jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Ty hele Bubbo, mi napadlo - jezdils v létě tu tříkolku a záda na zadní brzdu rychle anebo i pomalejc a pomalu?
Páč až to začneš zkoušet pomalejc na motojtě, tak fakt bacha - čím pomaleji jedeš, tím víc problémem než dopředu-dozadu se stává padání do stran já se kdysi na motárdu, když pomalu, párkrát do strany přizabil a nakonec to vzdal a kapitulace
jezdili sme krokem, i mi to chciplo za mrtvacem ze sem zastavil pak ale i rychlejc a to zas mi prisly ty bocni kola na obtiz lehce, ze se to nekdy kvuli nim rozkymacelo do stran ze sem mel obcas i strach, ale asi zbytecnej
nicmene uz jezdim a prvni den mi to moc na zada neslo, ale vcera uz jo, chci si to zas osahat trochu (a zajet desky) a pak zkusim uz ten mrtvac, a i vcera mi to slo do strany jen pod mrtvacem. bude asi narocny to zpomalit z tech treba 90ti na 50 a pak to udrzovat a hlavne hlidat ty strany no. asi nemam uplne vhodnou gumu mam sportovne cestovni a i mi to klouze kdyz to zvedam, snad ji brzo sjedu, jeste ji zkusim upustit trochu.
Naposledy editováno 06.10.2020 11:32:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: assassin> hele a jak si mluvil ,že si vyrabel kroužek na plyn jako rychlopal na zx10,to si vyráběl z čeho nakej silon ? A jak si to tam uchytil pokud si zachoval originál rukojet?
Frezoval jsem to ze silonu, na tom krouzku jsem vyfrezoval takove nabehy za ktere to drzi na původni rukojeti nacvaknute. Da se to ale i jen vysoustruzit a nalepit na origo rukojeť vterinakem.
Ted uz ty kroužky tisknu na 3d tiskárně z materialu PETG.
Tady naky obrázky pro predstavu, rukojeť je z TL, nemuzu najit 3D model ze zx10, tam je maličko jina a vejde se tam tenčí krouzek - mensi zkráceni:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: assassin> Tak nějak jsem si to predstavoval pěkná prace a kdy budeš tisknout na zx 10 měl bych zájem i když ty to máš asi na gen 1 viď? teď jde o to aby to bylo stejne s gen 4
jo mam to namerene na gen1 - a je otazka jestli to najdu chce to ten plyn rozebrat a promerit. jestli se tam vubec neco navic vejde. pak bejva jeste trosku pakarna s lankama - ty sroubeni na stelovani vule musi umoznit dostatecne prodlouzeni lanek...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale zpět k tomu rychloplynu: já tu svoji loni koupil už s ním a naštěstí i vč. sady 5ti kroužků různých průměrů - bo jsem je zkoušel prohazovat a docela s nimi laboroval - a až napočtvrté myslimže trefil s tím -1 pastorkem příjemnou odezvu... A výsledek víš, taky sis ji pak projel a jede fajn
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Tyvole jak jezdíte v těchdle teplotách? Zlatej masakr, ten má aspoň vodní chladič oleje. Ale tenhle sráč je nějakej podchlazenej, na olejovým chladiči se dá normálně udržet ruka...
jezdit v tomhle? jakej by to melo smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Tyvole jak jezdíte v těchdle teplotách? Zlatej masakr, ten má aspoň vodní chladič oleje. Ale tenhle sráč je nějakej podchlazenej, na olejovým chladiči se dá normálně udržet ruka...
Hele celkem normálně, akorát se jede prostě vlažnějc no ... už to není na to, ject nějakou krásně rychlou píčovinu takže se člověk moc nesveze no, jen takový svižnější cestování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: jezdit v tomhle? jakej by to melo smysl?
To sis ale zrovna ty říkal celý léto vole
Jinak smysl vlastně žádnej nooooo ... jen se snažíš odvrátit a oddálit konec sezony co to jen jde a učíš se pokořit přilnavost na kaštanech, jabkách a listí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Hele celkem normálně, akorát se jede prostě vlažnějc no ... už to není na to, ject nějakou krásně rychlou píčovinu takže se člověk moc nesveze no, jen takový svižnější cestování.
Ninja se nepočítá. Tam se olej ohřeje od vody.
A taky ve 130 netočí 8k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: jezdit v tomhle? jakej by to melo smysl?
Třeba že nemám auto vole
Naposledy editováno 10.10.2020 22:35:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ninja se nepočítá. Tam se olej ohřeje od vody.
A taky ve 130 netočí 8k
To musis ale upozornit, tady nejsi v Italskym vlakne kamarade
Co kara? Myslim auto jeste si nesehnal?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Ninja se nepočítá. Tam se olej ohřeje od vody.
A taky ve 130 netočí 8k
Ja bych to asi s tim bádáním nepřeháněl, mam taky olejovej chladič a nikdy jsem nezkoumal kolik ma olej v zime. Pokud ti to prijde, ze je studenej, tak necim zakrej ten olejovej chladič.
Osobne mi asi prijde jako lepsi reseni mit olejovej a vodní chladič zvlast, nez mit výměník. Na motorce ale neni misto + hmotnost, takze výměník je podle me spis kompromis...
assassin píše: Ja bych to asi s tim bádáním nepřeháněl, mam taky olejovej chladič a nikdy jsem nezkoumal kolik ma olej v zime. Pokud ti to prijde, ze je studenej, tak necim zakrej ten olejovej chladič.
Osobne mi asi prijde jako lepsi reseni mit olejovej a vodní chladič zvlast, nez mit výměník. Na motorce ale neni misto + hmotnost, takze výměník je podle me spis kompromis...
Me osobne zas prijde, ze Fizzer si nejakej problem vzdycky najde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Ja bych to asi s tim bádáním nepřeháněl, mam taky olejovej chladič a nikdy jsem nezkoumal kolik ma olej v zime. Pokud ti to prijde, ze je studenej, tak necim zakrej ten olejovej chladič.
Assassin byl asi na TDI foru tam je karton na chladici kazdorocni zimni power tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: To sis ale zrovna ty říkal celý léto vole
Jinak smysl vlastně žádnej nooooo ... jen se snažíš odvrátit a oddálit konec sezony co to jen jde a učíš se pokořit přilnavost na kaštanech, jabkách a listí
Jezdim jen kdyz je pekne a nemam pak pocit ze zmrznu nebo prijedu prochcanej. Letos to stalo za picu ja se polepsim, faaaakt
Mam za sebou takovej zazitek, kdy sem si v 8° a desti dal cestu z rakouska, a 14 dni sem pak chcipal... Od ty doby se mi na vodu nechce
dark-demon píše: Jezdim jen kdyz je pekne a nemam pak pocit ze zmrznu nebo prijedu prochcanej. Letos to stalo za picu ja se polepsim, faaaakt
Mam za sebou takovej zazitek, kdy sem si v 8° a desti dal cestu z rakouska, a 14 dni sem pak chcipal... Od ty doby se mi na vodu nechce
Jooo tak to se nedivím a máš pravdu, letos to bylo buď zmokneš a nebo nejezdíš člověk musel spoustakrát vyject i když mělo chcát a pak zmoknul.
O tom bysme s Andrewem, mohli vyprávět jeli jsme třeba Plzeňsko a nahoře v kopcích bylo asi 8 stupňů, chcalo jako kráva, hulilo se nám od držky a bylo to jako ject v prosinci
Nakroutil jsem nějakých 8tis. skoro a myslím že takových 2000km v dešti ... tak příští sezonu snad bude líp a i ty se víc svezeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |