ideál:)
Překvapilo mě, že jsem PCM naladil dle pocitu z jízdy a po zprovoznění měření jsem se docela dobře trefil. Jinak nedáte někdo info jak to funguje?
Všeobecně se říká, že v ideální poměr na výkon by mělo být 1:12,6.
Poradí mi někdo jak je to v nižších otáčkách? Dle poznatků co mám, bych řekl, že je lepší bahatší. Ve vršku po překonání otáček s max. krouťákem klidně trochu ochudit (klidně k 1:14).
Tyto info berte s rezervou. Na jaře to s pořádným datalogem prolomím :)

Naposledy editováno 22.10.2013 12:20:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:19 | Nahoru | #3033

Rebel83 píše: co je na fungl novém full Akrapoviči špatného peosim tebe?



Neverim ze spotrebu 12/100 udelala jen koncovka >:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:19 | Nahoru | #3034

Rebel83 píše: Ja do toho výkonu narval téměř 60 tyček



Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:31 | Nahoru | #3035

Ozzy_ píše: Neverim ze spotrebu 12/100 udelala jen koncovka >:)

kompletní systém Akrapovič (koncovka + svody) + PCV + Dynojet Autotune single + KN filtr + X-tre power box. Ve finále došlo na zjištění, že zx6r 2008 nejde komponenty dynojet na 100% odladit díky krapet jinému systému s origo lambdama, které nešli eliminovat.
Vyjádření Dynojetu bylo: Evropské modely nás nezajímají.

Toto mě nasralo a vyměnil to za desítku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:40 | Nahoru | #3036
Rebel83> Tak to si na tom musel slušně provařit
Já bych tvoji situaci se ZX6r řešil komplet programovatelnou jednotkou od Ignitechu a byl by klid. Než tyhle šidítka typu PCM. V součtu je to ještě dražší, je tam 20 navěšenech věcí a stejně to nemaká jak má.
Já tedy PCM také koupil - ale starší za super cenu, jinak bych se na to vy...

Naposledy editováno 22.10.2013 12:41:11

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:46 | Nahoru | #3037

M5 píše: Rebel83> Tak to si na tom musel slušně provařit
Já bych tvoji situaci se ZX6r řešil komplet programovatelnou jednotkou od Ignitechu a byl by klid. Než tyhle šidítka typu PCM. V součtu je to ještě dražší, je tam 20 navěšenech věcí a stejně to nemaká jak má.
Já tedy PCM také koupil - ale starší za super cenu, jinak bych se na to vy...

Provar tam je. Alespoň jsem se dokopal ke koupi litru

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:49 | Nahoru | #3038
Rebel83> Jinak u mě nastal problém, že i desítka nestačila (alespoň pocitově) a už nebylo kam pořádně jít - kromě Bawora a to se mi investovat nechtělo. Čekám, že už snad někdy taky dostanu rozum a na motorku se vy......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 12:52 | Nahoru | #3039

Ozzy_ píše: Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)

konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:01 | Nahoru | #3040

Rebel83 píše: konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější



Ten rozdil namerenej na ty samy brzde pred a po, nebo jen zmerenej po, s timdle vysledkem ? V prvnim pripade bych se dost divil ale akceptoval to. Ve druhem pripade se jen usmivam ... a kazdy at si dela co chce :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:08 | Nahoru | #3041

Ozzy_ píše: Kolik koni to na brzde hodilo ? :) sest ? ;) A TO se vyplati ! ;)



No jo známe víme, podobné komenty jsou vždy ze stran nějakejch uprděnejch šestkařů, nebo jednou taky dorosteš do litra :)))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:09 | Nahoru | #3042

Sefo píše: No jo známe víme, podobné komenty jsou vždy ze stran nějakejch uprděnejch šestkařů, nebo jednou taky dorosteš do litra :)))))



>:) myslim ze uz nedorostu. Spis koukam po necem slabsim, abych na to stacil a snaz se mi zlepsovalo. Ale nic pod sestku neni :( Dvacy uz jsou vydechly stary vrany a nevyrabej se, produkcni moto3 ma cenovku 1.2M ... jediiny co se rysuje je KTM 390 track, ale co za to budou chtit a jak to bude dostupny je ve hvezdach :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:44 | Nahoru | #3043

Ozzy_ píše: Ten rozdil namerenej na ty samy brzde pred a po, nebo jen zmerenej po, s timdle vysledkem ? V prvnim pripade bych se dost divil ale akceptoval to. Ve druhem pripade se jen usmivam ... a kazdy at si dela co chce :/

Na tý samý brzdě. Mezi měřením ale bylo cosi nad 1000km. První měření bylo po servisu v 10tkm. Na papírové hodnoty 94kW se to nedostalo

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:52 | Nahoru | #3044
Tak ZX10R ma novou STK. Nemusel sem nikoho uplacet a proslo: xenon (nastesti neblikal kdyz sem to nahodil), nesviti osvetleni RZ, nesviti zadni brzda (to sem mu ale primack predni aby si nevsim ), nehomo nosic, nehomo vyfuk, zadni guma 190/55 (ma byt /50)

cili ferovy STK jeste existujou a chvala jim

Naposledy editováno 22.10.2013 13:53:14

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 13:54 | Nahoru | #3045

Rebel83 píše: Na tý samý brzdě. Mezi měřením ale bylo cosi nad 1000km. První měření bylo po servisu v 10tkm. Na papírové hodnoty 94kW se to nedostalo



Pak se da tech 12l/100 pochopit :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 14:23 | Nahoru | #3046

Ozzy_ píše: >:) myslim ze uz nedorostu. Spis koukam po necem slabsim, abych na to stacil a snaz se mi zlepsovalo. Ale nic pod sestku neni :( Dvacy uz jsou vydechly stary vrany a nevyrabej se, produkcni moto3 ma cenovku 1.2M ... jediiny co se rysuje je KTM 390 track, ale co za to budou chtit a jak to bude dostupny je ve hvezdach :(



A co taková ta dvoutaktní aprilie RS250, to je prej slušná pila... ale kdo se v tom má hrabat pořád co :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 16:16 | Nahoru | #3047

Sefo píše: A co taková ta dvoutaktní aprilie RS250, to je prej slušná pila... ale kdo se v tom má hrabat pořád co :)



Pisu ze chci jezdit

Pilu mam, R6ka je cajk.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 16:48 | Nahoru | #3048

Rebel83 píše: konečný výsledek 105 kW z 94 papírovejch. Pak jsem zvažoval koupit sadu na odstranění Kleenu Ivans a Oxygen optimizer z novějšího ročníku. Pak by to šlo možná odladit na 100%. Nejvíc kW hodila ale výměna za zx10r. Měl jsem obavu že přídu o hravost, kterou nabízí šestka. Desítka je skoro stejná ale daleko zábavnější



Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo

ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 18:46 | Nahoru | #3049
ty pyčo ty ještě žiješ? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 19:23 | Nahoru | #3050

dareckov píše: Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo

Tu 636 co jsi měl mám již 7 let a spotřebu jsem nikdy neměl přes 6,5

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.10.2013 v 22:22 | Nahoru | #3051

Rebel83 píše: Tu 636 co jsi měl mám již 7 let a spotřebu jsem nikdy neměl přes 6,5



Tak do práce jsem jezdil v průměru za 5..těch 7 jak se fakt pálilo

ZX10R je masakr nejvetsi!

23.10.2013 v 01:49 | Nahoru | #3052
jo a este sem zapomnel na modry parkovacky

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.11.2013 v 11:25 | Nahoru | #3053

Ozzy_ píše: Kazdej tam narve "zavodni" filtry a deravy trubky, hodne to rve, jede to min, a zere to 15 na sto :) Ja uz to nekomentuju Cim vic racing, tim vic adidas.


Nevím koho jsi tím myslel ale vzhledem že jsi to hodil do placu, tak si to dovolím komentovat... Mám jen laděný Leo Vince kterej na tom už byl a mám k tomu i originál, zbytek je na motorce původní. Pokud ty řadíš v 9 tisících tak chápu že to žere málo, ale zkus někdy řadit 20 min v omezo vači a uvidíš...

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.11.2013 v 11:12 | Nahoru | #3054
Kucí tady máte něco na slintání:
šmuky
bižů

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 00:05 | Nahoru | #3055
tak jenom ze desitka jezdi i letos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 00:07 | Nahoru | #3056
Bubrak-ZX10R> jezdis ted?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 00:30 | Nahoru | #3057

dejf. píše: Bubrak-ZX10R> jezdis ted?



ne, az v patek asi budu moct, nejsem doma
a od soboty ma bejt zas pekny vedro, v Praze 8+

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 01:40 | Nahoru | #3058
aha, sem myslel ze jezdis i na silvestra v noci

Naposledy editováno 01.01.2014 01:40:46

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 11:59 | Nahoru | #3059

dejf. píše: aha, sem myslel ze jezdis i na silvestra v noci



kdybych byl v Praze tak samo jezdim jednou sem teda vyrazil az nejak v 1h uz prvniho, pac sem ve 23h zjistil ze mam vybitou baterku, tak sem ji rychle nabil jeste

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 15:23 | Nahoru | #3060
jinej blazen
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist