jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
JEFFzx13 píše: Bubrak-ZX10R> Bubraku,s tebou nesouhlasim,tak za A,bl bost je srovnavat gsxr-k1,a zx 10 04,ty motky maji sice priblizne stejne silne motory,ale charakteristika a prubeh je jinde!
..a za B,chces mi rict ze poznas rozdil 15 hp kdyz bude vykonova krivka stejne polozena,akorat ve spici by tam samo bylo o neco vic??!!anebo kdyby se ti nejakej kouzelnik pohrabal v tvy motorce,a rekl ti:bez se projet,je tam mozna malinko koni vic,mozna min,anebo stejne muzes tu motorku drzet pod krkem jak chces,ale nepozbnas co a jak.max reknes:zda se mi.......,ale tuty nereknes je tam o 10 vic\min.tot muj nazor.jinak vlakno samo je super
K1 a 04 ZX nemaj priblizne stejne silne motory, K1 je silnejsi ve spodku a ZX je silnejsi ve vrchu, navic je ZX kratsi, ZX ma o 15 koni vic a od 200kmh je to zcela jasne znat pri plny akceleraci, u K1 je znat silnej spodek, co se ti na tom nezda?
15 hp poznam, nereknu ze je tam o 10 nebo o 15 hp vic, ale rikam, ze poznam rozdil v zatahu motoru a o to slo. to je stejny (a uz se opakuju) kdyz je vytahanej retez, kdyz neni namazanej, tam sou rozdily podobny (a samo mnohdy i vetsi). vytahanej retez poznam jednoznacne pri zvedani na zadni pres spojku, je tam urcitej moment, kdy se retez dovypne a vyrazne se zmensi ten prvotni zvedaci impuls, ale pri zvedani jen plynem pri stalem zaberu (tj retez je porad napnuty v zaberu) se to zvedne lip (resp. porad stejne nezavisle na vytahani retezu)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |