Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Je to úplně opačně. GSX-R L7+ je pravý a konkurenceschopný superbike s bezkonkurenčním poměrem cena/výkon.
Jsem strašně rád že jsem se odhodlal ji koupit, a strašně mě baví. Asi jediné negativum bych oproti šestce řekl že je spotřeba gum. Prostě ten výkon a krouťák má smysl jen když se dá dostat na asfalt, a to vyžaduje často měkkou gumu která se rozteče před očima. Ale každý osel v motoru je na nic, když nejde dostat na asfalt.
Myslím že po téhle sezóně můžu porovnat, a ... baví mě šestka i litr. Moc. A je těžké se rozhodnout co vlastně víc. Šestka je super že se dá víc ždímat beze strachu z brutálního výkonu. Litr zase baví oboustraným QS, a neskutečnou akcelerací ze zatáček s neustále rozházenejma řídítkama a přizvedlým předním kolem.
Je to obojí super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Tak letošek je doježděnej, a sezóna na Zuzce byla parádní. Kdyby měl někdo pocit, že jen proto, že je "levná" tak nebude stačit novým panigale, baworakum, R1 čkám a dalším strojům jejichž ceny začínají na půl milionu, a s trochou okruhové přípravy atakují 700~800 tisíc, tak tomu nevěřte. Za celou sezónu když mě něco předjelo, tak tím že na tom seděl lepší jezdec, měl lepší nálety a výjezdy, a nebo jel rychleji zatáčku. Ani jednou jsem nedostal na motor (stejně zatopeno, a zrychluje víc).
Je to úplně opačně. GSX-R L7+ je pravý a konkurenceschopný superbike s bezkonkurenčním poměrem cena/výkon.
Jsem strašně rád že jsem se odhodlal ji koupit, a strašně mě baví. Asi jediné negativum bych oproti šestce řekl že je spotřeba gum. Prostě ten výkon a krouťák má smysl jen když se dá dostat na asfalt, a to vyžaduje často měkkou gumu která se rozteče před očima. Ale každý osel v motoru je na nic, když nejde dostat na asfalt.
Myslím že po téhle sezóně můžu porovnat, a ... baví mě šestka i litr. Moc. A je těžké se rozhodnout co vlastně víc. Šestka je super že se dá víc ždímat beze strachu z brutálního výkonu. Litr zase baví oboustraným QS, a neskutečnou akcelerací ze zatáček s neustále rozházenejma řídítkama a přizvedlým předním kolem.
Je to obojí super
hlavně nelez do Nakedu už takhle se pořád objeví novy exot co jede rychle








Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1010, 1011] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 30301 | Dnes v 08:37 Ozzy_ |
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 | Pemik89 | 23 | 13.3.2023 v 22:29 vikki |
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Ariete | 194 | 26.9.2022 v 19:49 Ariete |
Vůle hydraulické spojky gsx-r 1000 k8 Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 3 | 23.9.2022 v 20:19 Pedl |
GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 | rollig | 1 | 1.9.2022 v 09:57 Ozzy_ |