renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ozzy_
Vloženo 29.1.2021
Aktualizováno 1.2.2024
Zobrazeno 2 978x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki ... vždycky mě to víc táhlo k Yamaze. Líbí se mi poslední model Baworaku. Projel sem se na okruhu kromě báva i na Aprilce a byla to pecka. Ale pak jsem viděl Zuzanku, a prostě jí musel mít.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:H3 Moto (Paskov)

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Pořád jsem si říkal, že na litra mám se svým neuměním ještě čas, atd atd. A pak se sešlo víc nepříjemnejch věcí najednou, a zároveň dobrá nabídka novýho, 200 koňovýho litra za cenu šestky. A já se nějak rozhodl že už není na co čekat.

Recenze

Je to peklo. Zatím zajíždím, a jako i když neběžela přes 9k otáček, zase jsem si po dlouhé době v provozu uvědomil, jak nesmyslný jsou tyhle nabušený supersporty na běžný silnici. Letí to jako píchlá svině, táhne jako lokomotiva, a narozdíl od starších gixer kotvy kotví jak mají

Moc se těším, až bude zajíždění za mnou, a zkusím ji na dromu. Protože tak je to správné, tak to má být, a k tomu byla postavená, a vyšlechtěná. Schválně se těším na porovnání časů SSP/SBK, až si trošku zvyknu.

Update 6/2021:

Tak. Zajeto. Ani jsem to tak nechtěl, ale v Mostě mi přestala řadit R6ka, a nezbylo než si sjet domů pro náhradní techniku. Tedy, ještě v serii GSXRo, a to včetně světel, zrcátek, i silničních gum. Po příjezdu do mostu už jsem stihnul jen 9 seznamovacích kol. A druhý den si dala celý den. Hned v dopolední dvacce padlo magických "pod padesát" a to jsem se seznamoval a bál dávat plný plyn

Pak už jsem ho dával, ale zase mě specíálně z pomalých vinglů začali limitovat sériové gumy.

Každopádně na tohle je ta motorka stavěná, tam jí to dělá dobře, a tak to má být.
Nejlepší věc ... oboustraný QS Člověk někde na 200 metrech na cílovce zarve za brzdy, sází tam kvalty dolu jeden za druhým, prdelka poslušně zametá, a člověk jí zlomí do šikany. Jako VELKÁ paráda.

Druhá úžasná věc je samožejmě motor. Vážně škoda toho obutí, že se nedalo tahat hlouběji ze zatáček Snad příště. Každopádně při akceleraci na cílovku kolo do vzduchu a krásně mi nafackovali řídítka ... ale stačilo zařadit, a cajk

Update 8/2021:

Pořád ještě v sérii, ale už přezuto na Supercorsy SC1. Motorku jsem vzal na Sachsenring, a udělal jsem dobře. Přes šílenou předpověď počasí se celý první den odjezdil na suchu. Motorka je s pořádnou gumou prostě neskutečná. Ovladatelná jako šeska, jede jako po kolejích, a na výjezdech má člověk pocit že ho něco silně nakoplo zezadu. Pecka moc. Už se těším až jí v zimě předělám na kružítko. Ale vlastně nebude moc co řešit. Jen lamináty a přepákování, všechno funguje jak má.

PS: Sranda na Sachsenringu, odtlačil jsem to na technickou kontrolu kvůli hluku, borec to zkouknul, nechal si podepsat papír a dát 50E, sundal mi sérivý výfuk, a vrazil mi tam akrapa. Ptám se ... to je lepší? Odpověď: Ano, tohle je tlumič, to sériové jen roura. Tak nevím.

Update 5/2022:

Během zimy proběhlo přestrojení na lamináty. Viz. samostatné vlákno .Podvozek i motor v sérii. A po rychlém otestování v Mostě byla Zuzka na první akci na maďarském Hungaroringu. Přesto že je to spíše technická šestková dráha tak se tam Suzuki předvedla ve skvělém světle a to jak výkonem tak ovladatelností. Asi jsem se finálně zamiloval. A po Valencii kde jsme měli půjčené BMW mohu porovnat. Za mě je to v podstatě totéž jak ovladatelností, tak výkonem. Moje nadšení z nové stájové jedničky stále roste. A to se teda přiznám že jsem stále ještě posranej až za ušima při akceleracích ze zatáček a na brzdách z vyšších rychlostí než jsem zvyklej ...

Update 7/2022:

Konečně první výlet do Brna. Rozpálený asfalt měl od rána přes 30 a přes podledne přes 50 stupňů člověk se pálil o úplně všechno. Chtělo to měkké Pirelli na zadek, a mizeli před očima. Každopádně motorka opět ukázala, že je neskutečná i v úplné sérii. A to včetně převodu. Hned první jízdu jsem jel 18, druhou 17, a pak v endurance i sólo závodě se povedlo 14. Jak Zuzka upaluje, to je neskutečné, a musím tady na plnou pusu napsat, že litr je v Brně trošičku podvod. Když si představím, jak jsem se nadřel na šestce pod 20, a na finálních loňských 17, a jak snadno to šlo na litru ... prostě Brno je opravdu rychlá dráha, a litr tady má hodně ale opravdu hodně navrch. I v rukou pomalíka jako jsem já. Věřím že rychlé šestky ze mě byli přesně stejně nasrané, jako já na pomalé litry všechna ta léta před tím.

Každopádně Zuzku opravdu miluji. Je to neskutečný stroj.
PS: Dá se na ní dát obráceně přední kolo, a jede pak člověk bez rychloměru, trakce a ABS (no to poslední by mě tak nechybělo, ale bez trakce jsem se ze začátku dost bál. Ale taky to jde.
PPS: Mám čím dál větší pocit, že to má v sérii příliš měkké nastavení zadku i když mám ideální sériovou váhu cca 82 kilo v plné polní. Takže další ježdění si zkusím se zadkem pohrát, jestli z toho nevyždímu lepší výjezdy, Tam nejvíc ztrácím.

Update 10/2022:

Tak první sezóna je za námi, a spokojenost asi jen těžko může být větší. Stihnul jsem všechny zásadní okruhy tady po okolí, domácí Most, Brno, Slovakiaring i když jen na zkrácený den, Pannonku, Hungaroring a Rijeku. Na časy se koukněte dole, každopádně pro mě to byl osobák všude kam jsem přijel, což je vždycky super. Ale hlavně to všechno bylo bez problémů, krizovek, prostě tak jak by člověk čekal na novém stroji. Natankovat, měnit gumy a brzdové desky, a jezdit.

A tak to přesně bylo. Žádný z moderních a často dražších superbajků mě nedává na motor. A motorka byla "tak levná" že na podvozek kde rezervy cítím ještě v pohodě zbylo.

Pořád ale ještě vidím cestu dopředu tak jak motorka je, takže přes zimu jen eliminujeme ABS a dáme tomu hezký lak. Podvozek zatím nechám být. Ať mi nějaká radost zbude zase i na další roky.

---
Sezona 2021:
Most: 1:49.662
Sachsenring 1:37.270

Sezona 2022:
Valencia: 1:48.573 (seriove BMW S1000rr, zapujcka od BP)
Hungaroring: 2:00.065
Rijeka: 1:36.719
Brno: 2:14.657
Most: 1:44.259
Pannonka: 2:02.318

Sezona 2023:
Aragon: 2:03.025
Mugello: 2:05.652
Cremona: 1:43.594
Most: 1:44.026
Brno: 2:12.620
Misano: 1:47.229

Sezona 2024:
Jerez: 1:54.099
Cartagena: 1:44.784

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gresini
gresini napsal 03.04.24 v 21:40 10b.

OZZY - pěkně jsi to napsal o té Zuzance ,jezdíš hodně dobrý časy - takže přeju ,ať se daří dál a hlavně v pohodě

mili
mili napsal 25.02.24 v 20:13

Zdar chlape ,ty teda válíš ,to ti přeju
Jen tak dál,zajeď něco i za mě,když už nemůžu

ZZilvi
ZZilvi napsal 02.02.24 v 10:44 10b.

Myschan
Myschan napsal 05.12.23 v 14:32 10b.

Pěkně tomu dáváš

MTS1200PP
MTS1200PP napsal 17.03.23 v 22:31 10b.

Více komentářů



TOPlist