jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
dark-demon píše: hele masakri, musim v zime vymenit retezovku a vzhledem k tomu jaky tam mam riditka si rikam ze bych lehce poladil prevod
kdyz bych pridal na rozete 3 zuby, o kolik musim vzit delsi retez, a bude to aspon znat?
diiiiiiiiiik hovada
jezdil jsem -1 vepredu, motorka je samo zivejsi/silnejsi o tech cca 6%, vic to premeruje, ale zase sem mel obcas vzadu 195/70 tak to bylo skoro jedno
nicmene, na 400m sprintech mi to nesedelo, na konci sem byl chvili v omezovaci na 3 a nevedel sem jestli preradit nebo ne a i rozjezd sem proste nedostal pod kuzi
a pak me zacalo stvat, ze jedu 299 a jedu vlastne o dost min a to sem nechtel, prislo mi to smutny, ze si to ta motorka nezaslouzi jet tak pomalu
takze uz jezdim zase serii a jsem spokojenej
ncimene u tebe s tema riditkama, tam je situace pravda jina dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: dark-demon> hele na mým rudým pekle to bylo spíš k vzteku, měl jsem jestli si dobře pamatuju -1/+2. Motorka byla jak kroska, ten motor se na nízký kvalty nestíhal ani roztáčet, jestli víš co tím myslím - prostě že nebyl využitej krouťák motoru. Pak jsem tam dal sérii a čekal jsem, že bude líná - vůbec, zrychlovalo to úplně stejně, akorát to bylo takový vláčnější, plynulejší (pocity se hrozně blbě vyjadřujou, prostě se na to vyser a když budeš mít pocit, že to nejede, tak skopni o kvalt dolů ).
Jasny, ono ten prevod co tam mas origo uz bude kratsi, proste to ty nahace maj. Proto verim ze uz to bylo asi moc kratky, ale s tim ten muj masakr problem nema. Me to ani neprijde slaby, ale kdyz uz tu retezovku budu menit, tak sem si rikal proc to lehce nepriostrit
Navic -1/+2 uz je docela dost, kdyz se rika ze -1 na pastorku se rovna +3 na rozete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: dark-demon> hele na svoji jsem jezdil -1/+1 ted už jen -1 vepředu ani nebyl potřeba upravovat řetěz nebo kupovat delsi za mě zmena k lepšímu ,jako necekej zázraky ,ale pocitově mi to přišlo ,že to táhne víc a nez se to roztočí tak to netrvá tak dlouho,ale když na sérii to rozmotas na 5ku na tachometrovych 299 tak proč, to je převod zbytečně do rychlosti .
Yes jako jel sem s tim po dlouhy dobe po dalnici kolem tech 270-300 a ocekavam ze zas dalsich 5 let to nebude treba . Takze tohle je cesta jak si to udelat zivejsi
Takze myslis ze je lepsi dat pastorek -1 nez pridavat na rozete? Zas sem nechtel aby se vic lamal retez
oxygen píše: dark-demon> jen neboj, těch 300+ nám to jede stejně jen s větrem v zádech hele esli ti to pořád blbě řadí, tak si převod naopak o půlku prodluž - bo pak můžeš jezdit všechno všude na 1čku a basta
.. já na tej 09 mám jen pastorek -1 a je to ideální - nyndža ožila a rozvor se ti zvětší jen o pár mm, takže řetěz neřešíš
Jako divil sem se, ale porad to tech 300 jede docela hned a to i bez razeni. Jezdim jen na 6ku
Radi to dobre celou dobu, s prevodovkou problem nebyl. Je to lepsi nez to bylo, tim jak se vymenila ta tycka
assassin píše: Jestli to chces priostrit tak bych zkrátil plyn, myslim ze na zx10 jsem delal krouzek do plynové rukojeti, ze se tam neco malo navic vejde ...
Retezovku budu menit tak jako tak, jinak bych to neresil. Kone tomu nechybej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Jasny, ono ten prevod co tam mas origo uz bude kratsi, proste to ty nahace maj. Proto verim ze uz to bylo asi moc kratky, ale s tim ten muj masakr problem nema. Me to ani neprijde slaby, ale kdyz uz tu retezovku budu menit, tak sem si rikal proc to lehce nepriostrit
Navic -1/+2 uz je docela dost, kdyz se rika ze -1 na pastorku se rovna +3 na rozete
bavím se o gen1 zx10r vole... ta byla nahatá jen když jsem ji rozcáknul o tu laňku
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: A jak, ó velký vezíre?
Velký Vizír říká: vy zíráte, my zíráme! ... Ale ok, for example relevanto: kule si letos pořádně zvětšil např. Andrewsb - bo i když šikovnej je, tak takhle se zdokonalit po předním chce vůli aji odvahu furt atakovat tu hranici průseru ... po zadním je proti tomu brnkačka pro nás sralbotky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: dark-demon> hele treba moje kawa má převod 17/39serie a hondy rr jezdí 16/42 vím, že záleží i na převodech ve skříni,ale toho 16kolecka se neboj Hondy na to jezdi normálně a řetězu že by se nějak lámal jak říkáš bych řekl že to vůbec nevadi navíc když objednáš sadu plus 16kolecko tak to můžeš kdykoliv přehodit když ti to nebude vyhovovat bez toho aby si musel saskovat s délkou řetězu.
Gen 3 ma origo prevod 17/41. Jak je na tom voditko na kyvce nevim, ale podivam se, to by nebyl problem vymenit. Udelam to jak rikas, vezmu sadu s 16 pastorkem, a kdyz bude na picu hodim tam origo 17. Retez bude stejnej
Dik kamo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: andrewsb> Me to vodítko s -1/+1 zmizelo vyrazne rychleji nez s origo převodem, tzn treba během 20tis km .... Ale muze to byt specificke pro TL...
Nez ja najedu 20 tisic, to mam na 6 let dalsich
Ale postreh dobrej, na to se podivam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Masakra sem chtel prodat, ale nakonec si ho asi jeste necham
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Takze doladim par hovadin, a dalsi rok asi zase odjezdime spolu. Uz 7
ti pak na oplátku prozradim, na jaký převody jsem změnil už druhou tuhle desinu 08-10 - a opět to funguje 1A
Jezdil jsem na stejnym prevodu cca 9let zpatky na masakru co potom koupil DrahosCBR a vracel se tam origo prevod protoze to bylo fakt hodne zradny kdyz se jelo rychle.
Edit: na darkdemonovo bych to klidne zmenil na -1
Naposledy editováno 05.10.2020 22:50:28
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Páč až to začneš zkoušet pomalejc na motojtě, tak fakt bacha - čím pomaleji jedeš, tím víc problémem než dopředu-dozadu se stává padání do stran já se kdysi na motárdu, když pomalu, párkrát do strany přizabil a nakonec to vzdal a kapitulace
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |