bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100
22.7.2022 v 06:48
Čau bando, hledám nové moto do 350 tis., spíše na silnici než do terénu. Porovnávám CF MOTO 800 MT touring a Honda NT 1100. Mají cca stejnou výbavu ane zrovna malou, tak i cenu. Každou jsem měl půjčenou na několik dnů a nemůžu se rozhodnout. Zajímají mě vaše zkušenosti z praxe.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

26.7.2022 v 09:40 | Nahoru | #61

Xfield píše: SuperSic58>
Když on v této "cenové třídě" začíná u ostatních základ o 50 000,- výš a stejná výbava o 100 000,- ( přibližně... nebudeme se přetahovat o korunu ). Tracer 9 by se mi taky moc líbil, ale třeba pro mě poměr výkon/cena je důležitý parametr...



jo tak borec psal, že se chce vejít do 350 tyček. Základní Tracer je za 305, to by se vešel v poho. Strom a Versys 1000 budou taky tak nějak podobně. To CFko bude sice v základu o nějakejch 50 níž, ale ten poměr cena/kvalita/výkon taky asi níž...

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

26.7.2022 v 09:45 | Nahoru | #62

Che píše: SuperSic58> já myslím, že za tu cenu není ten číňan špatná nabídka, já už sem byl skoro rozhodnuej do toho jít, páč sem starej dědek a než na tom najedu 50000, tak mezitím zhebnu jenže paxem se dozvěděl o tý omezený záruce při nákupu bez dph a ochlad sem - ještě počkám, jak dopadne Šímův test a jestli tu záruku neprotáhnou



Jo to CFko 800 se mi líbí moc, fakt hezká adventura. Ale nějak mi furt nejde přes pysky ta malá historie, místo výroby, kdoví, kde to bude za 5 nebo 10 let, třeba to zanikne jako x čínskejch projektů a značek předtím a nebo se budou dál zlepšovat a vypracujou si pověst stálice a značky. Zatím ten pocit ale nemam, svejch čtvrt mega a více bych chtěl vysolit spíš za něco s tradicí a jménem. A když sem koukal na test CFka tady na webu, těch mušek je tam ještě dost a přeci jen je to čtvrt mega... Neni to čína za 120...

1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

26.7.2022 v 10:19 | Nahoru | #63
Hugo, já bych si nechal to encéčko a s nákupem bych počkal...na přelomu roku budou výprodeje skladových zásob, mezitím se můžeš rozhodovat

A pokud trváš na jedné z uvedených motorek, ber Hondu...entéčko má základ z Afriky a ta je bezproblémová

Naposledy editováno 27.07.2022 11:28:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

13.8.2022 v 11:17 | Nahoru | #64
CRF1000> otázka je, jestli letos nepřijde místo podzimních slev inflační zdražení tenérka kerou mám taky v hledáčku šla teď ze dne na den z 250 na 270

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

13.8.2022 v 17:31 | Nahoru | #65
Tvl, Yamaha zase zdražila? A od kdy? A jen Tenere 700 nebo i další modely?

1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

16.8.2022 v 14:26 | Nahoru | #66
tak japonce nebo číňana??

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

16.8.2022 v 14:35 | Nahoru | #67
Tenerka už byla na začatku roku vyprodaná. Jen využívají toho že je po tom poptávka a lidi kupují.
To je celé.

Naposledy editováno 16.08.2022 15:18:33

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

17.8.2022 v 11:05 | Nahoru | #68
Che> Nemam k CF Moto žadné předsudky. Za mě v této chvili jednoznačně V-Strom. Sám ho vlastnim a CF Moto 800 MT jsem zkousel. Viz.me postrehy ve vlaknu k CF Moto 800 MT a testu zde na Motorkarich. Much ma zatim fakt hodne. Pokud je vyrobce odstrani a zachova cenu ( o te cene pochybuji), tak by to byla dobra koupe. Zatim ale ne. Jsou lepsi koupe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

17.8.2022 v 11:34 | Nahoru | #69

Che píše: CRF1000> otázka je, jestli letos nepřijde místo podzimních slev inflační zdražení tenérka kerou mám taky v hledáčku šla teď ze dne na den z 250 na 270


Kdy byla Tenerka za 250? To uz je nejakej rok ne? Pokud vim, byla za 265 a zdrazila na 270.

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

17.8.2022 v 15:48 | Nahoru | #70

Koudy01 píše: Kdy byla Tenerka za 250? To uz je nejakej rok ne? Pokud vim, byla za 265 a zdrazila na 270.



mám pocit, že sem ji asi před měsícem za těch 250 někde viděl, ale nejsem si jistej, možná to byla nějaká předváděčka

1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

17.8.2022 v 16:36 | Nahoru | #71
To musela být ale verze s duralovym ramem jinak si to nedovedu vysvětlit

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 13:02 | Nahoru | #72
foxdive> byl si s tím u doktora ??

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 16:56 | Nahoru | #73
Nebyl,ale prý tě tam čekají

1 reakcí na tento příspěvek CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 16:58 | Nahoru | #74
Kdybys aspoň uznal žes napsal kravinu předtím tak dural dávno zmizel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 17:27 | Nahoru | #75
foxdive> Nestyď se vyhledat odborníka oni dneska většině pacientů dokážou pomoci

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 17:49 | Nahoru | #76
Mít 350 vezmu XR900 nebo Tiger660 sport rozhodne hezčí varianta

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

18.8.2022 v 18:12 | Nahoru | #77

Che píše: foxdive> Nestyď se vyhledat odborníka oni dneska většině pacientů dokážou pomoci

Che

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

25.9.2022 v 06:11 | Nahoru | #78
Tak u mě to nakonec dopadlo tak, že když se v inzerci objevil málo jetej opečovávanej jedničkovej malej smrk s odpočtem dph, taxem po něm skočil, páč už sem ho dřívávejc 4 roky jezdil a taky sem konzerva a mám rád dva ručičkový budíky hezky vedle sebe. Jenže už sem měl objednanou zkušební jízdu na 800ce (pochvala pro kluky z jižní spojky - hodina za dvě kila je fakt slušná nabídka ) a tak sem si řek, že přímý srovnání je škoda neudělat. A musím říct, že číňan velmi mile přeqapil Mám 193 cm a přítulka 178 a dohromady máme poctivý 2 metráky takže sem měl trochu obavu z toho, jak to motka která má v papírech doložnost pouhejch 180 kilo zvládne - zvládla to pohodě, zadek se trochu houpal ale tlumič byl nastavenej na střed a po přenastavení by to bylo dobrý - tutaj bod pro stromíka, tam si zatočím kolečkem a je to hned - systém číňana matka + kontramatka nevolá moc po cti a slávě jenže to je tak všechno, co tý motce můžu vytknout. Že motor bude silnější a bude to líp brzdit sem tak nějak čekal, páč stromovy gumový brzdy nikdy slavný nebyly. Co mě ale dostalo je mnohem větší pohodlí a ovladatelnost - ač je číňan těžší působí dojmově lehšejc a stromovo tragický sedlo strčí do kapsy s odstupem. Při jízdě sólo to tak nevyniká ale v případě jízdy ve dvou je ten rozdíl propastnej - tandemistka si taky ten posez chválila. Prostě kluci čínský odvedli velkej kus poctivý práce Jestli budu jezdit hodně ve dvojko tak fakt budu o výměně za čínana vážně uvažovat, taky si teda asi počkám na novýho nevéčkovýho stromíka a paxe rozhodnu, ale určitě je na trhu nová qalitní motka, která má co nabídnout.

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

26.9.2022 v 13:05 | Nahoru | #79

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

15.7.2023 v 15:42 | Nahoru | #80
Xfield>
K bodu 5) .
V minulem stoleti jsem koupil auto "KIA". Jedno z prvnich prodanych v Evrope. Hodne lidi se na me divalo jako na blazna........Otazka casu a nikdo puvod CF MOTO resit nebude. Sam jezdim Ducati Multistrada 1200 Enduro a "moped" KTM 690 Enduro R. KTMka je bomba (do lesa) a CF MOTO ma motor KTM 790. Dokonce uvazuji, ze vymenim moji Multistradu (ca 6. let) za novou CF MOTO 800 (skoro stejne penize) Po ca 30.000 km zacinam mit dojem, ze je zbytecne velka. 97,5 % jezdim sam.

(reakce na) CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

15.7.2023 v 15:49 | Nahoru | #81

Xfield píše: Bod 1/ běžná praxe - setkal jsem se s tím i u koupě auta
Bod 2/ ano, papírově je 5 let pro prvního majitele, ale servis zpravidla záruku akceptuje i u dalších (zejména, pokud byla servisována u nich).
Bod 3/ servisní interval je 15 000 km
Bod 4/ reálná spotřeba při normální jízdě cca 4,3 l / 100 km (pár tisíc už mám najeto)
Bod 5/ ano, tohle bude ještě pár let pravda, protože předsudky jsou pořád :)



Xfield>
K bodu 5) .
V minulem stoleti jsem koupil auto "KIA". Jedno z prvnich prodanych v Evrope. Hodne lidi se na me divalo jako na blazna........Otazka casu a nikdo puvod CF MOTO resit nebude. Sam jezdim Ducati Multistrada 1200 Enduro a "moped" KTM 690 Enduro R. KTMka je bomba (do lesa) a CF MOTO ma motor KTM 790. Dokonce uvazuji, ze vymenim moji Multistradu (ca 6. let) za novou CF MOTO 800 (skoro stejne penize) Po ca 30.000 km zacinam mit dojem, ze je zbytecne velka. 97,5 % jezdim sam.

Více na: https://www.motorka.../?t=226454&pgr=3
Copyright © Motorkari.cz

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

11.8.2023 v 15:17 | Nahoru | #82
Ahoj. Dnes jsem zkoušel na testovačku prodejce NT1100 v manuálu, základ bez rychlořazení. Cca 50 km, hodinka.
Jsem se svým V-Stromem 650, 2019 na občasné, kratší 100-150 km výlety spokojený. Jen začala se mnou jezdit i manželka
a občas už ve dvou cítit výkon na hraně (já 120 kg + 60 ona + vybavení). Kdyby jí to vydrželo a jezdila by častěji, asi bych
uvažoval o silnější a minimálně stejně pohodlné motorce. V-Strom 1050 se mi pořád nějak nelíbí. Výhoda V-motor.
Dost mě učaroval Versys 1000 a jeho už od spodu hutný, ale přitom sametový čtyřválec. Jiný než většina čtyřválců.
Další kandidátem je NT1100. Mé dnešní postřehy. Motorka výborná, pohodlná, dobrý zvuk už origo výfuku. Bezkonkurenční ochrana
před větrem. V teplém počasí je to skoro až naopak na škodu. Není to sice hbitá štika, ale také není nějak moc neohrabaná, jak jsem si myslel
a jak navenek vypadá. Srovnatelná s Versysem. Samozřejmě můj V-Strom je na tom lépe. Moc Hondě vytknout nejde. Jen umístění ovládání blinkrů je nešťastné,
pak originál sedlo vypadá super, ale v praxi to pecka není. Divně tvarované a pořád jsem sjížděl kulama na nádrž.
Ale nejvíc otravný byl opravdu ucukaný projev plynu a vibrace motoru. Hrál jsem si s jízdními režimy, vč. dvou USER, ale nikde to nebylo úplně ono.
Bylo to docela nepříjemné a únavné. Pohodová jízda to nebyla. Taky podvozek byl tvrdší než jsem čekal. Ale s jeho nastavením jsem si nehrál.
Vracel jsem ho s rozpačitými dojmy. Řekl bych, že Versys mi sedl asi víc.

A k tomuto vláknu...dokonce si teď nejsem jistý, zda bych nakonec neupřednostnil možná i CF MOTO 800MT, které jsem zkoušel loni. Navíc nedávno snížili ceny.
Takže vzhledem k ceně origo doplňků Honda bude při srovnatelných výbavách rozdíl od CF cca 100 tisíc.

CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100

11.8.2023 v 16:01 | Nahoru | #83
Nikdy bych nemyslel, ze to reknu, ale chtit dneska cestaka, tak pokud by to nebyl versys ted zaklad za 309 (akorat je hnusnej,) tak je cfko jako druhy kandidat.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CF Moto 800MT CF Moto 800MT zahadnytajemny 26 14.4.2024 v 18:11 Suzana-600
Moto dovolena (enduro) hledám parťá... CFMOTO 800MT Mitas E-07 Dakar Mitas E-07 Dakar freenk 19 2.4.2024 v 12:21 PeteTenere700WR
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR
Montáž padáků Honda NT1100 mrazíček 20 17.10.2023 v 07:04 Gahan37


TOPlist