Přemýšlím o této pneu, protože čím dál víc jezdím offroad, ale na silnici jsem stejně víc než 70% času. Mimochodem "offroad" je lesní cesta místy s bahnem (pravidelně s bahnem), polní cesty, ne situace, kdy se ocitnu uprostřed ničeho.
Alternativy? Mám za sebou AVON Trailrider a Conti Trail attack 3, což jsou defacto silniční pneu, což už nechci. Nechci vyloženě terénní (Michelin anakee wild, EO7/EO9...), přemýšlel jsem spíš Dunlop trailmax mission, TKC 70 Rocks?
Díky za odpovědi.
EDIT: Nakonec jsem vzal Metzeler KAROO 4, zkušenosti s nimi jsou dole!
Naposledy editováno 13.02.2023 09:55:12
1 reakcí na tento příspěvek Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS
V březnu letos jsem na ATAS 2020 obul tyto pryže. Asfalt zvládají bez zaváhání. Jezdím sám, s baťůžkem i kufry a není jim na suchu co vytknout. Baťůžek vždy pobízí.... Do zatáček jeď rychleji, větší náklon.... To baví..... Hledám hranice kam až můžu. Šotolina bez zaváhání, ale jsou určitě i lepší. Ale GPS neurazí. Pokud nejsi fakt střelec v terénu, tak OK. Voda na silnici - opatrně. To stejné v blátě, takovém tom ve vysychajících kalužích s tvrdým podkladem. Pokud je hluboké tak vcelku dobré. Tráva opatrně a mokrá obzvláště. Písek na "moravské sahaře" - podotýkám, že je ho tam hodně - a docela hluboký , tak tam mně to překvapilo jako hodně. Myslel jsem v jednu chvíli, že budu muset hrabat moto rukama, ale gumy se nevzdaly. Písek lítal daleko a vysoko a vyjel jsem. Ale s tak těžkou motorkou to je očistec v tom písku. Uff.Toto chování na mokru je dané konstrukcí se středovým pruhem obdobně jako např. Heidenau Scout. Přemýšlím o prořezávání nějakého vzorku. Ten celistvý pruh je pro km výdrž. Jen pro info : přední 90/21" hloubka vzorků cca 8mm a zadní 150/18" téměř 12mm. Malinko cítím přední gumu jako "traktoru" asi kolem 50 km/h ale před a po to zmizí. Je to hrubý vzorek. ATAS padá do zatáček nádherně.
Snad jsem ti pomohl a poradil.
Kolama dolů
Pavel



Naposledy editováno 17.06.2022 06:57:21
Zatim musim rict, ze v terenu naprosta bomba, a to i v mokrem bordelu vseho druhu. Sotolina, pisek bahno, vetve, polni cesty, lesni cesty, suche mokre... Jede vsude. Na silnici mam respekt, bo je to nova pneu a ja jsem zvyklej na silnicni Contiky. Prvni dojem: huciii. Od 50 kmh je slyset solidni huceni, byt mam pocit, ze se zvysujici se rychlosti se ztrati do pozadi za aerodynamicky hluk helmy a motor. Takze asi nevadi? Musim jeste zkouset. Do zatacek pada pekne, je pekne obla, zatim v naklonu drzi, ale jak rikam, jezdim ted opatrne, protoze zkoumam, kdy me vypece. Zadek je hodne mekka smes, mizi pred ocima. Predek naopak tvrdej jako sutr, ani po 200 km vsim moznym terenem nezmizely trasne nebo hadi, chcete li, od odlevani pneumatiky.
Zatim jsem prijemne a slusne prekvapen. Pokud vas neco zajima, ptejte se.
Edit po cca roce: Karoo 4 na vodě i při silném dešti drží velmi dobře. V suchu nemají problém, stupačky škrtají o zem na 890 Adv. Není to závodní pneu, ale drží při normální jízdě. Vmax 150km/h dle výrobce. Zadek se sjíždí velmi rychle, předpokládám, že na jednu přední vyměním zadní 2x. V terénu má sílu, ale dokáže se zacpat bahnem nebo klouznout na mokré trávě. Za mě příjemné překvapení, nečekal jsem kolik srandy si užiju s terénní pneu!
Naposledy editováno 01.02.2023 11:59:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | Včera v 13:15 Dr.fík |
Výměna oleje a výběr oleje [1, 2] KTM 890 Adventure | Vamir | 44 | 26.4.2023 v 14:54 Duke1 |
Michelin Anake Wild KTM 890 Adventure | Vamir | 17 | 19.12.2022 v 18:27 Mr.Dreamer |
KTM 1290 SA vs 890 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R... | Kalanis | 34 | 15.11.2022 v 07:25 Destroyer |
Mitas E-10 zadní kolo KTM 890 Adventure | Vamir | 9 | 12.6.2022 v 18:35 Destroyer |