globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW
24.2.2022 v 09:19
Zdravím,

hledal jsem jak jen to šlo, ale nikde nic o tomhle nenašel.

Mam jednu zajímavou otázku, když mám řidičák A2 a koupím motorku třeba tu Hondu CBF500 která bude otevřena na 42kW, ale v TP má těch 35kW, jak to funguje, když člověk ji chce zpátky na 35kW (náhoda je blbec a radši bych měl všechno v pořádku ), můžu si tu sadu od Alpha Techniku prdnout na motorku sám a nic neřešit, nebo se i přesto musí do specializovaného servisu který to udělá za těch 9k.

Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

24.2.2022 v 10:26 | Nahoru | #1
potrebuješ doklad od servisu s razítkem pro zapsaní, pokud mas v tp zapsano 35 kw tak neřeš, to nikdo kromě motorové brzdy nepozna

Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

24.2.2022 v 10:58 | Nahoru | #2
Nekde tam je plomba. Pokud to chces mit opravdu v poradku se vsim vsudy,tak si to musis nechat namontovat od servisu,ktery na to ma opravneni. Jen pak uz nemusis na urad kvuli zapsani do TP.

2 reakcí na tento příspěvek Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

24.2.2022 v 18:23 | Nahoru | #3
Kolega z práce měl kawu z750 v papírech 25 kW jinak plně otevřenou na STK ho vyřvali/odhalili hned mezi vratama hned jak jim tam houknul ,hned to měl na měsíc a nikdo se s nim nebavil ,a že pokud to má skrčené na 25 kW tak to nesmí jet víc jak 110 do kopce. ať si dá papíry do pořádku

Naposledy editováno 24.02.2022 18:30:14

Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 06:22 | Nahoru | #4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 07:35 | Nahoru | #5
kawapavel> Uz od vrat videli,ze to jede do kopce vic jak 110km/hod To musi byt dobra STK

(reakce na) Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 08:33 | Nahoru | #6
dafikk> také mi ta historka připadá z říše legend, ale možná byl jeho kolega debil, kdo ví ?

Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 09:26 | Nahoru | #7
Syn má škrcené F800 GSA - 35 kW. Je to ročník 2017 s elektronickým plynem a škrcení je jen pomocí software, tedy žádná plomba, doraz plynu, restriktory sání, prostě nic. Maximálka je nyní cca 160 km/h (původní 200 km/h). Jel jsem na tom před i po škrcení a musím říci : do cca 5500-6000 otáček bych opravdu těžko poznal, že je to škrcené. Plný výkon moto je 63 kW.

Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 09:37 | Nahoru | #8
Vše máš napsáno v TP tak nechápu na co se ptáš

pokud tam nemáš číslo plomby, a ty neuvádíš, co v tom TP máš, uvedeš si to do původního stavu sám, bez plomby...tu montážní sadu zřejmě máš, někdo jí vyndal...tak se jednoduše namontuje zpět to je životní situace kterou většina lidí chápe i bez hledání odpovědí na netu... začni přemýšlet a pak si můžeš změnit i profilový obrázek :-P :-P

Naposledy editováno 25.02.2022 09:38:29

(reakce na) Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW

25.2.2022 v 22:04 | Nahoru | #9
kawapavel> pěkná pohádka
měl jsem Z750 rv2005, v papírech POUZE jeden údaj - a to 25kW - o škrcení ani čárka. Na technické jsem byl se Zedem tuším 3x a nikdy nebyl s ničím problém....Myslím, že jediné místo, kde by poznali skutečný výkon je brzda (no pak samozřejmě na silnici - pokud bys prolítl okolo četníků 200km/hod)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist