Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají
Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Naposledy editováno 25.10.2022 16:33:39
Ozzy_ píše: Asi nechám přes zimu nalakovat hned dvoje lamináty Je to taková rozumná prevence před vyválením, když tam má člověk co dát, tak to většinou nespadne Od tý doby co mám na R6 dvoje identický krásný nalakovaný lamináty, tak neležela
To je rozumný, když už to má namíchaný tak to snadno poleje a kdo je připraven není zaskočen
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 3 | Dnes v 08:36 grooll |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1173, 1174] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35218 | Dnes v 06:51 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 587 | Včera v 19:08 IvanDvoutakťák |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |