globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka
12.9.2021 v 10:09
Nebavím se o čekejch kopečkách pár set metrů, ale třeba o vyšších horách, kde jedete po polňačkách dlouhý minuty než klesnete, nebo je nějakej horší úsek kde je lepší brzdit motorem než brzdama, kvůli klouzavýmu podkladu.

HQ701, KTM690: Když jedu nějakej delší sjezd, ať po dobrý cestě, nebo po něčem horším, tak by se kolikrát hodilo brzdit motorem, ale přestože uberu plyn, tak tam pořád teče benzín a motor regulérně táhne, sice jen trochu, ale táhne. Asi aby se eliminovalo riziko zablokování zadního kola, protože s vypnutým motorem brzdí jednoválec jak blázen.

Mě se už kolikrát hodilo vypnout zapalování a použít motor čistě jako motorovou brzdu.

Podle mě vůbec nevadí, palivo tam neteče, svíčky nezapalujou, ale mazání motoru jede, to je jasný a víc není potřeba. Po daným úseku se zapalování zapne a motor ani necukne, plynule pokračuje dál.

Blokovaní uživatelé: MedWed

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

5.10.2021 v 21:11 | Nahoru | #1

PetrXX píše: ZdendaZB> tak u své fotky to popisuješ jako mega hardcore kopec, když tady vilemx dá fotky kočky co dává Afriku solidním terénem, tak je to pohoda a plácání se po ramenou.
Začínám tušit, proč jezdíš sám :)



No jasně že jo, já kopce defakto nejezdím, tlačím do nich, což ti potvrdí všichni co se mnou jeli. Dokonce i do nich couvám když zapomenu přehodit vačku na svým legendárním stroji, to bylo v albánii taky běžně praktikovaný. A fotky od viléma jsou fakt solidní terén to je jasný. Je to čirej offroad, hardkor, kterej sice vypadá jako obyčejný polňačky, ale tam kde projede naložená afrika která váží 230 kilo bez ničeho, s malou lehkou holkou v sedle, tak to fakt musí bejt echtovní terén. A jestli má na plexi tuaréga a někde nápis relý nebo dakar tak už ani nedutám.

Škoda že s náma nebyla v albánii a černý hoře. Ukázala by nám jak se to správně jezdí ve stupačkách a pod plynem, hlavně rychle a jak se nepadá Tak to by se hodilo skoro všem kromě mě. Nebo jak se nezahrabat v kopci na kamení a nespadnout třeba při sjezdu na kamínkách. Nebo jak votočit motorku v kopci, když už se nedá pokračovat nahoru.

Ale abych jen nekecal, musím přiznat, že jsem se zase nic užitečnýho v albánii nenaučil. Jsem na tom pořád stejně bídně a všichni mi ujížděli, hlavně do kopce. Navíc jsem pích zadní kolo, vytekla mi vidle u nový motorky a počítač začal přidávat plyn při řazení nahoru.

Holt legendární koncern KTM opět nezklamal ve svý poruchovosti. Ale benzopumpa ještě stále funguje i po 12 tisíci kilometrech, což je malej zázrak. A vytekla jen levá noha, přímo na brzdu. Práva zatím drží zatím... Jo a spojka taky zatím funguje, zatím.

Však on je to celkem spolehlivej stroj ne.

Naposledy editováno 05.10.2021 21:17:06

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 08:41 | Nahoru | #2
ZdendaZB> A jak si vysvětluješ, že ostatním nestíháš do těch kopců? Mají menší náklad nebo teda jsou lepší? Vidle mi vytekly na yamaze tohle léto taky, obě najednou, v alpách, olej na všech deskách v předu. Brzdilo to jako stará jawa, ale dalo se jezdit. To není o spolehlivosti motorky. Pokud bys chtěl mít jistotu, tak to měnit co dva roky a jen ozkoušený serie gufer koupený do zásoby.

(O tý spolehlivosti KTM to říká dost lidí, ale zase to prý dobře servisuje. Nevím, nedokážu posoudit. Bratranec je do KTM blázen a vyjma přístupům k reklamacím rakušanů ty stroje hodnotí kladně.)

Naposledy editováno 06.10.2021 08:44:12

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 09:08 | Nahoru | #3
ZdendaZB> Nejsem zrovna typ, co jezdí na výlety, aby měl materiál na sebepropagaci. Takže fotek moc nemám a pokud ano, tak z míst, kde se čeká, odpočívá nebo nás vyblejsknul někdo třetí. Proto nemohu oslňovat drsnými fotkami ani videem... ale vždyť ani nic drsného nejezdíme, prostě jen ty polňačky

Na druhou stranu chápu, že pro někoho je nepřípustné, že jiní berou za normální to, co on má za extrém. Je to prostě o měřítku. Vysvětluj arabským klukům na mopedech, že jejich každodenní jízda do práce přes dunové pole je u nás brána jako výkon z říše snů. Že Asiatka na stopětadváce s nákupem a mimčem v šátku brodící se bahnem po pěšíně v pralese je výkon, na který si běžný Evropan bezpodmínečně musí vzít komplet chrániče a vytunit ostré enduro, a po návratu to ukazuje jako vrchol své kariéry...

Naposledy editováno 06.10.2021 09:10:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 12 Dnes v 07:51 Kubák
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 1 Včera v 08:41 ZdendaZB
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 41 Včera v 07:18 ZdendaZB
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive


TOPlist