globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka
12.9.2021 v 10:09
Nebavím se o čekejch kopečkách pár set metrů, ale třeba o vyšších horách, kde jedete po polňačkách dlouhý minuty než klesnete, nebo je nějakej horší úsek kde je lepší brzdit motorem než brzdama, kvůli klouzavýmu podkladu.

HQ701, KTM690: Když jedu nějakej delší sjezd, ať po dobrý cestě, nebo po něčem horším, tak by se kolikrát hodilo brzdit motorem, ale přestože uberu plyn, tak tam pořád teče benzín a motor regulérně táhne, sice jen trochu, ale táhne. Asi aby se eliminovalo riziko zablokování zadního kola, protože s vypnutým motorem brzdí jednoválec jak blázen.

Mě se už kolikrát hodilo vypnout zapalování a použít motor čistě jako motorovou brzdu.

Podle mě vůbec nevadí, palivo tam neteče, svíčky nezapalujou, ale mazání motoru jede, to je jasný a víc není potřeba. Po daným úseku se zapalování zapne a motor ani necukne, plynule pokračuje dál.

Blokovaní uživatelé: MedWed

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 14:12 | Nahoru | #181
vilemx> Už bys měl přestat před odborníkem frajeřit s těma fotkama postahovanejma z netu, každej ví že se mimo šotolinu na těžký motorce neodvážíte Btw ukážeš se v Kravíně?
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 14:29 | Nahoru | #182
TomElefant750> Ty jsi tomu dal korunu Zase se nudíš, než si dobiješ baterku, co? Jestli bude, tak v sobotu navečer asi přijedu.

ZdendaZB> Dej si pozor, abys nedopadnul jako tento exemplář. Ten také neustále snižoval váhu motorky na cestování terénem, až skončil u elektrokola Tome, ty na kole vypínáš řídící jednotku příšlapu, když jedeš z extrémního prudkého kopce? Nebo riskuješ, že si omylem lehce šlápneš dopředu a vystřelí tě to až na dno propasti?

Naposledy editováno 15.09.2021 14:34:07

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 14:37 | Nahoru | #183
vilemx> Kravín už je vyhláženej, uvidíme jestli to nezhatí tahlencta Ebola A když to klapne tak se příští rok na motorce nacestuju až běda, plány jsou veliký.
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

5.10.2021 v 21:11 | Nahoru | #184

PetrXX píše: ZdendaZB> tak u své fotky to popisuješ jako mega hardcore kopec, když tady vilemx dá fotky kočky co dává Afriku solidním terénem, tak je to pohoda a plácání se po ramenou.
Začínám tušit, proč jezdíš sám :)



No jasně že jo, já kopce defakto nejezdím, tlačím do nich, což ti potvrdí všichni co se mnou jeli. Dokonce i do nich couvám když zapomenu přehodit vačku na svým legendárním stroji, to bylo v albánii taky běžně praktikovaný. A fotky od viléma jsou fakt solidní terén to je jasný. Je to čirej offroad, hardkor, kterej sice vypadá jako obyčejný polňačky, ale tam kde projede naložená afrika která váží 230 kilo bez ničeho, s malou lehkou holkou v sedle, tak to fakt musí bejt echtovní terén. A jestli má na plexi tuaréga a někde nápis relý nebo dakar tak už ani nedutám.

Škoda že s náma nebyla v albánii a černý hoře. Ukázala by nám jak se to správně jezdí ve stupačkách a pod plynem, hlavně rychle a jak se nepadá Tak to by se hodilo skoro všem kromě mě. Nebo jak se nezahrabat v kopci na kamení a nespadnout třeba při sjezdu na kamínkách. Nebo jak votočit motorku v kopci, když už se nedá pokračovat nahoru.

Ale abych jen nekecal, musím přiznat, že jsem se zase nic užitečnýho v albánii nenaučil. Jsem na tom pořád stejně bídně a všichni mi ujížděli, hlavně do kopce. Navíc jsem pích zadní kolo, vytekla mi vidle u nový motorky a počítač začal přidávat plyn při řazení nahoru.

Holt legendární koncern KTM opět nezklamal ve svý poruchovosti. Ale benzopumpa ještě stále funguje i po 12 tisíci kilometrech, což je malej zázrak. A vytekla jen levá noha, přímo na brzdu. Práva zatím drží zatím... Jo a spojka taky zatím funguje, zatím.

Však on je to celkem spolehlivej stroj ne.

Naposledy editováno 05.10.2021 21:17:06

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 08:41 | Nahoru | #185
ZdendaZB> A jak si vysvětluješ, že ostatním nestíháš do těch kopců? Mají menší náklad nebo teda jsou lepší? Vidle mi vytekly na yamaze tohle léto taky, obě najednou, v alpách, olej na všech deskách v předu. Brzdilo to jako stará jawa, ale dalo se jezdit. To není o spolehlivosti motorky. Pokud bys chtěl mít jistotu, tak to měnit co dva roky a jen ozkoušený serie gufer koupený do zásoby.

(O tý spolehlivosti KTM to říká dost lidí, ale zase to prý dobře servisuje. Nevím, nedokážu posoudit. Bratranec je do KTM blázen a vyjma přístupům k reklamacím rakušanů ty stroje hodnotí kladně.)

Naposledy editováno 06.10.2021 08:44:12

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 09:08 | Nahoru | #186
ZdendaZB> Nejsem zrovna typ, co jezdí na výlety, aby měl materiál na sebepropagaci. Takže fotek moc nemám a pokud ano, tak z míst, kde se čeká, odpočívá nebo nás vyblejsknul někdo třetí. Proto nemohu oslňovat drsnými fotkami ani videem... ale vždyť ani nic drsného nejezdíme, prostě jen ty polňačky

Na druhou stranu chápu, že pro někoho je nepřípustné, že jiní berou za normální to, co on má za extrém. Je to prostě o měřítku. Vysvětluj arabským klukům na mopedech, že jejich každodenní jízda do práce přes dunové pole je u nás brána jako výkon z říše snů. Že Asiatka na stopětadváce s nákupem a mimčem v šátku brodící se bahnem po pěšíně v pralese je výkon, na který si běžný Evropan bezpodmínečně musí vzít komplet chrániče a vytunit ostré enduro, a po návratu to ukazuje jako vrchol své kariéry...

Naposledy editováno 06.10.2021 09:10:03

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:39 | Nahoru | #187
Když vytečou vidle po 2 měsících na nový motorce, která bláto viděla jen z rychlíku, protože bylo skoro pořád sucho, tak je to alarmující, a nejsem sám, komu se to stalo. Když se ustříhne šroub držící zrcátko, nádrž motorky atd, tak to není prostě normální. U KTM je prostě normální no a o dalších závadách a nedodělcích se toho napsalo již docela mnoho. KTM je ze všech motorek co jsem měl, nebo jezdil, nejporuchovější a nejmíň dotažená. Ale to neznamená, že se na ní nedá jezdit. Dá, ale musí se na to neustále myslet a všechno hlídat. Jako na harleji z roku 53. Ten se taky sypal, ale jezdil, tak nějak

No a chrániče jsou samozřejmě nesmysl, protože pravejm drsnejm cestovatelům na správnejch strojích se nemůže nic stát. Když mají ty správný doplňky vod těch správnejch výrobců. Vo tom žádná. Nikdo do nich nemůže najet s autem, nemůžou spadnout, protože nejezdí tam, kde by to byť jen hrozilo, nemůže je praštit odlétající kámen od kola jinýho stroje, protože jezdí jen asfalt. To samý větve v lese, tam taky nic nehrozí, protože do lesa nejezdí. Chrániče jsou fakt kravina a jsou určený jen pro naprosto neschopný lidi jako jsem já a jiní zoufalci.

Naposledy editováno 06.10.2021 11:04:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:45 | Nahoru | #188
ZdendaZB> Kamarád (je tu na foru taky) měnil gufera na silniční motorce, chcaly okamžitě. Vyměnil znovu, chcaly zase. koupil uplně jiný, od jiný firmy, a na třetí pokus dobrý. Mně se to nikdy nestalo, ale stát se to může. Blbá serie, no. To ostatní ok, to není dobrá vizitka a stávat by se to nemělo. Ale když motorku vyrobíš, otestuješ, pak ti odejde dodavatel šroubu a ty to koupíš jinde, tak už netestuješ a nezdržuješ výrobu a prodej. Je to blbý pro zákazníka, ale svým způsobem asi situace nezaviněná výrobcem.

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:50 | Nahoru | #189
vilemx: Máš naprostou pravdu. Když vidíš co zvládají mopedy v albánii a jak tam na tom hošani lítají tam, kde velký super cestovní stroje s kuframa a smeťákem nahoře jezdí pomalu a padají, tak je to už předem jasný. Zase srovnávat moped a motorku co jezdí po dálnici 130 je takový celkem zcestný.
A brodit se bahnem pralesem po normální cestě, kde všichni jezdí jako nic, je vždycky lepší na fechtlovi než na jakýmkoliv enduru, protože fechtl váží polovinu a dá se z toho bahna vytáhnout. Ale opět, když má jet někam dál - myslím tím stovky kilometrů po asfaltu, tak už může mít vážněj problém.
Samozřejmě kdo neřeší čas a peníze,může cestovat i na vostrým enduru a spát jen u lidí a po hotelích, jet bez vybavení. Pak projede defakto všude a uvidí co jiní ne.

Jen by to chtělo tak nějak upřesnit, že ty mopedy a skůtry, včetně těžkejch motorek, tam to vychází nastejno, potřebujou dobrej povrch na cestě. Na kamení, kluzkejch výjezdech a sjezdech tyhle stroje končí. Tam se prostě nechytají. Kdo to zkoušel tak ví, ostatní budou jen mlátit prázdnou slámu. To samý když je nějakej pořádnej brod. Né to co všichni dávají do svejch hrdinnejch videí a fotek, to nejsou brody. To je na 99% o ničem.

Ale jak jsem psal. Škoda že s náma vilém a jeho holka, nebo jiní offroud borci nebyli na svejch velkejch, těžkejch a nabalenejch strojích, protože by nás konečně někdo naučil jezdit po albánii a po černý hoře tak jak se to správně má. Takhle můžeme jen závidět velký stroje pro velký kluky a holky, jak s tím všude lítají ve stupačkách pod plynem, zatímco my se tam plazíme na malejch vlnících se strojích pomalu na jedničku. Zahrabáváme se na takovejch výjezdech o ničem, při jízdě po lese po dešti div nespadneme a vůbec.

Ještě že máme fotošop a jsme schopni za pomoci fotomontáže udělat fotky strojů mimo dobrý cesty.

Naposledy editováno 06.10.2021 11:01:55

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 10:58 | Nahoru | #190
[quote=PetrL3]
Když výrobce vyrábí pořád ten stejnej krám x roků, ví o všech chybách a poruchách a nic s tím nedělá, tak to je v dnešní době vrchol drzosti. A ještě to vydává vrchol techniky a spolehlivosti. A navíc ani nechce uznávat reklamace, jen se vymlouvá na neschopnost ostatních. Zatím jsem neviděl nový ktm, co vydrželo delší dobu bez poruch a problémů a to pár lidí znám, co to mají motorku defakto od novoty. Je to fakt vostuda.

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:02 | Nahoru | #191
Tak vytekly vidlice jsou v terenu bezny. Na ostrejch se dela co 20hod repas. Bud chces funkci nebo bezudrzbovost… oboji nejde.

2 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:07 | Nahoru | #192
U ostatních cestovních motorek to vždycky vydrželo minimálně 40-50 tk a to se jezdilo ve stejnejch podmínkách, spíš horších, páč bylo docela často blátu. Tady po deseti a to nejdem sám. Už mi to říkalo několik lidí, že to u ktm teče tak nějak moc brzo, takže se to nedá jen tak vokecat. Navíc tam je i pár dalších závat a nedodělků a to už je úplně psycho, když to vyrábí tolik roků a je to pořád stejný.

Navíc to neprovozuju jako vostrý, ale jako cesťák - diametrálně odlišný podmínky.

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:10 | Nahoru | #193
No a k chráničům, když už se o tom zase mluví. Tak kdo to na ednurech vopravdu umí, tak jezdí samozřejmě v otevřený helmě, teniskách, tričku a džínách. Maximálně si vezme nějakou sexy bundičku aby zapůsobil na kosti na pumpách nebo před mekáčem. A motorku meje i během cesty určitě pravidelně, aby nebyla zabahněná,. protože pak nevypadá vůbec dobře a místní beduínky spolu s hošanama by ho nemuseli náležitě obdivovat.

Takže jsem zase spadl až na dno společnosti a chápu že se většina místních manekýnů se na mě bude dívat z patra, při pohledu na můj zablácený a 3 tejdny nemytý stroj. Navíc ty nesexy brašny co tam mám a ten divnej čumák s čupakabrou. To je fakt úděsný.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:18 | Nahoru | #194
ZdendaZB> Tak to tě zklamu, ve stupačkách vestoje a ani pod plynem s kolem v driftu nejezdíme. Holt jsme slabý oddíl P.S. tedy výjimečně si občas někde stoupnu, ale ale je to spíš výjimka potvrzující pravidlo... Každopádně s vypnutým zapalováním při roztočeném motoru z kopce nejezdím.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:19 | Nahoru | #195
ZdendaZB> na kterejch cestovnich motorkach? motorky na kterejch vidle vydrzela bez servisu 40-50tis se podvozkove nedaji srovnat. A o tom to je. Ona totiz 701 neni stavena tak uplne jako cestovni motorka....

jak to provozujes je uplne sumak - jde o to na co je stavenej ten dil. ja provozuju superbike na ohlinsech jako skutra - jezdim s nim na nakup. A ty ohlinsy klidne vytecou kazdej rok....

dej si na to vidle z transalpa a budes happy klidne ti s tou konverzi pomuzu - vyrobim potrebne dily

Naposledy editováno 06.10.2021 11:21:15

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:21 | Nahoru | #196
ZdendaZB> Teď už ze sebeděláš zbytečně ublíženečka a narážíš sarkasticky i na věci, který tu nikdo nezmiňoval jako nějaký tvoje mínus.

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:26 | Nahoru | #197
Ke chráničům mám prostě zcela jiný přístup - a to i na kole nebo na lyžích. Není to o nějaké módě nebo póze, ale ryze prakticky - protože jsem tlustej, tak se mi v tom blbě hýbe a strašně rychle se přehřeju a unavím. Takže jde technika do čudu a extrémně mi to pak nejde - ve výsledku to je pro mě nebezpečnější. Když jezdím bez chráničů a s měkčí turistickou moto botou (nikoliv tvrdou MX/enduro botou), mám daleko lepší pocit i cit pro řízení.

Na kole to samé. Jezdím v civilu - bavlněné tričko a plátěné kraťasy, normální boty a klobouček. Sice v tom vyčnívám z davu a pletou si mě s obsluhou stánku či údržbou trailu, ale co nadělám...

Naposledy editováno 06.10.2021 11:35:28

2 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:52 | Nahoru | #198
To co majitel normálního stroje považuje za sarkazmus, je u majitele KTM tvrdá realita
To co jsem popisoval, se tady všechno už řešilo, jinak bych to ani nepsal.
Jenže fanatici do KTM, který jezdí oblečení komplet jako popeláři budou svý stroje hájit až do roztrhání těla, vytečení vidlic a zadření motoru. Konstruktivní diskuze s nimi nejni možná, protože si ani omylem nepřiznají, že se stali majitele poruchovýho a nespolehlivýho stroje, tak jako já.

Menší vsuvka. Ten druhej větrák co jsem přidal napravo na chladič je geniální věc. Teplota vody nepřelezla ani při nejhnusnějších podmínkách 106 °C. Dřív už bych se blížil k červený zóně reaktoru u 125°C. Takže jsem s vlastní úpravou maximálně spokojenej a komu se to přehřívá, protože jezdí pomalu a v teple to fakt doporučuju. Na olejovej chladič se vyprděnte, je to zbytečně složitej krám. Teplota oleje za celou dobu nepřelezla 124°C, většinou ani nešla nad 111°C, což je pro používanej olej teplota o ničem.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 11:55 | Nahoru | #199
[quote=vilemx]Ke chráničům mám prostě zcela jiný přístup -

Já sem taky tlustej a navíc škaredej, ale v chráničích vypadám jako že tlustej tolik nejsem. A když si navíc vezmu helmu a hodím sluneční clonu tak se hned cejtím líp. Neděsím tolik lidi co se kolem mě pohybujou. A to že se potím neřeším, to je to poslední. Když víc piješ, tak je to v pohodě.

Zkus chrániče a obleček od bmw, vejdeš se celkem do sto tisíc kč, což za takovou superkvalitu není moc a přestaneš se potit úplně a hejbat se to bude samo. bmw to mají vychytaný A když si k tomu koupíš skákací podvozek, tak nebudeš muset ani brodit a jezdit přes velký kameny a klády. To už je vyzkoušený.

Naposledy editováno 06.10.2021 11:58:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:00 | Nahoru | #200
ZdendaZB> No a tak to prodáš co nejdřív a pořídíš lepší nebo budeš vychytávat mouchy? Nebo už seš se stavem tak jak je spokojen?

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:00 | Nahoru | #201
ZdendaZB> Ja s ktm ani s hqv problemy nemam, mam 3ks a vsechny funguji na jednicku - ale obavam se, ze kdybych se rozhodl na sx-f cestovat, tak na nejake problemy narazim

Naposledy editováno 06.10.2021 12:01:18

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:01 | Nahoru | #202
ad vidle) nevím jak HQ 701 ale KTM má už u 690 enduro/smc 2008 v manuálu uvedeno že servis vidle je po 10tkm (u některých provedení se dokonce navíc uváděl extra interval - "po nadměrné zátěži/závodu"), kontrola a podle potřeby se maj povyměňovat komponenty (a to u těch původních modelů ta vidle byla konstrukčně jednodušší, a ano, všichni to ojebávají protože při šetrným zacházení vydrží násobně víc). Takže jestli to vyteklo při 10001km tak je to v pořádku.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:02 | Nahoru | #203
PetrL3> Uz se to resilo, on nikdo jinej motorku co si on predstavuje nedela… ta cestovni co vydrzela 50tis bez zavad je tezka a nezvlada to co on chce…

Jelito co svet nevidel no…

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:07 | Nahoru | #204
assassin> Také bych chtěl motorku, co zatím nikdo nedělá :( Tak holt mám, co mám

3 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:08 | Nahoru | #205
Kdepak, kdyby ktm odstraňovalo postupně konstrukční vady co tam nasekali, tak to bude fakt spolehlivej stroj. Ale oni to akorát vokecávají závodní motorkou a že to je normální, že se pořád něco sype. Prostě vychytralý rakušáci a čehůni jim to evidentně žerou i s navijákem.

Na fóru se těžkonajde někdo, kdo k tomu přistupuje s nadhledem a nechválí svůj vlastní vocas - to co momentálně vlastní.

Naposledy editováno 06.10.2021 12:09:50

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:09 | Nahoru | #206
assassin> Aha. No, já bych možná zvážil xt700 na tohle lítání, ale není to ultralight jednobuch. Ultimativním požadavkům nic servisně nenáročného nevyhoví.

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:15 | Nahoru | #207
700 stovka je už moc těžká, naložíš na to ještě dalších 30 kilo a když se někde ve výjezdu kousneš, nebo zapadneš do bláta tak se udřeš k smrti než to otočíš nebo vytáhneš. Navíc riziko že ti to něco udělá když to na tebe spadne je mnohonásobně vyšší než u lehčí motorky. Navíc plno zbytečnejch plastů, vysoký těžíště, sedadlo nevhodný na těžší cesty a výjezdy, nemůžeš se posunout až k řidítkům atd atd. Je to cesťák na dobrý cesty.

Jen to chce překonat předsudky, že jednoválec nemůže jezdit po dálnici. To je naprostá kravina. Všechno je o sedadle. Letos mám po dálnicích a silnicích najeto cca 10 tisíc za dva měsíce a nestěžuju si. 700 denně je normální dávka když dostatečně během dne odpočíváš a druhej den nejseš unavenej. A na popojíždění po balkáně a přilehlým okolí je to fakt ideální stroj. Samozřejmě pro ty, co se nespokojí jen s asfaltem a dobrejma cestama. (dobrá cesta je tam, kde projede tak nějak velká motorka s brašnama bez padání s člověkem co něco umí)

Naposledy editováno 06.10.2021 12:18:34

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:25 | Nahoru | #208

ZdendaZB píše: .....Na fóru se těžkonajde někdo, kdo k tomu přistupuje s nadhledem a nechválí svůj vlastní vocas - to co momentálně vlastní.


Vždyť o příspěvek výš píšu, že také nemám vysněnou motorku, protože se nevyrábí, a mám jen nějaký zoufalý kompromis, který udržuji při životě asi už jen z nostalgie...

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:27 | Nahoru | #209
ZdendaZB> Placas. Jak rikam, nemam problem poplivat vlastni motorky, ostatne na ducati nenechám nit suchou. Ale ktm a hqv funguji. Ted jsem prikoupil dalsi hqv a ta vzduchova vidlice neni nic moc…

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

6.10.2021 v 12:37 | Nahoru | #210
To nebylo na tebe.

Ktm sice tak nějak fungují, ale jen tak nějak. Né tak jak by za ty prachy měly. Navíc jak jsem psal, fabrika nemá zájem odstraňovat vady o kterých ví již delší dobu a ještě nadrzo neuznává reklamace. Kdybych byl sám a měl ty problémy jen na svým stroji tak neřeknu, ale tohle je zkušenost více lidí co znám. Takže o nějaký náhodě nemůže bejt řeč.

Bohužel se ta jednoválcová oranžádová hrůza blíží co nejvíc ideální motorce na cestování po mizernejch cestách tady po vokolí. Jediná tak nějak konkurence ajpéčko Pr7 se během času ukázala jako docela poruchovej a nespolehlivej krám a za stejný prachy jako oranžáda, takže nakonec se nedá ani nic jinýho koupit.

Naposledy editováno 06.10.2021 12:41:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist