globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.2.2014 v 21:41 | Nahoru | #1

dewwil píše: No jo, ale furt tam ty klapky jsou a to je další restrikce v sání, která ovlivní proudění směsi(luftu)... Proč mají závodní-upravované stroje jednu klapku nebo přímé karbecy FCR??? Dvoje klapky totiž parodujou podtlakové karbecy kde otvíráš klapky a se zpožděním se otvírá podtlakem šoupě, prostě dvě klapky nebo podtlakové karbecy jsou User Friendly, ale to znáš z Aprilie s jednou klapkou v sání, co na plynu to hned na kole Jenom výrobce mlží, že je to dvouklapkové sání kvůli krouťáku, ale myslím, že je to zase lobby nějakejch lidomilů, aby se moc lidí nepozabíjelo a motorku zvládlo ovládat i pár lidí s Parkinsonem... Jediná nevýhoda jednoklapek a FCR karbců je, že jsou za studena hrozně náchylný na uchcání, ale jak je zahřeješ a nekroutíš heftem jak dojička s vemenem v JZD tak je to pecka



No já jejich účel spatřuju
1) v redukci hluku sání, čili europíčovina
2) jak ty říkáš aby to dokázali řídit i lidi s parkinsonem, čili když za to vemeš na výjezdu, tak tě nepředběhne kolo hned, ale máš se ještě čas posrat
...
...
...
...
875) nějakej přínos krouťáku, ale spíš asi ani ne.

Jinak ad restrikce; ono to může bejt i plus, ono automaticky větší průřez "trubky" neznamená automaticky lepší plnění válce - nezáleží totiž jen na průřezu, ale taky na rychlosti proudění Čili je to něco jako výfuková přívěra, akorát na sání

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.2.2014 v 07:57 | Nahoru | #2
FiZzeR> jj, prostě je to kurvítko navíc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist