1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).
Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.
Jo a ještě další otázky:
2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně
5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....
6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?
díky za odpovědi
----
PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.
Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
e: Dotaz - když tak prahneš po plně štelovatelným podvozku, umíš ho nastavit? On blbě nastavenej nebo sám o sobě špatnej plně stelovatelnej podvozek může fungovat o dost hůř jak podvozek neštelovatelnej, ale za to na nějaké úrovni.
Naposledy editováno 15.02.2024 12:27:25
Roman_1 píše: Wenca24> T7? Dva se perou, třetí se směje. Takže víc off. Na tu nemám ruce a ani nohy. A je pravda, že nemá plně štelovatelný zadek, ale jen předek? Přijde mi, že všichni řeší hlavně zadek, chápu při jízdě ve dvou, nebo nákladem, ale jinak bych řešil spíš pořádný vidle, co se týče terénu. Což by mi právě potvrzoval podvozek T7. Nebo jako příklad třeba horské kolo. Nejdřív se řešila vidle, pak teprve přišel full. Jasně, že až komplet bude fungovat na 100%, ale jen pro zajímavost?
Ne nebylo to o tom víc off...už jsem se tu v jiným vlákně o tom rozepisoval...Na všech těch motorkách mě něco sralo...A na té Tenerce těch věcí bylo nejmíň...nebo nebyly tak zásadní...
To je celý
Proto píšu...musíš se svézt, jestli se chceš rozhodnout správně...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE | 222222 | 49 | 19.1.2024 v 11:30 222222 |