globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.1.2014 v 11:29 | Nahoru | #3091

Bubrak-ZX10R píše: Rebel83: tyjo by me zajimalo jak to jede



Co ti brání to otestovat, už jsme to přeci probírali, assassin někde na us forech vyčetl, že u zx10r je nejagresivnější mapa na N takže stačí poslat jednotce info, že je zařazen stále N. To lze udělat i bez atre, koukni do schématu.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.1.2014 v 13:19 | Nahoru | #3092

Fugo píše: Co ti brání to otestovat, už jsme to přeci probírali, assassin někde na us forech vyčetl, že u zx10r je nejagresivnější mapa na N takže stačí poslat jednotce info, že je zařazen stále N. To lze udělat i bez atre, koukni do schématu.



nojo toho se bojim do toho stourat ...

ZX10R je masakr nejvetsi!

25.1.2014 v 21:22 | Nahoru | #3093
Ahoj mám také desítku předělávám ji je to 07 nevíš kde sehnat zadní kyvku a kolo s pneumatikam aspoň 300 tu kyvku chci upravit na to kolo

ZX10R je masakr nejvetsi!

25.1.2014 v 21:27 | Nahoru | #3094
Hoši hoj poradite sháním na zx10 zadní kyvku na předkládání je to 07 a chci tam kolo min 300 i s pneu nevíte o necem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.1.2014 v 21:42 | Nahoru | #3095

Creck píše: Rebel83> odjebej sekundarni a uvidis ze atree je proti tomu nic www.vstrom.cz/index.php



ATRE dělá při fakt jako hustokrutonejvostřejším nastavení právě to, že dřív otvírá sekundární klapky a neustřihne benzín při zavření plynu (neutrálová mapa). Čili přínos demontáže klapek je přinejmenším sporný.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 14:55 | Nahoru | #3096
jen chci pripomenout, ze desitka je masakr nejvetsi, psali to dneska i v mistnich novinach

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:00 | Nahoru | #3097
Bubrak-ZX10R> Myslím že to bude nějaký píár. Autor je hrozně zaujatej, serióznosti článku se nedá věřit

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:06 | Nahoru | #3098
Fizzer: nooooooo docela tam na ni plive, sem necekal, ze ma tolik zavad a nedostatku hele

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:15 | Nahoru | #3099
asi dam vyskouset zakladateli vlakna moji upravenou hayabusu at vi co je to masakr .

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:17 | Nahoru | #3100

FiZzeR píše: ATRE dělá při fakt jako hustokrutonejvostřejším nastavení právě to, že dřív otvírá sekundární klapky a neustřihne benzín při zavření plynu (neutrálová mapa). Čili přínos demontáže klapek je přinejmenším sporný.



Tak proto zadny prinos Atree necitim kdyz mam sekundarni klapu porad otevrenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:19 | Nahoru | #3101

ratatui píše: asi dam vyskouset zakladateli vlakna moji upravenou hayabusu at vi co je to masakr .



rad se necham poucit a co ti dela busa?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:22 | Nahoru | #3102

ratatui píše: asi dam vyskouset zakladateli vlakna moji upravenou hayabusu at vi co je to masakr .



Manévrovat s takovou vyžranou velrybou?

Máš tam aspoň turbo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:23 | Nahoru | #3103
Bubrak-ZX10R> co dela?radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:33 | Nahoru | #3104
ratatui> Ta slovenstina je dobry jazyk

V tom popisu nevim jestli ,,krutak,, znamena cesky kruťák, nebo kroutak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:42 | Nahoru | #3105

Creck píše: ratatui> Ta slovenstina je dobry jazyk

V tom popisu nevim jestli ,,krutak,, znamena cesky kruťák, nebo kroutak



Krocan

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:43 | Nahoru | #3106
FiZzeR> To ne, ten se rekne slovensky "hudry, hudry"

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #3107

ratatui píše: Bubrak-ZX10R> co dela?radost



to je dobre a zveda se nejak na zadni ve 220ti treba?

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #3108
jsem pul na pul .

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.1.2014 v 16:22 | Nahoru | #3109
To psal nějakej Bubák určitě :)

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 12:33 | Nahoru | #3110
tady to teda zije,desitkari,vzbudte se!!!!

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 12:56 | Nahoru | #3111
JEFFzx13> Všichni jsou zmasakrovaní

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 14:40 | Nahoru | #3112
ja jim rikal at se na ty sanky vyserou

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 16:05 | Nahoru | #3113
Tak nova žaba na cestě a ja vlastně nevim co mě čeka,Bubu rozpovidej se,je vlastně na 2014 něco krom barev jinyho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 17:32 | Nahoru | #3114
kawafil> cau,nejsem bubak,ale ceka te asi,hmm,treba MASAKR??

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 17:52 | Nahoru | #3115
nechcel by nekdo race podlozku pod zadni tlumic(zvysi zadek o cca 1 cm....za 100 kc.....nebo osobne za flasu ferneta....kdyztak sz.....mam i nejake dalsi dily ale spis takove zbytky z prestavby na okruhovku.

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 17:54 | Nahoru | #3116
ja si ji zamloouvam,beru,a sedlo spolujezdce taky

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 17:55 | Nahoru | #3117
Milagros> plati?????

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 18:12 | Nahoru | #3118

JEFFzx13 píše: kawafil> cau,nejsem bubak,ale ceka te asi,hmm,treba MASAKR??

tak to doufam a nic jinyho nečekam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 19:44 | Nahoru | #3119

FiZzeR píše: ATRE dělá při fakt jako hustokrutonejvostřejším nastavení právě to, že dřív otvírá sekundární klapky a neustřihne benzín při zavření plynu (neutrálová mapa). Čili přínos demontáže klapek je přinejmenším sporný.



No jo, ale furt tam ty klapky jsou a to je další restrikce v sání, která ovlivní proudění směsi(luftu)... Proč mají závodní-upravované stroje jednu klapku nebo přímé karbecy FCR??? Dvoje klapky totiž parodujou podtlakové karbecy kde otvíráš klapky a se zpožděním se otvírá podtlakem šoupě, prostě dvě klapky nebo podtlakové karbecy jsou User Friendly, ale to znáš z Aprilie s jednou klapkou v sání, co na plynu to hned na kole Jenom výrobce mlží, že je to dvouklapkové sání kvůli krouťáku, ale myslím, že je to zase lobby nějakejch lidomilů, aby se moc lidí nepozabíjelo a motorku zvládlo ovládat i pár lidí s Parkinsonem... Jediná nevýhoda jednoklapek a FCR karbců je, že jsou za studena hrozně náchylný na uchcání, ale jak je zahřeješ a nekroutíš heftem jak dojička s vemenem v JZD tak je to pecka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 21:41 | Nahoru | #3120

dewwil píše: No jo, ale furt tam ty klapky jsou a to je další restrikce v sání, která ovlivní proudění směsi(luftu)... Proč mají závodní-upravované stroje jednu klapku nebo přímé karbecy FCR??? Dvoje klapky totiž parodujou podtlakové karbecy kde otvíráš klapky a se zpožděním se otvírá podtlakem šoupě, prostě dvě klapky nebo podtlakové karbecy jsou User Friendly, ale to znáš z Aprilie s jednou klapkou v sání, co na plynu to hned na kole Jenom výrobce mlží, že je to dvouklapkové sání kvůli krouťáku, ale myslím, že je to zase lobby nějakejch lidomilů, aby se moc lidí nepozabíjelo a motorku zvládlo ovládat i pár lidí s Parkinsonem... Jediná nevýhoda jednoklapek a FCR karbců je, že jsou za studena hrozně náchylný na uchcání, ale jak je zahřeješ a nekroutíš heftem jak dojička s vemenem v JZD tak je to pecka



No já jejich účel spatřuju
1) v redukci hluku sání, čili europíčovina
2) jak ty říkáš aby to dokázali řídit i lidi s parkinsonem, čili když za to vemeš na výjezdu, tak tě nepředběhne kolo hned, ale máš se ještě čas posrat
...
...
...
...
875) nějakej přínos krouťáku, ale spíš asi ani ne.

Jinak ad restrikce; ono to může bejt i plus, ono automaticky větší průřez "trubky" neznamená automaticky lepší plnění válce - nezáleží totiž jen na průřezu, ale taky na rychlosti proudění Čili je to něco jako výfuková přívěra, akorát na sání
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist