hledal jsem jak jen to šlo, ale nikde nic o tomhle nenašel.
Mam jednu zajímavou otázku, když mám řidičák A2 a koupím motorku třeba tu Hondu CBF500 která bude otevřena na 42kW, ale v TP má těch 35kW, jak to funguje, když člověk ji chce zpátky na 35kW (náhoda je blbec a radši bych měl všechno v pořádku ), můžu si tu sadu od Alpha Techniku prdnout na motorku sám a nic neřešit, nebo se i přesto musí do specializovaného servisu který to udělá za těch 9k.
2 reakcí na tento příspěvek Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW
Naposledy editováno 24.02.2022 18:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení zpátky na 35kW i přes to, že v TP je 35kW
měl jsem Z750 rv2005, v papírech POUZE jeden údaj - a to 25kW - o škrcení ani čárka. Na technické jsem byl se Zedem tuším 3x a nikdy nebyl s ničím problém....Myslím, že jediné místo, kde by poznali skutečný výkon je brzda (no pak samozřejmě na silnici - pokud bys prolítl okolo četníků 200km/hod)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 | Zdencek1 | 17 | 27.4.2022 v 13:50 jandam |