globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka
12.9.2021 v 10:09
Nebavím se o čekejch kopečkách pár set metrů, ale třeba o vyšších horách, kde jedete po polňačkách dlouhý minuty než klesnete, nebo je nějakej horší úsek kde je lepší brzdit motorem než brzdama, kvůli klouzavýmu podkladu.

HQ701, KTM690: Když jedu nějakej delší sjezd, ať po dobrý cestě, nebo po něčem horším, tak by se kolikrát hodilo brzdit motorem, ale přestože uberu plyn, tak tam pořád teče benzín a motor regulérně táhne, sice jen trochu, ale táhne. Asi aby se eliminovalo riziko zablokování zadního kola, protože s vypnutým motorem brzdí jednoválec jak blázen.

Mě se už kolikrát hodilo vypnout zapalování a použít motor čistě jako motorovou brzdu.

Podle mě vůbec nevadí, palivo tam neteče, svíčky nezapalujou, ale mazání motoru jede, to je jasný a víc není potřeba. Po daným úseku se zapalování zapne a motor ani necukne, plynule pokračuje dál.

Blokovaní uživatelé: MedWed

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:39 | Nahoru | #1
Když vytečou vidle po 2 měsících na nový motorce, která bláto viděla jen z rychlíku, protože bylo skoro pořád sucho, tak je to alarmující, a nejsem sám, komu se to stalo. Když se ustříhne šroub držící zrcátko, nádrž motorky atd, tak to není prostě normální. U KTM je prostě normální no a o dalších závadách a nedodělcích se toho napsalo již docela mnoho. KTM je ze všech motorek co jsem měl, nebo jezdil, nejporuchovější a nejmíň dotažená. Ale to neznamená, že se na ní nedá jezdit. Dá, ale musí se na to neustále myslet a všechno hlídat. Jako na harleji z roku 53. Ten se taky sypal, ale jezdil, tak nějak

No a chrániče jsou samozřejmě nesmysl, protože pravejm drsnejm cestovatelům na správnejch strojích se nemůže nic stát. Když mají ty správný doplňky vod těch správnejch výrobců. Vo tom žádná. Nikdo do nich nemůže najet s autem, nemůžou spadnout, protože nejezdí tam, kde by to byť jen hrozilo, nemůže je praštit odlétající kámen od kola jinýho stroje, protože jezdí jen asfalt. To samý větve v lese, tam taky nic nehrozí, protože do lesa nejezdí. Chrániče jsou fakt kravina a jsou určený jen pro naprosto neschopný lidi jako jsem já a jiní zoufalci.

Naposledy editováno 06.10.2021 11:04:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:45 | Nahoru | #2
ZdendaZB> Kamarád (je tu na foru taky) měnil gufera na silniční motorce, chcaly okamžitě. Vyměnil znovu, chcaly zase. koupil uplně jiný, od jiný firmy, a na třetí pokus dobrý. Mně se to nikdy nestalo, ale stát se to může. Blbá serie, no. To ostatní ok, to není dobrá vizitka a stávat by se to nemělo. Ale když motorku vyrobíš, otestuješ, pak ti odejde dodavatel šroubu a ty to koupíš jinde, tak už netestuješ a nezdržuješ výrobu a prodej. Je to blbý pro zákazníka, ale svým způsobem asi situace nezaviněná výrobcem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 9 Včera v 14:58 ZdendaZB
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 1 Včera v 08:41 ZdendaZB
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 41 Včera v 07:18 ZdendaZB
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive


TOPlist