PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dolík....
Vloženo 1.5.2005
Aktualizováno 31.3.2018
Zobrazeno 15 932x
HODNOCENÍ PROFILU OD 54 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.6

Popis motorky


Mám ju od května 2005. To už je teda doba. :D prodávat se nebude. takové věci už se jen darujou.. mám tam automatické mazání řetězu scottoiler, pancíře, KN filtr. Hezký zvuk to má i se sériovým výfukem, i když... :D od sezony 2013 to jezdí bez kapot s m

Více fotografii

První dojmy - Toš první dojmy byly na mokru, z ničeho nic se odlepilo přední kolo od zemi, ovladatelnost mě tehdy celkem pozitivně překvapila a tak to celkem šlo... a po starém H6 sem si jaksi ani nevšiml, že to je zavřené... no ostuda no... :D ale toš krouťák tam byl.

Recenze

Životopis Suzuki GSXR 1000, rok 2001

To, co je níž je tu z důvodu, aby bylo vidět, kolik a kdy jezdím a co s moto dělám a snad i co vydrží. O tom, co tu napíšu si myslete co chcete, ale napíšu sem všechno, co budu vědět, dělat, kupovat a pod... Stejně to prodávat nebudu a pokusím se to dojet do konca(to asi budu muset konečně začat pořádně jezdit), tak je mi úplně u prdele, co si o tom kdo myslí! :) Kde nebude datum, tak ho nevím. Od teď už tam snad budou pokaždé.

8.100 km - 2.5.2005
Nákup, firma Opamoto, zavřená francouzská verze 108 koní, nebouraná, vyřazená ve Francii kvůli utopení (na to mám důkaz, že to bylo pod vodou). Těm km moc nevěřím, ale podle pár věcí sou snad i možné, kdo ví, neřeším.
Koupené: olej Motul 5100, ol. filtr, vzduch. filtr, pneu, tankpad.

+- o 1000 km víc a měsíc pozděj sem si krapet rozbil ... naštěstí jen motorku, spíš kapoty z levé strany, takže: svařování boční a přední kapoty, stupačka, řadička, nové blinkry, zrcátko, spojková páčka.

11.100 km - někdy v prosinci 2005
Otevření na naměřených 146 koní a veškeré seřízení na brzdě, výměna ložisek v zadním kole. Motoservis Frank Holubice.

14.200 km - léto 2006
Olej Motul 5100 + ol. filtr.

15.900 km - zadní guma Mez RaceTec (4400 km)

17.070 km - zima 2006/07
Montáž ScottOileru a vaření kapot po ťukanci ze srpna. Opět přední a levá kapota. Při bouračce prasklé přední světlo, ale drží, takže neřeším. Od této doby motor nejede, jak má. Nikdo neví proč!!! Do 6tis ok, pak slábne. Ale to se pořeší.

17.450 km - přední jetá guma Michelin Pilot Power (8180 km), nové stupačky

20.304 km - 24.6.2007
Olej Motul 5100 + ol. filtr, zadní guma Mez RaceTec (4811km)

24.448 km - 23.11. 2007
Vzduchový filtr KN, ventily, svíčky NGK, seřízení motoru. Naměřených 166 koní, ale stejně to nejede!! Servis Radek Frank Holubice

25.115 km - 22.3.2008
Výměna zadní gumy Bridgestone BT002 Racing - je to dobrá jebka, žmolkuje se to, mizí to... (1540 km, ještě by tak 500 km dala, ale jel sem na Šumavu a nach Deutschland, tak sem ju musel vyhodit).

25.150 km - 8.4.2008
Nové ložisko v řízení, nová baterka.

25.630 km - 7.5.2008
Přední guma Dunlop 208F(8000 km - hmm, to není špatné) - dokonce nová. Zadní čeká v garáži, až smetu tu Bridge.. Dotažení ložiska řízení.

26.655 km - 27.5.2008
Zadní guma Dunlop 208F (6000 km) - prostě černá a kulatá.. Zatím no problem při mojem turist stylu jízdy. :)

27.600 km - 28.6.2008
Olej Castrol GPS, ol flitr - Castrol už nebude. Uvidím, co se stane, až dám zpět Motul, ale mám pocit, že motor je o dost hlučnější za tepla a hůř jde řadit

32.700 km - 20.3.2009
zadní pneu řezaný slick Metzeler Racetec (jel sem koupit vzorkové závodní gumy, které mi ten pitoma sliboval, ale měl jen 2 a jebky, jak sviňa. tak sem vzal 2 řezané slicky. :(
2600 km, no hnus... :( jebu na to, koupím nějaké turistické gumy a je...

33.633 km - 4.4.2009
Výměna přední gumy - lehunce jetá Dunlop Qualifier (sada stála 3000 kč) - najeto 5 tis km

33.700 km - 15.5.2009
Olej Motul 5100 2,5 litru + 1 litr Castrolu GPS, co mi zůstal doma + ol. filtr.

35.300 km - 8.7.2009
Výměna zadní gumy - lehce jeté Dunlop Qualifier - mizí jak sviňa, hnus.. :( - najeto 3800 km

38.600 km - 2.10.2009
Nová přední guma Dunlop Roadsmart - +- 15.300 km... hezké. sada stála 6090 kč www.moto-pneu.cz

39.100 km - 28.2.2010
Nová zadní guma Dunlop Roadsmart (7550 km, to jde)

39.542 km - 28.3.2010
nový olej. 1 litr motulu 5100, co mi zůstal od minula (zase si to nevzalo nic :DDD) a 2,5 litru repsolu sintetico (4 litry asi 675 kč) + oil filtr

45.950 km - 19.3.2011
nový olej Repsol Sintetico (asi 700 flaška) + oil filtr a dolil jsem poslední zbytek první flašky do scottoileru (skoro 29 tis km za 250 kč) a řetěz mám pořád asi původní nebo minimálně má asi 38 tis, které mám na litru já a zatím je ještě ok. :) je pravda, že ze začátku mi to moc nemazalo, bo sem s tím neuměl, ale 25tis na flašku za 250 kč to dá :)

46.650 km - 11.4.2011
zadní jetá Dunlop Qualifier (asi 80% vzorku a 3000 km a išla do věčných lovišť - qualifier je dobrý tak na gumovačku, bo hezky kouří :DDD ), vypadá celkem dobře, cena 900 kč, jinak furt mi třepe předek při brzdění. ložisko v krku je ok, tak to budou buď brzdy nebo vidle... tak se uvidí... ale na to, že to má asi jen 50 tis je to divné :(

+- 48.000 km – datum nevím
Výměna oleje ve vidlích a třepání se výrazně zlepšilo, ale příčina toho třepání to není… Olej Denicol, číslo z hlavy nevím, cena 700 kč. V zimě se budou dělat brzdy, které jsou komplet asi taky původní…. Desky ještě něco dají, ale kapalina je jak blato a kdo ví, v jakém stavu jsou gumičky v pumpě a třmenech… Jooo, chybami se člověk učí. :D

49.788 km - 23.8.2011
Nová zadní guma Michelin Pilot Road 2. To su zvědavý, jestil vydrží víc, jak Road Smart :)

51.556 km - 1.3.2012
toš litřík je po servisu... celkem to stálo bez mála 20 tis kč :D jupííí...
takže:
- náplně - olej + filtr pro změnu zase Motul, brzdovka předek i zadek, chladící kapalina
- svíčky, rozvoďák, nějaké to těsnění
- srovnání a přenýtování neorigo kotoučů
- 5 nových ventilových podložek
na brzdě to najelo prý nějakých 70 km a doufám, že to půjde poznat, když už se mi fík vloupal do řídící jednotky :D

51.656 km - 10.3.2012
no, tak sem nakonec vytáhl asi původní Tokico desky HH a dal sem tam EBC HH... když už sou ty kotouče přebroušené...

53.926 km - 24.6.2012
nová přední guma Michelin Pilot Road2

Kdysi v zimě 2012/2013 sem měnil olej repsol rintetico + filtr. odhadem okolo 60tis. možná se i čistilo KNko. od té doby sem prdlajs najel.

62.500 km - 11.4.2015
výměna oleje repsol sintetico + filtr

někdy a nevím kdy sem dával zadní gumu Michelin Pilot Road2

68.600 km - 31.3.2018
výměna oleje repsol sintetico + filtr. loni sem ho asi měnil taky, ale nějak nepamatuju. vytekl z toho celkem čistý... Nové přední kotouče, bo ty staré byly jak vlnovka a kopaly... Nový olej ve vidlách + gufera.

Průběžný stav tacho - 68.600 - 31.3.2018



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hicks
Hicks napsal 25.05.18 v 18:20 9b.

aspoň vieme že žiješ.. škoda, že už nepíšeš tak podrobne. dobre sa to čítalo, na druhu stranu chápem, že čas sú peniaze... hlavne nech to jazdí ako má

0ndras
0ndras napsal 13.06.15 v 16:20 10b.

Ta motorka je asi nesmrtelna. Moje K1 ma na tachu 71 000 km a porat jede jako splasena
Muj bike jsem taky meril na dynu a vyslo mi podezdrele malo koni (146,9 hp @ 10 837 rpm @ crankshaft - takze prepocteno na klice). Kdo vi cim to ty paka nasobej ... hlavne ze ma krivku vykonu peknou bez propadu ...

sedlo-z-plzně
sedlo-z-plzně napsal 26.02.15 v 09:38 10b.

MaxXZX10RR
MaxXZX10RR napsal 18.05.14 v 09:08

Ahoj Dolíku,, zapoměl jsi psát o biku ?,, kolik už máš tedy na tacho a co jsi našel dalšího na máše ten rok a pul co jsi sem nepísnul ,, mne to zajímá,, rád si počtu o ZUZANĚ

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 09.04.14 v 08:23

Ač Dvoutakťák , musím uznat , že to "setkání křivek krouťáku a výkonu" na diagramu, který máš
v popisu Tvojí (zamilované) GSXR1000K1 je fakt nádherný ...

Více komentářů



TOPlist