bmw_r1300gs_cartec





Téma: Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
3.3.2022 v 18:03
Taková malá tipovačka

(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )

Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest


Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
Anketa: Kde se zastaví cena PHM?
35-40
4%
5
40-45
13%
16
45-50
35%
44
50-55
19%
24
55-60
7%
9
60-65
3%
4
65-70
6%
8
70+
9%
11
putler požere ukrajinu a cena klesne pod 30 Kč
5%
6

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 19:56 | Nahoru | #1141
Agresivita národa stoupá

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 20:12 | Nahoru | #1142

FJRPEPA píše: Já bych jenom dodal, že to je naprostej čurák.
Ještě bych řekl. že hodně jednoduchej.


Takhle mluvíš o svém předsedovi vlády, soudruhovi Fialovi? Měl bys se stydět.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 20:56 | Nahoru | #1143

FiZzeR píše: Podle téhle logiky musíš mít nobelovku za mír, abys mohl prohlásit, že Putin je čůrák.
E.: a pokud myslíš, že to dělá dobře, tak mám návrh - ty a tobě podobní budou platit kilo za litr, a my co si myslíme že to dělá blbě desetikačku. A všichni budem spoko, ne?


Když si taky myslíš, že to dělá blbě, tak stejný dotaz: Co by měl udělat, aby to bylo dobře?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:13 | Nahoru | #1144
1100Virago> Odpověz ty a obráceně. Co dělá dobře a správně, pokud vůbec něco dělá?
A proč vůbec po ostatních loudíš, aby se ti zpovídali? Čípak jsi agent?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:23 | Nahoru | #1145
Ariete: Já si myslím, že by to měl nechat na trhu a nedělat nic. Čím víc se do cen státní aparát angažuje, tím horší vedlejší účinky vyvolá. Třeba Maďaři si ceny zastropovali a výsledkem je nedostatek paliv a krach malých benzínek, což nepovažuju za žádoucí výsledek.
A loudím proto, že napsat bez argumentů jak je všechno na hovno umí každý blbec. Tak mě zajímá, jestli ti druzí mají lepší řešení, nebo jsou jen každí blbci. Zatím jsi v té druhé kategorii, tak se můžeš předvést a dostat se z ní ven.

Naposledy editováno 08.06.2022 21:28:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:38 | Nahoru | #1146

1100Virago píše: Když si taky myslíš, že to dělá blbě, tak stejný dotaz: Co by měl udělat, aby to bylo dobře?



A ten zbytek mého příspěvku? Nebo jako správný demagog budeš vybírat jen to co se ti hodí? Odpovím ti, i když je mi jasné, že bude následovat hromada kydů, proč je to taky blbě. A svým způsobem asi je. Ono to "blbě" totiž záleží na úhlu pohledu.
Co může dělat jinak? Stačí se podívat okolo, co pro "lidi" dělají vlády okolních zemí. Fiala nedělá nic (resp. dělá aby to vypadalo že dělá, ačkoli je mu dopředu jasný a spoléhá na to, že to bude mít nulový efekt - např. "zrušení" biosračky) a je celej lačnej, jak ze zvýšeného výběru na daních zalepí rozpočet. (A na druhou stranu rozhazuje za píčoviny jako všichni co tam byli před ním, a buduje si píár na rozdávání peněz vydřenejch z čechů ukrajincům.) Kdyby opravdu chtěl něco udělat pro lidi, snížil by daně na energie a potraviny na tu míru, aby byl výběr daní cca stejný jako před zdražením - erár by byl "na svým" a lidem by to pomohlo.
Další faktor je, že "krize" je skvělá příležitost se nakapsovat pro určité jednotlivce či skupiny (např. rafinerie, co si nastřelily marže na desetinásobek) - proto taky například v maďarsku hodlaj zavést daň z mimořádných zisků - v určitých odvětvích - zejména co se strategických surovin a základních potravin týče - to smysl má. Neříkám, že je to v souladu s idejemi hrabivého pseudokapitalismu čechistánu, ale kurva, od čeho ten stát máme, než aby se staral o blahobyt a potřeby i těch dolních deseti milionů?

A o tom, že si fiala sere do huby, o tom snad sporu nebude, ne? Viz ty pindy na burešovu vládu (myslel jsem si, že nic horšího už nás potkat nemůže - ó já bláhový) když byl v opozici a s kterýma šel do voleb o plošné pomoci a nouzových stavech apod, a teď dělá uplně to samý.

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:41 | Nahoru | #1147

1100Virago píše: Ariete: Já si myslím, že by to měl nechat na trhu a nedělat nic. Čím víc se do cen státní aparát angažuje, tím horší vedlejší účinky vyvolá. Třeba Maďaři si ceny zastropovali a výsledkem je nedostatek paliv a krach malých benzínek, což nepovažuju za žádoucí výsledek.
A loudím proto, že napsat bez argumentů jak je všechno na hovno umí každý blbec. Tak mě zajímá, jestli ti druzí mají lepší řešení, nebo jsou jen každí blbci. Zatím jsi v té druhé kategorii, tak se můžeš předvést a dostat se z ní ven.



To ale žiješ v iluzi, že trh funguje... jak funguje trh bez jakékoli regulace si můžeš přečíst v knížkách o životě v devatenáctém století. Pokud by to mělo být čistě na trhu, nepotřebujeme parazita jménem stát.

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:41 | Nahoru | #1148
tyvole ted jsem jel kolem pumpy tady u nas, pred par dny (minulej patek ?) jsem bral za 44,90 a uz tam zas sviti 46,90 ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:45 | Nahoru | #1149
1100Virago> Nejlepší je neříct nic a k tomu přiložit ty tvoje nesmysly (tvým jazykem lži) o nedostatku paliv a krachu benzínek v Maďarsku. A kdo tvým blbostem nevěří, má být blbec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 21:55 | Nahoru | #1150

FiZzeR píše: A ten zbytek mého příspěvku? Nebo jako správný demagog budeš vybírat jen to co se ti hodí?...


Věta "Podle téhle logiky musíš mít nobelovku za mír, abys mohl prohlásit, že Putin je čůrák." mi nedává v téhle souvislosti smysl, tak nevím proč bych měl reagovat.
A větu "pokud myslíš, že to dělá dobře, tak mám návrh - ty a tobě podobní budou platit kilo za litr, a my co si myslíme že to dělá blbě desetikačku. A všichni budem spoko, ne?" doufám píšeš jako vtip, tak nevím proč bych měl reagovat.

A k tomu sáhodlouhému textu - vlády zemí okolo dělají všechno možné a každé se v důsledku sype něco jiného. Momentálně nikdo neví, co z toho je dobrý nápad a co ne - asi jako za covidu volnost ve Švédsku a lockdowny ve zbytku evropy. Snížení daní zní hezky, ale následný státní dluh už ne, prostě se to musí vybalancovat. On je každý u klávesnice velký ekonom, a pak se ukáže že v reálu je v exekuci, protože neukočíroval vlastní finance. No a pokud máš pocit, že trh nefunguje... tak vlastně toužíš po socialistických regulacích. A to už jsme tu měli a skončili jsme na huntě, takže děkuji, nechci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 22:01 | Nahoru | #1151

Ariete píše: 1100Virago> Nejlepší je neříct nic a k tomu přiložit ty tvoje nesmysly (tvým jazykem lži) o nedostatku paliv a krachu benzínek v Maďarsku. A kdo tvým blbostem nevěří, má být blbec?


Zastropování cen je přivedlo do ztráty, maďarské čerpací stanice proto žalují stát
Čerpací stanice v Maďarsku omezují prodej pohonných hmot. Zastropované ceny jsou pro ně likvidační
V Maďarsku se kradou SPZ, krachují benzínky. Zastropování cen není řešení
V Maďarsku mají tolik benzínu, že cizincům omezují prodej. Že bych neřekl nic, to bych neřekl Moje "lži" jsem ti právě ozdrojoval. No a přijdeš teď ty s lepším řešením?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 22:17 | Nahoru | #1152
1100Virago> Odzdrojovat něco novinkama a spol. možná nebude úplně to pravé. Co takhle naučit se maďarsky? Nebo si najít zdroje na anglicky psaných maďarských webech?
Protože po zastropování měly problém ty benzínky, které braly od jiných distributorů, dražších, než MOL. Problém byl vyřešen, berou od MOL. Pak už brečeli jenom kvůli nízké marži, když neměli výtoč.
Krátkodobý nedostatek paliv byl většinou v pohraničí, když se blížil nějaký termín pro konec zastropování cen a nakupovali tam cizáci do foroty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 22:19 | Nahoru | #1153

1100Virago píše: No a pokud máš pocit, že trh nefunguje... tak vlastně toužíš po socialistických regulacích. A to už jsme tu měli a skončili jsme na huntě, takže děkuji, nechci.



Na huntě, jo? (asi neznám správné heslo pro gůgl, aby mi vyplivl poměr dluhu k HDP před plyšákem, uvažujme že o moc jiný nebude, nebo dolož lepší data)

Jen taková malá úvaha - 2/3 lidí nedosáhnou na průměrnou mzdu. Dalo by se tedy říct, že 2/3 lidí jsou socky. Socky obvykle rády socialismus. Zatím drží hubu, protože se ještě mají jakž takž dobře. Copak se asi stane, když při současném vývoji bude klesat jejich životní úroveň? A nebylo by lepší nenechat to zajít tak daleko, aby tu opět v demokratických volbách zvítězili komunisti? (Teda, ti tu vítězí furt, myslím ty co to maj i v názvu )

A myslím si, že v určitých oblastech - například energie a strategické suroviny - volný trh fungovat nemůže, neboť není srovnatelná alternativa. (Nebo se s alternativou nebavíme, protože vede válku.)

E.: btw, co je to taková spotřební daň, když ne forma regulace?

Naposledy editováno 08.06.2022 22:24:19

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

8.6.2022 v 22:40 | Nahoru | #1154
Já Fizzerovi rozumím, ale obávám se, že snížením daní toho vláda moc nezmůže. Teď se to ukázalo na snížení spotřební daně. Týden byl benzín o 1,50 levnější a už jsme tam, kde jsme byli. Dokud budou mít lidi love a budou utrácet, tak ceny dolů nepůjdou. Až se sníží spotřeba, tak si myslím, ze se ceny začnou postupně snižovat. Bohužel zrovna u paliv a energií, které patří k nezbytným nákladům, je to trochu složitější. Podobně je to u bydlení, ale tady věřím, ze zvýšením úrokových sazeb se dost žadatelů k hypotéce nedostane a to povede k minimálně cenově stagnaci nemovitostí. Spíše mám obavu, ze ti, co si vzali hypotéku na krev, mohou o nemovitost přijít.

S tím trhem má asi Virago pravdu. Ceny zvyšuje nedostatek zboží nebo vysoká poptávka po něm. Stát muže regulovat, ale většinou to moc nepomáhá. Ta covidova doba to ještě víc dojebala. Lidi nechodili do práce a většinou brali stejně, jako by dělali. Protože nemohli utrácet, tak nasyslili peníze a teď utrácí. Obchodníci toho využívají ke zvýšení cen. Nějak jsem si nevšiml, ze by lidi zatím omezili tankování nebo nákupy.

Asi nás opět čeká krize, která ten trh nakonec pročistí, ale před tím to bude bolet. Někoho víc, někoho míň.

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 06:49 | Nahoru | #1155
FILODENDRON> S celým souhlas az na zvyšování cen.Teď je toho zboží dostatek a poptávka se výrazně nezměnila.Naopak ze začátku kupovaly rafinerie ropu ještě levněji přeci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 08:37 | Nahoru | #1156

Ariete píše: 1100Virago> Odzdrojovat něco novinkama a spol. možná nebude úplně to pravé. Co takhle naučit se maďarsky? Nebo si najít zdroje na anglicky psaných maďarských webech?
Protože po zastropování měly problém ty benzínky, které braly od jiných distributorů, dražších, než MOL. Problém byl vyřešen, berou od MOL. Pak už brečeli jenom kvůli nízké marži, když neměli výtoč.
Krátkodobý nedostatek paliv byl většinou v pohraničí, když se blížil nějaký termín pro konec zastropování cen a nakupovali tam cizáci do foroty.


A proč brali od dražších distributorů než je MOL? Nebylo to třeba proto, že MOL pro všechny nestíhal? A jak to bude teď?
A pokud je paliv dostatek, proč si nemůžu v Maďarsku natankovat plnou nádrž za maďarské ceny? Proč zavedli ekonomickou prasárnu "cizinec není našinec" a dvojí ceny? No protože by jim to přeshraniční vykoupili a nastal by domácí nedostatek. I Poláci po snížení daně časem omezili prodej přehraničním, přesně kvůli tomu.

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 08:46 | Nahoru | #1157
FiZzeR> ja porad slysim, ze tahle vlada je horsi nez ta babisova... a soudi se to podle toho kolik stoji benzin a elektrika...

tak to priste hodte babisovi, on bude makat pro lidi jako okolni staty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 08:46 | Nahoru | #1158
FiZzeR: Ty máš pocit, že ČSSR ekonomicky prosperovalo? Měli jsme životní úroveň srovnatelnou se Západem, jezdili jsme v kvalitních autech a na kvalitních motorkách, měli k dispozici špičkovou elektroniku, atd.? Vždyť na takovou samozřejmost jako byla telefonní přípojka se v průměru čekalo deset let! Fronty na všechno, podpultové zboží, nákupy po známosti - to fakt není známka prosperující a zdravé ekonomiky. Papírově jsme sice měli nízké zadlužení, ale obrovský vnitřní dluh ze zanedbané infrastruktury, zanedbaných inovací a podobně. Kolik bylo dálnic, kolik vysokorychlostních tratí? A to pominu, že ten režim si k "prosperitě" pomohl dvěma obřími krádežemi. Tou první bylo znárodnění, kdy okradli podnikatele a živnostníky, tou druhou měnová reforma, kdy okradli zbytek národa. Když si výrobvní prostředky ukradeš a pak 40 let neinvestuješ, tak je jasné, že to ekonomicky vychází příznivě... až do momentu, kdy se bez inovací neobejdeš a nemáš za co je provést.

Že jen 2/3 lidí nedosáhne na průměrnou mzdu je spíše úspěch a už jsem to tady kdysi zdůvodňoval. A už vůbec to neznamená, že ty 2/3 jsou socky.

A spotřební daň je forma regulace. A je špatná, stejně jako jsou špatné dotace - obojí křiví trh. A aby trh fungoval, musely by se tyhle prasárny zrušit všude, což bohužel neprojde. Ale zrovna na Polsku a Maďarsku je vidět, jak ty populistické zásahy do trhu vyvolávají nežádoucí vedlejší účinky.

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 08:48 | Nahoru | #1159
fizzer: pred plysakem jsme vsechno plnili na 120 procent... ekonomicky ukazatele z te doby jsou urcite vypovidajici o stavu hospodarstvi... ja si to pamatuju jen trochu, ale byl to uplnej zazrak, zadny dluhy, byli jsme sobestacni atd...

1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 08:56 | Nahoru | #1160
Fizzer> Ty jsi tady někde nadával, že všechno zdražuje a zaměstnavatel ti adekvátně nepřidá....

a pak píšeš, že by stát měl snížit daně na takovou úroveň, aby na výběru byl stejně jako minulý léta... Státu vstupy nezdražily? Náklady nezvýšily? Státu se inflace netýká?

Naposledy editováno 09.06.2022 08:57:22

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 09:12 | Nahoru | #1161
1100Virago> Prototože měli dohody např. s OMV nebo jsou blízko do Rumuska? Protože před zastropováním měl MOL v distribuci stejnou cenu?
"Cizinec není našinec" není prasárna, ale normální ekonomické opatření proti Viragům a jiným vychcaným, do kterého nám ale nemusí nic být. Jdi radši za Fijaló, že DPH 21% a 15% je prasárna a že chceš 19% a 7%, jako je v rajchu.

Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 09:27 | Nahoru | #1162
Twoe stejně, taková diskuze jakoby tu měli všichni autodopravu
Já si uplně nemyslim,že by o 10kč dražší benzín někoho existenčně ohrožoval.Co dělaj s elektřinou je věc druhá,tam by si to zasloužilo nějakou úpravu.

2 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 09:42 | Nahoru | #1163
ad elektrina... stat se chova jako "spravny" akcionar. CEZ prodava elektriku tak, aby z ni maximalizoval zisk. Vysoky zisk = prijem pro akcionare.

Jsem si 100% jisty, ze ti, co ted rvou jak stat ma zajistovat levnou elektriku by rvali uplne stejne, kdyby ji cez (pod tlakem majoritniho akcionare - statu) prodaval s minimalni marzi a stat tak rocne prichazel o miliardy ze zisku. To by bylo revu jak je to mozny a jak ty prachy vlastne prosiraj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 09:45 | Nahoru | #1164

1100Virago píše: FiZzeR: Ty máš pocit, že ČSSR ekonomicky prosperovalo? Měli jsme životní úroveň srovnatelnou se Západem, jezdili jsme v kvalitních autech a na kvalitních motorkách, měli k dispozici špičkovou elektroniku, atd.? Vždyť na takovou samozřejmost jako byla telefonní přípojka se v průměru čekalo deset let! Fronty na všechno, podpultové zboží, nákupy po známosti - to fakt není známka prosperující a zdravé ekonomiky. Papírově jsme sice měli nízké zadlužení, ale obrovský vnitřní dluh ze zanedbané infrastruktury, zanedbaných inovací a podobně. Kolik bylo dálnic, kolik vysokorychlostních tratí? A to pominu, že ten režim si k "prosperitě" pomohl dvěma obřími krádežemi. Tou první bylo znárodnění, kdy okradli podnikatele a živnostníky, tou druhou měnová reforma, kdy okradli zbytek národa. Když si výrobvní prostředky ukradeš a pak 40 let neinvestuješ, tak je jasné, že to ekonomicky vychází příznivě... až do momentu, kdy se bez inovací neobejdeš a nemáš za co je provést.

Že jen 2/3 lidí nedosáhne na průměrnou mzdu je spíše úspěch a už jsem to tady kdysi zdůvodňoval. A už vůbec to neznamená, že ty 2/3 jsou socky.

A spotřební daň je forma regulace. A je špatná, stejně jako jsou špatné dotace - obojí křiví trh. A aby trh fungoval, musely by se tyhle prasárny zrušit všude, což bohužel neprojde. Ale zrovna na Polsku a Maďarsku je vidět, jak ty populistické zásahy do trhu vyvolávají nežádoucí vedlejší účinky.


Obvyklý Viragomix lží a polopravd? Ono soudit ekonomickou realitu během listování v katalogu Neckermann nemusí být ideální východisko, natož si z toho úsudku po 40 letech ještě něco pamatovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 09:58 | Nahoru | #1165

RomanSS píše: Fizzer> Ty jsi tady někde nadával, že všechno zdražuje a zaměstnavatel ti adekvátně nepřidá....

a pak píšeš, že by stát měl snížit daně na takovou úroveň, aby na výběru byl stejně jako minulý léta... Státu vstupy nezdražily? Náklady nezvýšily? Státu se inflace netýká?



naklady se zvysily, ale nic se s tim nedela :)

link

ke zbytku snad jen to ze stat posledni dobou resi krize tak ze nabizi davky potrebnym k utlumeni dopadu, a minimalne resi krizi samotnou. To vyrabi akorat dalsi zavislaky nad hranici chudoby a stat se vesele zadluzuje.

Takze poznamky o dopadech krize na statni rozpocet a ze snizeni dani odporuje zasadam spravneho hospodare jsou usmevny. Jednou se ma stat chovat jako spravnej hospodar, a podruhy zase obetovat statni penize, prosperitu a svobodu lidi ve jmenu vyssich zajmu. Jak se to zrovna hodi podle toho kam vitr fouka (masirky medii).

Jako uznavam ze to zatim neni spatny, ale nejak jsem z toho jak se u nas pojima demokracie skeptickej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 10:12 | Nahoru | #1166

Ariete píše: ..."Cizinec není našinec" není prasárna, ale normální ekonomické opatření proti Viragům a jiným vychcaným, do kterého nám ale nemusí nic být...


Tak pokud považuješ diskriminaci v podobě rozdílných cen stejného zboží pro různé zákazníky za "normální ekonomické opatření", tak se nedivím tvé nostalgii po regulovaných cenách To je takový relikt socilaismu.

Ariete píše: Obvyklý Viragomix lží a polopravd? Ono soudit ekonomickou realitu během listování v katalogu Neckermann nemusí být ideální východisko, natož si z toho úsudku po 40 letech ještě něco pamatovat.


Obyvklé štěknutí bez konkrétních faktů v čem ty lži a polopravdy spočívají?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 10:15 | Nahoru | #1167

Stev píše: naklady se zvysily, ale nic se s tim nedela :)

link

ke zbytku snad jen to ze stat posledni dobou resi krize tak ze nabizi davky potrebnym k utlumeni dopadu, a minimalne resi krizi samotnou. To vyrabi akorat dalsi zavislaky nad hranici chudoby a stat se vesele zadluzuje.

Takze poznamky o dopadech krize na statni rozpocet a ze snizeni dani odporuje zasadam spravneho hospodare jsou usmevny. Jednou se ma stat chovat jako spravnej hospodar, a podruhy zase obetovat statni penize, prosperitu a svobodu lidi ve jmenu vyssich zajmu. Jak se to zrovna hodi podle toho kam vitr fouka (masirky medii).

Jako uznavam ze to zatim neni spatny, ale nejak jsem z toho jak se u nas pojima demokracie skeptickej.


že stát projebává peníze na vakcínách mě nepřekvapuje...stát je špatnej hospodář...z cizího krev neteče atd...

jinak já s tebou souhlasím řeší se dopady (podstrkování 5000 chudým )...ale to řešení dopadu je i to snížení daně, který kolega nadhodil...

Aby byl stát na "svým" jako před krizí (při započítání inflace) při snížení daně na PHM by musel zvýšit daně jinde, ne? To by se zase prskalo a Fijalovalo...

Jestli podnikáš, tak jsi taky ponechal stejnou marži?

A jak si tedy představuješ řešení krize samotný?

Naposledy editováno 09.06.2022 10:16:13

(reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 10:16 | Nahoru | #1168
S.h.I.t.> Stát tady nemáme proto, aby lidi odíral na daních a pak si ty prachy mezi sebou kamarádi státu rozdali.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 10:28 | Nahoru | #1169
1100Virago> Těch Viragolží a polopravd je tam vždycky v takovém množství, že uvádět to na pravou míru by bylo neúnosné.
Takže jen něco, dálnice:
1971–1980: 343 km (úseky dnešních dálnic D1, D2, D4, D7, D10, D35 a D46)
1981–1990: 218 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D4, D5, D6, D7, D8, D10, D11, D35, D46, D56)
1991–2000: 201 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D5, D6, D8, D35, D48, D52)
Až tady bych udělal nějakou tlustší čáru mezi předtím a potom, protože se dokončovaly úseky rozpracované před rokem 1990.
2001–2010: 378 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D4, D5, D6, D8, D11, D35, D48, D52)
2011–31. 10. 2019: 129 km (úseky dálnic D1, D3, D4, D6, D7, D8, D11, D4
Nějak nám to budování vázne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)

9.6.2022 v 10:29 | Nahoru | #1170
Ariete> Fiala uz je tam rok a jeste nepostavil zadnou dalnici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist