(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Ariete píše: ..."Cizinec není našinec" není prasárna, ale normální ekonomické opatření proti Viragům a jiným vychcaným, do kterého nám ale nemusí nic být...
Tak pokud považuješ diskriminaci v podobě rozdílných cen stejného zboží pro různé zákazníky za "normální ekonomické opatření", tak se nedivím tvé nostalgii po regulovaných cenách To je takový relikt socilaismu.
Ariete píše: Obvyklý Viragomix lží a polopravd? Ono soudit ekonomickou realitu během listování v katalogu Neckermann nemusí být ideální východisko, natož si z toho úsudku po 40 letech ještě něco pamatovat.
Obyvklé štěknutí bez konkrétních faktů v čem ty lži a polopravdy spočívají?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Takže jen něco, dálnice:
1971–1980: 343 km (úseky dnešních dálnic D1, D2, D4, D7, D10, D35 a D46)
1981–1990: 218 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D4, D5, D6, D7, D8, D10, D11, D35, D46, D56)
1991–2000: 201 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D5, D6, D8, D35, D48, D52)
Až tady bych udělal nějakou tlustší čáru mezi předtím a potom, protože se dokončovaly úseky rozpracované před rokem 1990.
2001–2010: 378 km (úseky dnešních dálnic D0, D1, D3, D4, D5, D6, D8, D11, D35, D48, D52)
2011–31. 10. 2019: 129 km (úseky dálnic D1, D3, D4, D6, D7, D8, D11, D4
Nějak nám to budování vázne.