PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník c.j.
Vloženo 8.4.2010
Aktualizováno 22.8.2011
Zobrazeno 10 758x
HODNOCENÍ PROFILU OD 51 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Upozornění - okamžitě způsobuje závislost :D
22.8.11 prodáno, stal se ze mě na stará kolena bahnomil

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Recenze

VFR to není :(

motor klepe, cvaká, chrochtá, třepe se, trhá rozvodovým řetězem (fuuuj)... a jede jak prase a reglér dobíjí

Asi si na to velice rychle zvyknu

Upozornění - okamžitě způsobuje závislost

Nebyla levná, za stejnou cenu jsem mohl mít o 3 roky novější K4, ale ta mi nesedí ani posezem, ani projevem motoru (možná jsem jen projížděl nějakou nemocnou), ale hlavně designově se mi K1/K2 libí nejvíce a červené prostě neodolám, navíc v téhle barevné kombinace se dělala pouze K1, K2 už tak pěkná není (dle mě)..

Ale bylo to těžké rozhodování, během něhož jako první odpadli všichni mí tehdejší favorité - VFR 800Fi, Blackbird (obojí mi přišlo jaký slabý postup z VFR), tak jsem zamířil na CBR 929, ale i ta byla oproti VFR moc nevýrazná.. Takže další kolo GSXR 1000 K3, to už byl úplně jiný šálek čaje, ale neseděl mi posaz, motorka na okruh. K1 byl můj favorit jen po stránce designu, ale přece jen, za stejné prachy jsem mohl mí novější K3/K4, s radiálními brzdami a celkově modernějším vzhledem (i když Busa styl se mi na fotkách nelíbil.. v praxi to vypadá mnohem lépe), modernějšími budíky, takže ke K1 jsem nepřistupoval s moc velkou důvěrou, že by mohla uspět, ale opět nečekaně vše bylo jinak, sedlo je balzám pro mé "sedací partie", tak pohodlné neměla ani VFR, zatím nejdelší cesta 350km, tak snad se po delší jízdě neprosedí, K1 mě překvapila, takže červenou K1, která byla v inzerci, jsem prostě musel mít

po ujetých 200km:

Často jsem zde psal, že litr nemá význam, že to nejde na silnici využít (necucal jsem si to z prstu, nějaké jsem si předtím projel, evidentně málo..) ale óóó, jak jsem se jen mýlil.. :)

Motorka dokáže být hodná jako beránek, motor jede plynule už těsně pod 2tis ot/min., od 4tis táhne silou nukleráního reaktoru, i na šestku po sebemenším otočení plynové rukojeti okamžitě vystřelí dopředu. Motor už od 4tis ot/min produkuje krouťák 90Nm, ten kulminuje už v pěkně nízkých 8tis ot/min hodnotou 110N a klesá na 90Nm v 12tis ot/min. Na šestku se jde courat rychlostí 50km/h (2tis ot/min), pak stači otočit plynem a bez jakýchkoliv známek nevole okamžitě zrychluje, nádhera..

edit:musím vložit krásnou citaci Grassela (snad dovolí)

GRASSEL jde všechno ale... je to asi jako koupit si porno kvůli ději



Ne, nejezdím na 2tis ot/min, jen říkám,že motor je tak pružný, že to pobere

Na tomhle si dokážu bez problémů představit i dovolenou u moře, stejně jako na VFR.. :)
edit: dovolená by šla, ale zatáčky jsou zábavnější

Ale když se člověk nehlídá a nezavře včas plyn, tak děj se vůle boží. První kopanec a přizvedávání kola už v 6tis, další hned v 8tis. Při předjíždění na trojku do kopce se sama přizvedla ve 190km/h. Zvuk je naprosto luxusní a pokud ji jednou vytočíte nad 6tis ot/min tak už jen horko těžko pojedete na nižší otáčky a klidně si všude vystačíte jen s jedničkou a dvojkou :D Protože ono 200km/h stačí :D Ale když se člověk uklidní, tak si to může ševelit na šestku a kochat se krajinou.

Nevím, jestli existuje jiný, takhle univerzální, sport.. :)

Po ujetých 500km:
Motor je vážně úžasný, použitelnot od 2tis ot/min mě pořád nepřestává udivovat.
Byl jsem celkem dost zvědavý, kolik bude žrát.. První nádrž jsem vyjel v podstatě jen v režimu prohánění červeného pole otáčkoměru a zkoušení opojné dynamiky motoru a zvednání na zadní téměř v libovolné rychlosti, přesto jsem se dostal na spotřebu 8.5l / 100km. Výborné :)

Druhou nádrž jsem vyjel "normálním" tempem, půlka slušně, půlka zábavněji, 1/3 přes město. Spotřeba vyšla 6,5l / 100km.

Po 600km
zadní funglovka guma Bridgestone Battlax Racing je na značkách, jede se prořezávat :D
Po 900km
prořezaná zadní guma je na plátně... životnost gumy 900km v běžném provozu, nic moc.. Obouvám tedy Pilot Road 2

Po 2500km:
Spotřeba oleje zatím nulová.
Spotřeba gum obrovská - zadní PilotRoad2 má najeto 1700km a čtvrtina vzorku je pryč..
Spotřeba benzínu při kravení v serpentýnách (na dvojku, trojku) se nedostane nad 8.5l
průměrná spotřeba klesla pod 6.5l, není to pro mě nejdůležitější údaj, ale spotřeba mě velice mile překvapila. Na nádrž jsem najel nejvíce 280km a začalo teprve svítit hladové oko, spotřeba při klidné jízdě 5,2l/100km .
Brzdy - po změně brzdových desek za SBS Sinter Metal konečně brzdí a motorka jde velice ochotně na přední, možná až moc :D ...ale na druhou stranu je to asi jediná možnost, jak ojet přední gumu, protože jinak je motorka pořád jen na zadním

http://www.youtube.com/watch?v=N62t0CD1TbM

http://www.youtube.com/watch?v=uPMcosdeQ7g

http://www.youtube.com/watch?v=yXOTYhcSfMs

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jacek_18
Jacek_18 napsal 20.01.13 v 17:36 10b.

Taky jsem chtěl červenou ale na konec padla klasa ...

Forty
Forty napsal 13.01.12 v 17:57

aha koukám, že jsi ji už prodal, tak to driftování nebude já to říkám, K1 má prostě nejlepší design škoda toho, takovej pěknej stroj jsi opustil a věnoval se máchání v bahně )) ale moc pěkný počtení

Sphere
Sphere napsal 15.09.11 v 18:58

pěkná červená dračice 10tka náleží

cat-nikita
cat-nikita napsal 03.07.11 v 16:13

Celkem pochopitelná závislost

StiefTomas
StiefTomas napsal 26.06.11 v 10:23

Kuwa ta je vymazlená :) tak pořád alespoň jedním kolem na asfaltu

Více komentářů



TOPlist