(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Takže jen něco, dálnice:
1971–1980: 343 km (úseky dnešních dálnic D1, D2, D4, D7, D10, D35 a D46)
1981–1990: 218 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D4, D5, D6, D7, D8, D10, D11, D35, D46, D56)
1991–2000: 201 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D5, D6, D8, D35, D48, D52)
Až tady bych udělal nějakou tlustší čáru mezi předtím a potom, protože se dokončovaly úseky rozpracované před rokem 1990.
2001–2010: 378 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D4, D5, D6, D8, D11, D35, D48, D52)
2011–31. 10. 2019: 129 km (úseky dálnic D1, D3, D4, D6, D7, D8, D11, D4
Nějak nám to budování vázne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ariete píše: Těch Viragolží a polopravd je tam vždycky v takovém množství, že uvádět to na pravou míru by bylo neúnosné. Takže jen něco, dálnice:...
A teď si to porovnej například s vedlejším Rakouskem, které má navíc obtížný alpský terén. Fakt ti v tomhle socík připadal úspěšný? I o tom zmiňovaném katalogu Neckermannu se říkalo, že byl jednou z příčin pádu režimu. Lidi v něm prostě viděli co je běžné na Západě a nad čím my můžeme leda slintat.