paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
28.12.2021 v 09:43
Krásnou a bohužel ještě dlouhou zimu. Pomalu se blíží čas, kdy odvezu Zuzku na dílnu, a pokusím se jí proměnit v okruhovku. Letos jsem ji stačil vzít v sérii na 2 dni do Mostu, a jeden den na Sachsenring, a musím říct že je to neskutečně schopná technika i v sérii.

Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.

Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.

Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?

Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.

Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?

Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.

Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.

Anketa: Jaké má mít ve filnále barvy ?
Nechat v té světle modré suzuki co je v sérii
80%
16
Udělat letošní Yoshimura - SERT v černo červené
20%
4
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

4.5.2022 v 06:33 | Nahoru | #121
Ozzy_> Paráda , dobrý načasování, teď už bude snad i počasí . Podle časů je vidět, že ti litr sedí a tuším velký potenciál
Přeju hodně zábavy s novým strojem

Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

4.5.2022 v 06:39 | Nahoru | #122
Tak ve stroji potencial rozhodne je. S pilotem je to malicko horsi, ale tak uvidime jak rekl slepej

Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

4.5.2022 v 06:41 | Nahoru | #123
Odlozim si tu veci k vyreseni:

1/ Druhy kola
2/ ABS fuc
3/ Hezkej lak
4/ Padaky do os kol

Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

9.5.2022 v 15:20 | Nahoru | #124
vypadá to, že budeš spokojeny :) motorka je krásná tak ať slouží, jezdí a vše je podle představ¨

Edit: padáky do kol jsem měl od mstyle a plně dostačovali na L7 teď je mam taky na Hondě

Naposledy editováno 09.05.2022 15:20:48

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

9.5.2022 v 21:47 | Nahoru | #125
Tak na Hungaroringu coz je spis sestkova draha me Suzuki presvedcila, ze jsem koupil dobre Na cilovce nasala na vyjezdu dva baworaky, a vyflusla je na brzdach vejfukem



Uplne v serii, podvozek i motor

Naposledy editováno 10.05.2022 08:43:35

(reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

9.5.2022 v 23:08 | Nahoru | #126
Ozzy_> Protože máš naježděno a umíš přidat plyn...

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

18.10.2022 v 10:38 | Nahoru | #127
Tak letošek je doježděnej, a sezóna na Zuzce byla parádní. Kdyby měl někdo pocit, že jen proto, že je "levná" tak nebude stačit novým panigale, baworakum, R1 čkám a dalším strojům jejichž ceny začínají na půl milionu, a s trochou okruhové přípravy atakují 700~800 tisíc, tak tomu nevěřte. Za celou sezónu když mě něco předjelo, tak tím že na tom seděl lepší jezdec, měl lepší nálety a výjezdy, a nebo jel rychleji zatáčku. Ani jednou jsem nedostal na motor (stejně zatopeno, a zrychluje víc).

Je to úplně opačně. GSX-R L7+ je pravý a konkurenceschopný superbike s bezkonkurenčním poměrem cena/výkon.

Jsem strašně rád že jsem se odhodlal ji koupit, a strašně mě baví. Asi jediné negativum bych oproti šestce řekl že je spotřeba gum. Prostě ten výkon a krouťák má smysl jen když se dá dostat na asfalt, a to vyžaduje často měkkou gumu která se rozteče před očima. Ale každý osel v motoru je na nic, když nejde dostat na asfalt.

Myslím že po téhle sezóně můžu porovnat, a ... baví mě šestka i litr. Moc. A je těžké se rozhodnout co vlastně víc. Šestka je super že se dá víc ždímat beze strachu z brutálního výkonu. Litr zase baví oboustraným QS, a neskutečnou akcelerací ze zatáček s neustále rozházenejma řídítkama a přizvedlým předním kolem.

Je to obojí super

Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

18.10.2022 v 12:27 | Nahoru | #128
To říkám pořád, Suza jede!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

25.10.2022 v 14:52 | Nahoru | #129

doucha píše: Ozzy_> Počkej a to už jako končíš jo?

Jak zatím zůstane bílá ? Seš ňákej skín? boco? Nebuť línej a dej jí krásnej lak a polepy a vůbec ať je to rajcing !!!!



Tak, uz domlouvam termin u pana lejvic nejlepsiho a nejsikovnejsiho lakyrnika

(reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

25.10.2022 v 16:26 | Nahoru | #130

Ozzy_ píše: Tak, uz domlouvam termin u pana lejvic nejlepsiho a nejsikovnejsiho lakyrnika



1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

25.10.2022 v 16:32 | Nahoru | #131
Asi nechám přes zimu nalakovat hned dvoje lamináty Je to taková rozumná prevence před vyválením, když tam má člověk co dát, tak to většinou nespadne Od tý doby co mám na R6 dvoje identický krásný nalakovaný lamináty, tak neležela

Naposledy editováno 25.10.2022 16:33:39

(reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

25.10.2022 v 17:49 | Nahoru | #132

Ozzy_ píše: Asi nechám přes zimu nalakovat hned dvoje lamináty Je to taková rozumná prevence před vyválením, když tam má člověk co dát, tak to většinou nespadne Od tý doby co mám na R6 dvoje identický krásný nalakovaný lamináty, tak neležela



To je rozumný, když už to má namíchaný tak to snadno poleje a kdo je připraven není zaskočen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

26.10.2022 v 12:22 | Nahoru | #133

Ozzy_ píše: Tak letošek je doježděnej, a sezóna na Zuzce byla parádní. Kdyby měl někdo pocit, že jen proto, že je "levná" tak nebude stačit novým panigale, baworakum, R1 čkám a dalším strojům jejichž ceny začínají na půl milionu, a s trochou okruhové přípravy atakují 700~800 tisíc, tak tomu nevěřte. Za celou sezónu když mě něco předjelo, tak tím že na tom seděl lepší jezdec, měl lepší nálety a výjezdy, a nebo jel rychleji zatáčku. Ani jednou jsem nedostal na motor (stejně zatopeno, a zrychluje víc).

Je to úplně opačně. GSX-R L7+ je pravý a konkurenceschopný superbike s bezkonkurenčním poměrem cena/výkon.

Jsem strašně rád že jsem se odhodlal ji koupit, a strašně mě baví. Asi jediné negativum bych oproti šestce řekl že je spotřeba gum. Prostě ten výkon a krouťák má smysl jen když se dá dostat na asfalt, a to vyžaduje často měkkou gumu která se rozteče před očima. Ale každý osel v motoru je na nic, když nejde dostat na asfalt.

Myslím že po téhle sezóně můžu porovnat, a ... baví mě šestka i litr. Moc. A je těžké se rozhodnout co vlastně víc. Šestka je super že se dá víc ždímat beze strachu z brutálního výkonu. Litr zase baví oboustraným QS, a neskutečnou akcelerací ze zatáček s neustále rozházenejma řídítkama a přizvedlým předním kolem.

Je to obojí super



hlavně nelez do Nakedu už takhle se pořád objeví novy exot co jede rychle

(reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

26.10.2022 v 13:03 | Nahoru | #134

stepos79 píše: hlavně nelez do Nakedu už takhle se pořád objeví novy exot co jede rychle



Slibuju, to te raci pojedu na sestce
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 995, 996] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 29853 2.2.2023 v 00:27 oxygen
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 Pemik89 22 14.1.2023 v 15:37 Pemik89
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... Ariete 194 26.9.2022 v 19:49 Ariete
Vůle hydraulické spojky gsx-r 1000 k8 Suzuki GSX-R 1000 Baca13 3 23.9.2022 v 20:19 Pedl
GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 rollig 1 1.9.2022 v 09:57 Ozzy_

TOPlist