Téma: Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
8.6.2022 v 12:47
Název tématu je jasný: máte zkušenosti s MOTOZ Tractionator GPS? Jde mi hlavně o jízdu na silnici. O tom, jak je pneu dobrá v terénu se dočtu všude, je to v každém videu. Ale nikdo nemluví o tom, jestli sedí na silnici, dává jistotu v zatáčkách? Dáváte s nimi někdo stupačky? Kolínka? Neříkám že se na to chystám, ale byl bych rád, kdyby pneu zvládla víc než já. Co voda na silnici?
Přemýšlím o této pneu, protože čím dál víc jezdím offroad, ale na silnici jsem stejně víc než 70% času. Mimochodem "offroad" je lesní cesta místy s bahnem (pravidelně s bahnem), polní cesty, ne situace, kdy se ocitnu uprostřed ničeho.
Alternativy? Mám za sebou AVON Trailrider a Conti Trail attack 3, což jsou defacto silniční pneu, což už nechci. Nechci vyloženě terénní (Michelin anakee wild, EO7/EO9...), přemýšlel jsem spíš Dunlop trailmax mission, TKC 70 Rocks?
Díky za odpovědi.
EDIT: Nakonec jsem vzal Metzeler KAROO 4, zkušenosti s nimi jsou dole!
Naposledy editováno 13.02.2023 09:55:12
Přemýšlím o této pneu, protože čím dál víc jezdím offroad, ale na silnici jsem stejně víc než 70% času. Mimochodem "offroad" je lesní cesta místy s bahnem (pravidelně s bahnem), polní cesty, ne situace, kdy se ocitnu uprostřed ničeho.
Alternativy? Mám za sebou AVON Trailrider a Conti Trail attack 3, což jsou defacto silniční pneu, což už nechci. Nechci vyloženě terénní (Michelin anakee wild, EO7/EO9...), přemýšlel jsem spíš Dunlop trailmax mission, TKC 70 Rocks?
Díky za odpovědi.
EDIT: Nakonec jsem vzal Metzeler KAROO 4, zkušenosti s nimi jsou dole!
Naposledy editováno 13.02.2023 09:55:12
1 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Ahoj, GPS nejsou moc dobre na silnici a když je mokro tak už vůbec-aspon takovou zkušenost mám já.Jezdim už 3 sezónu motoz tractionator adventure a tam můžu říct že je dobrá!!Přední se ojiždí dost rychle cca 5 tisíc,ale zadek je nesmrtelnej.
Ariete> Nepletu, píšu co říká internet, Tractionator GPS má být 50/50 pneu, když ji nasadíš jedním směrem a "more offroad" když ji nasadíš druhým směrem. Právě proto se ptám, protože youtube a internet říkají, že je fajná mimo silnice ale nepíší o tom, co se děje na silnici.
Jak jsem psal, jde mi o to, aby v terénu byla lepší, než to co mám (což je 90/10 Conti trail attack 3, takže to nebude těžké), nepotřebuju a nechci ultra terénní pneu.
Zvažoval jsem už skoro všechno možné, ale o GPS se nedá nic najít o chování na silnici, takže mi chybí data.
Flaxa> Díky, beru na vědomí
Naposledy editováno 08.06.2022 14:33:21
Jak jsem psal, jde mi o to, aby v terénu byla lepší, než to co mám (což je 90/10 Conti trail attack 3, takže to nebude těžké), nepotřebuju a nechci ultra terénní pneu.
Zvažoval jsem už skoro všechno možné, ale o GPS se nedá nic najít o chování na silnici, takže mi chybí data.
Flaxa> Díky, beru na vědomí
Naposledy editováno 08.06.2022 14:33:21
2 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
50/50 je chiméra, mýtus, nesmysl, zbožné přání, atd. Ve skutečnosti nic takového neexistuje. S tím hrubým vzorkem to obstojí na rozbitém špinavém asfaltu, špalíky si najdou cestu mezi kamínkama štěrku až na tvrdší podklad. Ale cokoliv mokrého měkkého, natož travička, tomu dá pořádně za vyučenou. Ve skutečnosti je každá guma dobrá jen na jednom druhu povrchu, zbytek je velký kompromis nebo trápení.
Upřímně, když vidím Anakee Adventure na tvém GS, neumím si představit, že bych na tom vzal mastodonta mimo suchou, rovnou a přehlednou cestu.
Upřímně, když vidím Anakee Adventure na tvém GS, neumím si představit, že bych na tom vzal mastodonta mimo suchou, rovnou a přehlednou cestu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Ariete> Takže názor, kterej mi neřekl vůbec nic, na otázku neodpověděl a v rozhodování mi nepomohl. Děkuju? Asi? Prosím nepiš, když nemáš co říct.
Kámoš má GPS na R1250GS. Plusy jsou slušná km výdrž, nejsou tak hlučné a jejich chování na suchým podkladu v terénu (nicméně projel jsem za ním to samý s Michelin Anakee 3). Na vodě mu furt blikala kontrola trakce a letos v Řecku a Albánii bylo trochu mokro na šotolinách a jeho hodnocení bylo "na pítchu"...
1 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Pozri link, ale polistuj dole na stránke je celkom slušné tabuľkové porovnanie jednotlivých pneu v rôznom teréne, tak Ti to možno pomôže:
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
temor> Ahoj, díky. Znám, zkouknul jsem komplet všechny videa, kde Kyle jednotlivé pneu testuje a ze kterých je tvůj odkaz. Ale právě o chování GPS na silnici toho moc neříká. Komentáře jsou takové půl napůl, většinou chválí ticho a dojezd a chování offroad.
Slávek-TDM> Dík, za info
Naposledy editováno 09.06.2022 12:56:57
Slávek-TDM> Dík, za info
Naposledy editováno 09.06.2022 12:56:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
CloudJumper> na to co píšeš jsou super Pirelli Rally STR co se dávají v originále na Tenerku a Tuarega. Sedí neskutečně i za mokra, jen měkký terén jim vůbec nejde, jinak za sucha i off slušný. Najezd 8az10tis.km
Nebo pak ty Trailmax Mission. Vlastně to stejný jako ty STR, a kromě záběru zadniho kola zvládaly i lehce mokrý terén. Mne ani jedny Motoz úplně nepřesvědčily
Nebo pak ty Trailmax Mission. Vlastně to stejný jako ty STR, a kromě záběru zadniho kola zvládaly i lehce mokrý terén. Mne ani jedny Motoz úplně nepřesvědčily
[quote=Ariete]50/50 je nesmysl, zbožné přání, atd. Ve skutečnosti nic takového neexistuje. Ve skutečnosti je každá guma dobrá jen na jednom druhu povrchu, zbytek je velký kompromis nebo trápení. Reálné vyjádření k tématu.. k tomu není absolutně co dodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Palomoto> Ahoj. můžeš se trochu rozepsat o trailmaxech? Klidně PM?
Najel jsem na nich asi 6tis.km, dával jsem po originál STR. Na silnici jsou velmi dobré, věřil jsem jim úplně a to i za mokra. V terénu drželi celkem dobře směr, přední určitě lepší než STR, i ten zadek bych řekl že smer držel lépe, ale záběr na mokrém zadek moc neměl. Ale nakonec jsme projel vždy taky vše, i když určitě hůř než kluci na TKC apod. Po těch 6tis.km. vypadají že dalších minimálně jednou tolik dají úplně v pohodě. STR jsem sjel za 8tis.km, kámoš za 10tis.km.
Teď ty Dunlopy mám doma (treba nekdy na silnic a jen suchy off jeste dam) a jezdím Anakee Wild, ty jsou na silnici o mega horší až mne to nutí přemýšlet co dát jiné
Teď ty Dunlopy mám doma (treba nekdy na silnic a jen suchy off jeste dam) a jezdím Anakee Wild, ty jsou na silnici o mega horší až mne to nutí přemýšlet co dát jiné
Za mne STRka . Na suchý i mokrý silnici jsou špičkový a ROZUMNÝ off dají taky. Nazouvám třetí sadu a minimální nájezd 10000 km při nabalená motorce. V partě nás na nich jezdí víc a chválí všichni . Maximální nájezd na nich je cca 14000 hodně svižné jízdy, kombinace asfalt - šotolina.
1 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Zdar jak sviňa.
V březnu letos jsem na ATAS 2020 obul tyto pryže. Asfalt zvládají bez zaváhání. Jezdím sám, s baťůžkem i kufry a není jim na suchu co vytknout. Baťůžek vždy pobízí.... Do zatáček jeď rychleji, větší náklon.... To baví..... Hledám hranice kam až můžu. Šotolina bez zaváhání, ale jsou určitě i lepší. Ale GPS neurazí. Pokud nejsi fakt střelec v terénu, tak OK. Voda na silnici - opatrně. To stejné v blátě, takovém tom ve vysychajících kalužích s tvrdým podkladem. Pokud je hluboké tak vcelku dobré. Tráva opatrně a mokrá obzvláště. Písek na "moravské sahaře" - podotýkám, že je ho tam hodně - a docela hluboký , tak tam mně to překvapilo jako hodně. Myslel jsem v jednu chvíli, že budu muset hrabat moto rukama, ale gumy se nevzdaly. Písek lítal daleko a vysoko a vyjel jsem. Ale s tak těžkou motorkou to je očistec v tom písku. Uff.Toto chování na mokru je dané konstrukcí se středovým pruhem obdobně jako např. Heidenau Scout. Přemýšlím o prořezávání nějakého vzorku. Ten celistvý pruh je pro km výdrž. Jen pro info : přední 90/21" hloubka vzorků cca 8mm a zadní 150/18" téměř 12mm. Malinko cítím přední gumu jako "traktoru" asi kolem 50 km/h ale před a po to zmizí. Je to hrubý vzorek. ATAS padá do zatáček nádherně.
Snad jsem ti pomohl a poradil.
Kolama dolů
Pavel
Naposledy editováno 17.06.2022 06:57:21
V březnu letos jsem na ATAS 2020 obul tyto pryže. Asfalt zvládají bez zaváhání. Jezdím sám, s baťůžkem i kufry a není jim na suchu co vytknout. Baťůžek vždy pobízí.... Do zatáček jeď rychleji, větší náklon.... To baví..... Hledám hranice kam až můžu. Šotolina bez zaváhání, ale jsou určitě i lepší. Ale GPS neurazí. Pokud nejsi fakt střelec v terénu, tak OK. Voda na silnici - opatrně. To stejné v blátě, takovém tom ve vysychajících kalužích s tvrdým podkladem. Pokud je hluboké tak vcelku dobré. Tráva opatrně a mokrá obzvláště. Písek na "moravské sahaře" - podotýkám, že je ho tam hodně - a docela hluboký , tak tam mně to překvapilo jako hodně. Myslel jsem v jednu chvíli, že budu muset hrabat moto rukama, ale gumy se nevzdaly. Písek lítal daleko a vysoko a vyjel jsem. Ale s tak těžkou motorkou to je očistec v tom písku. Uff.Toto chování na mokru je dané konstrukcí se středovým pruhem obdobně jako např. Heidenau Scout. Přemýšlím o prořezávání nějakého vzorku. Ten celistvý pruh je pro km výdrž. Jen pro info : přední 90/21" hloubka vzorků cca 8mm a zadní 150/18" téměř 12mm. Malinko cítím přední gumu jako "traktoru" asi kolem 50 km/h ale před a po to zmizí. Je to hrubý vzorek. ATAS padá do zatáček nádherně.
Snad jsem ti pomohl a poradil.
Kolama dolů
Pavel
Naposledy editováno 17.06.2022 06:57:21
wrcrally> Dekuju pekne, hezky jsi je popsal. Po nejakem tom zkoumani, laborovani a porovnavani jsem si rekl kaslu na to, vyzkousim karoo 4, je to novinka, vzorek vypada zajimave, na silnici proste uvidim.
Zatim musim rict, ze v terenu naprosta bomba, a to i v mokrem bordelu vseho druhu. Sotolina, pisek bahno, vetve, polni cesty, lesni cesty, suche mokre... Jede vsude. Na silnici mam respekt, bo je to nova pneu a ja jsem zvyklej na silnicni Contiky. Prvni dojem: huciii. Od 50 kmh je slyset solidni huceni, byt mam pocit, ze se zvysujici se rychlosti se ztrati do pozadi za aerodynamicky hluk helmy a motor. Takze asi nevadi? Musim jeste zkouset. Do zatacek pada pekne, je pekne obla, zatim v naklonu drzi, ale jak rikam, jezdim ted opatrne, protoze zkoumam, kdy me vypece. Zadek je hodne mekka smes, mizi pred ocima. Predek naopak tvrdej jako sutr, ani po 200 km vsim moznym terenem nezmizely trasne nebo hadi, chcete li, od odlevani pneumatiky.
Zatim jsem prijemne a slusne prekvapen. Pokud vas neco zajima, ptejte se.
Edit po cca roce: Karoo 4 na vodě i při silném dešti drží velmi dobře. V suchu nemají problém, stupačky škrtají o zem na 890 Adv. Není to závodní pneu, ale drží při normální jízdě. Vmax 150km/h dle výrobce. Zadek se sjíždí velmi rychle, předpokládám, že na jednu přední vyměním zadní 2x. V terénu má sílu, ale dokáže se zacpat bahnem nebo klouznout na mokré trávě. Za mě příjemné překvapení, nečekal jsem kolik srandy si užiju s terénní pneu!
Naposledy editováno 01.02.2023 11:59:59
Zatim musim rict, ze v terenu naprosta bomba, a to i v mokrem bordelu vseho druhu. Sotolina, pisek bahno, vetve, polni cesty, lesni cesty, suche mokre... Jede vsude. Na silnici mam respekt, bo je to nova pneu a ja jsem zvyklej na silnicni Contiky. Prvni dojem: huciii. Od 50 kmh je slyset solidni huceni, byt mam pocit, ze se zvysujici se rychlosti se ztrati do pozadi za aerodynamicky hluk helmy a motor. Takze asi nevadi? Musim jeste zkouset. Do zatacek pada pekne, je pekne obla, zatim v naklonu drzi, ale jak rikam, jezdim ted opatrne, protoze zkoumam, kdy me vypece. Zadek je hodne mekka smes, mizi pred ocima. Predek naopak tvrdej jako sutr, ani po 200 km vsim moznym terenem nezmizely trasne nebo hadi, chcete li, od odlevani pneumatiky.
Zatim jsem prijemne a slusne prekvapen. Pokud vas neco zajima, ptejte se.
Edit po cca roce: Karoo 4 na vodě i při silném dešti drží velmi dobře. V suchu nemají problém, stupačky škrtají o zem na 890 Adv. Není to závodní pneu, ale drží při normální jízdě. Vmax 150km/h dle výrobce. Zadek se sjíždí velmi rychle, předpokládám, že na jednu přední vyměním zadní 2x. V terénu má sílu, ale dokáže se zacpat bahnem nebo klouznout na mokré trávě. Za mě příjemné překvapení, nečekal jsem kolik srandy si užiju s terénní pneu!
Naposledy editováno 01.02.2023 11:59:59
1 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
Hoši jsou ty trailmaxy za ty prachy fakt až tak dobré?
ZdeněkS píše: Hoši jsou ty trailmaxy za ty prachy fakt až tak dobré?
Jsou fakt dobrý, na silnici o nich nevíš a v suchém terénu jsou taky výborný. Na mokrém už zadek má malou trakci. A vydrž bude výborná, myslím ze 12 až 15tis.km dají bez problémů. Někdo na nich dá určitě i mnohme více, takže najednou jak dvě sady např. STR, TKC atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 42 | 20.10.2024 v 08:36 JAVR |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
KTM 890 adventure/r Vadné vačky [1, 2] KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | konva158 | 37 | 2.9.2024 v 09:17 MedWed |
Pneumatiky KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Davelc2 | 12 | 30.7.2024 v 13:13 nippon72 |
Erzberg Hammer KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Kohlstein | 8 | 18.7.2024 v 23:38 Kohlstein |