globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 15:43 | Nahoru | #3061

dareckov píše: Jako pěkné ale když se nad tím zamyslím. Nějakých 10kw navíc...kolik si do toho vrazil? 50? Když vezmu to, že pojedeš se samýma šestkama tak asi budeš za borce dne, protože všem ukážeš že máš trochu silnější pilku(i když stou spotřebujou budou na tebe čekat kvůli tankování )
Takže nejlepší investice koupě většího objemu. Ale tak někoho baví si tunit věci nic proti tomu nemám, jen bych tu šestku po tobě fakt nechtěl Mě žrala 6-7L a to mě už docela hlodalo



Neukaze, tech 10 kw nemuzes nijak vyrazne poznat

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 17:58 | Nahoru | #3062

Creck píše: Neukaze, tech 10 kw nemuzes nijak vyrazne poznat

Poznat to bylo na průběhu výkonu. Změna proti sérii velká

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 18:24 | Nahoru | #3063
10 kw ze se nepozna na 6tce? to se myslim pozna bezpecne, kdyz na ty motorce mas uz neco odjeto

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 18:35 | Nahoru | #3064
jo, tady chlapci z brazílie ten masakr myslej vážně. Sem se to hodí

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 18:41 | Nahoru | #3065
slusne v 11:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 18:44 | Nahoru | #3066

Creck píše: Neukaze, tech 10 kw nemuzes nijak vyrazne poznat



poznas to u litra, natoz u sestky ja poznam i pulku nadrze vs plnou, ale samo musis tu motorku drhnout abys vedel kde se to projevi
poznal sem 2mm vysunutou rozetu (obracene nasazeny tlumice razu), poznam kdyz je volnej retez, kdyz neni namazanej (tam to teda muze udelat vic), je to o tom jak je clovek na motorku zvyklej a jak casto a jak na ni jezdi, pak poznas sebemensi rozdil

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 19:22 | Nahoru | #3067

madbiker píše: .a pak se divíte že je na Vás každej nasranej a ještě se svou demencí chlubte...



Dobře on:)

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 19:29 | Nahoru | #3068
fu 220 na zadne,skoro som sa zesral a to som to len cital ,o mano daktory ludia asi nedospeju vobec,vela stastnych km pri takom jazdeni na tych nasich cestach.

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 19:47 | Nahoru | #3069
luxus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.1.2014 v 22:42 | Nahoru | #3070

Bubrak-ZX10R píše: poznas to u litra, natoz u sestky ja poznam i pulku nadrze vs plnou, ale samo musis tu motorku drhnout abys vedel kde se to projevi
poznal sem 2mm vysunutou rozetu (obracene nasazeny tlumice razu), poznam kdyz je volnej retez, kdyz neni namazanej (tam to teda muze udelat vic), je to o tom jak je clovek na motorku zvyklej a jak casto a jak na ni jezdi, pak poznas sebemensi rozdil



Ten retez jde poznat svinsky, ono i kdyz s tim namiste zatocis jak to mazes tak hned citis jak to fici zlehka.

Tech 10 kw, no myslel jsem to tak ze by ta motorka davala misto 3s stovku za dve to ani nahodou.

10 kw je skoro nic, to uz spis poznas rozdil v hustote vzduchu.

Naposledy editováno 01.01.2014 22:44:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:15 | Nahoru | #3071

Creck píše: Ten retez jde poznat svinsky, ono i kdyz s tim namiste zatocis jak to mazes tak hned citis jak to fici zlehka.

Tech 10 kw, no myslel jsem to tak ze by ta motorka davala misto 3s stovku za dve to ani nahodou.

10 kw je skoro nic, to uz spis poznas rozdil v hustote vzduchu.



10kw mas 14 koni a to je rozdil treba mezi GSXR 1000 K1 a ZX10R 04 a je to tam zcela zretelne znat ze desitka nahore jede jinak, a podobnej rozdil je 04 vs 08 ZX10R (13 koni) a v podstate pak i 08 vs 11 (12 koni)
hustotu vzduchu poznas spis tak od 200-250 ale nemas primy srovnani na miste, kdezto vymenit si dve motky jde hned a citis ten rozdil hned

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:19 | Nahoru | #3072
a ze by motka davala misto 0-100 za 3 nebo za 2, to je samo blbost, ale poznam na sprintech, jestli sem tech 400m ujel za 10.4 (coz je super na moje pomery) nebo 10.7-8, to je rozdil jako blazen a pritom jen 0.3s na 400m, ale z toho prubehu ziskam celkem presnej dojem, pocit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:21 | Nahoru | #3073
Bubrak-ZX10R> ok ok vzdavam se

Me jen neprislo kdyz jsem jezdil na ruznych masinach, treba R6 mela vzdycky napsany vetsi vykon nez ostatni sestky, ze by to bylo nejake vyrazne oproti jinym, to mela snad o 15 kw vic nez gsxr 600 , obe 01

ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:24 | Nahoru | #3074
Tak jsem se seknul , je to dokonce 16 kw.

www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2001.php

www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_600_2001.php

Samozrejme bavime se o nejakem vyraznem rozdilu, rozhodne investovat 60 000 do 10 kw .....

Tak kluk na to prisel sam, ze je lepsi koupit litr.

Naposledy editováno 02.01.2014 00:28:35

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:30 | Nahoru | #3075

Creck píše: Bubrak-ZX10R> ok ok vzdavam se

Me jen neprislo kdyz jsem jezdil na ruznych masinach, treba R6 mela vzdycky napsany vetsi vykon nez ostatni sestky, ze by to bylo nejake vyrazne oproti jinym, to mela snad o 15 kw vic nez gsxr 600 , obe 01



tak je taky rozdil v tom co je napsany a co je skutecnost a pak jde o prubeh a pocit z ty akcelerace, pokud to tocis nekde, kde to ma prubeh stejnej, tak to samo nepoznas, musis obe motky drzet na plnej plyn do omezovace postupne na vsechny rychlosti (a byt si jistej ze maj podobnej prevod, ze neni jedna vic do lehka apod) a porovnavat akceleraci v posledni fazi prave pred omezovacem (cili u desitky treba mez 10-13(14)tis), kde by mel byt ten kyzeny rozdil, potom samo neco se muze lip stavet na zada diky stavbe ci diky prubehu (desitka v hornich otackach, litr K1 naopak ve spodnich), na to nesmis dbat, cili nejlip asi jak to taha od 200 vejs, u litru dneska spis tak od 240 vejs, ale samo 200hp vs 188hp je sice 12 koni, ale je to pomer uplne jinej nez treba 50 vs 38 koni, to je poznatelny o dost vic zejo

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 00:38 | Nahoru | #3076
http://www.mcnews.co...les/2010JanIndex.pdf

gsxr600 01 ma 100hp na zadnim kole
r6 01 97.5hp na zadnim kole

takze co ted

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 02:12 | Nahoru | #3077
Bubrak-ZX10R> nektery z tech servru lze

Nebo lze papirove Yamaha

Potom se mi nediv ze nevidim rozdil Kdyz vyrobci udavaji nesmysly

Naposledy editováno 02.01.2014 02:14:23

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.1.2014 v 02:22 | Nahoru | #3078
creck: Jj to je tezky, to je jak treba s BMW vs ZX10, kdy bawor ma trochu jinou metodiku mereni vykonu na klice nez japonci, pak v usa mela ZX vetsi restrikce (na vyfuku, bawor ma v serii akrapa v podstate, pak v ECU...) a zmatek byl na svete
podle me jestli u toho gsxr to neudavali na kole no, nebo bez RAMu, i kdyz to by bylo stejny az ve vyssich rychlostech zas, tezko rict no

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 18:43 | Nahoru | #3079
Creck> souhlasim s tebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 18:50 | Nahoru | #3080
Bubrak-ZX10R> Bubraku,s tebou nesouhlasim,tak za A,bl bost je srovnavat gsxr-k1,a zx 10 04,ty motky maji sice priblizne stejne silne motory,ale charakteristika a prubeh je jinde!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 21:06 | Nahoru | #3081

JEFFzx13 píše: Bubrak-ZX10R> Bubraku,s tebou nesouhlasim,tak za A,bl bost je srovnavat gsxr-k1,a zx 10 04,ty motky maji sice priblizne stejne silne motory,ale charakteristika a prubeh je jinde!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super



K1 a 04 ZX nemaj priblizne stejne silne motory, K1 je silnejsi ve spodku a ZX je silnejsi ve vrchu, navic je ZX kratsi, ZX ma o 15 koni vic a od 200kmh je to zcela jasne znat pri plny akceleraci, u K1 je znat silnej spodek, co se ti na tom nezda?

15 hp poznam, nereknu ze je tam o 10 nebo o 15 hp vic, ale rikam, ze poznam rozdil v zatahu motoru a o to slo. to je stejny (a uz se opakuju) kdyz je vytahanej retez, kdyz neni namazanej, tam sou rozdily podobny (a samo mnohdy i vetsi). vytahanej retez poznam jednoznacne pri zvedani na zadni pres spojku, je tam urcitej moment, kdy se retez dovypne a vyrazne se zmensi ten prvotni zvedaci impuls, ale pri zvedani jen plynem pri stalem zaberu (tj retez je porad napnuty v zaberu) se to zvedne lip (resp. porad stejne nezavisle na vytahani retezu)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 21:25 | Nahoru | #3082
Bubrak-ZX10R> prvni odstavec souhlas,presne tak jsem to myslel
..a ten druhej,to je jasny,a bez debaty..P.S.kdo to postavil v 220ti na zada??toho cloveka chci poznat!neumim si to predstavit.pro mne ideal ve 160ti na dvojku plynem.na jednicku je to moc rychly

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 21:28 | Nahoru | #3083
pardon,uz jsem to precetl,jsem za kafku,a uplne zapomnel co je v tematu

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.1.2014 v 23:43 | Nahoru | #3084
JEFFzx13: v poho

jinak me se to prizvedlo ve 220, ale jde o to ze z kopce a po prerazeni tam byl asi impuls - uz nevim jestli sem radil se spojkou nebo bez ale spis bez, presto tam musi clovek lehce ubrat aby odlehcil motor, preradil a zas plnej a to mohl byt takovy polovyplach ale na 3 z kopce ve 220 je proste masakr, to plati skoro uz 6 let

dneska mi sla pekne za plynem na rovine, asi je ten motor v cajku, i kdyz tam zas neco slysim cvrdlikat

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 18:28 | Nahoru | #3085
Dnes jsem namontoval Gipro ATRE. Ostrý TRE mod je opravdu masakr








2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 22:38 | Nahoru | #3086
Rebel83: tyjo by me zajimalo jak to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 22:41 | Nahoru | #3087

Bubrak-ZX10R píše: Rebel83: tyjo by me zajimalo jak to jede

je to opravdu znatelný rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 23:03 | Nahoru | #3088
Rebel83> Ja to po prepnuti na gsxr 600 vubec nepoznal

Je teda fakt ze mam vypnutou sekundarni klapu, tudiz ta masina zabere hned na zacatku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 23:07 | Nahoru | #3089

Creck píše: Rebel83> Ja to po prepnuti na gsxr 600 vubec nepoznal

Je teda fakt ze mam vypnutou sekundarni klapu, tudiz ta masina zabere hned na zacatku

ja to pojel bez tre modu a nasledne to zapnul. Tudiž rozdil znatelnej. Stejný to bylo i s power boxem na zx6r

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.1.2014 v 23:10 | Nahoru | #3090
Rebel83> odjebej sekundarni a uvidis ze atree je proti tomu nic www.vstrom.cz/index.php
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist