bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podpálí to píst a ventily
Ahoj,

řešíme se kamarádem, zda když na motorce (Tenere 700 2021) vyměníme originální svody za "laděné"(lépe průchozí), vyndáme lambda sondu (respektive v těch nových svodech není, do zásuvky se dá eliminátor aby nesvítila chyba motoru) a místo originální koncovky se použije univerzální čínský shit (někdo jiný už ho s originálníma svodama a s lambdou má a bez problémů (nejsou tam nějaké propady ve výkonu, krouťáku atd.), zda to bude mít negativní vliv na motor, jeho životnost.

(originální svody měli v sobě katalyzátor pro plnění euro 5 laděné ne)

Výhody které vidíme jsou následující:
Čínská koncovka má výhodu ve váze je asi o 3kg lehčí než originální výfuk, vyndání lambdy(ať už s origo svodama nebo s laděnýma) by mělo mít výhodu v chladnějších výfukových plynech, lepší zátah v nizkých a středních otáčkách a odstranění cukání.

Shrnuto, dotaz zní, poškozují tyhle úpravy motor?

Naposledy editováno 20.05.2021 08:50:37

1 reakcí na tento příspěvek Podpálí to píst a ventily

3.6.2021 v 14:29 | Nahoru | #1
Ale furt vam ten eliminator keca max do ustaleny jizdy, kdy si jednotka mysli,ze motorka jede rovne pri nejaky nizky TPS poloze.... to je proste furt dokola... porad je to nastaveni uplne od boku.. nechte to odbrzdit, protoze tohle jsou pouze spekulace

(reakce na) Podpálí to píst a ventily

3.6.2021 v 16:05 | Nahoru | #2

Rkalis píše: Ale furt vam ten eliminator keca max do ustaleny jizdy, kdy si jednotka mysli,ze motorka jede rovne pri nejaky nizky TPS poloze.... to je proste furt dokola... porad je to nastaveni uplne od boku.. nechte to odbrzdit, protoze tohle jsou pouze spekulace



Co jsou spekulace? Spotřebu mám změřenou poměrně exaktně a šla nahoru. Vím o 4 lidech co to tam namontovali a všichni pozurují to samé. Speciálně to odpich z volnoběhu je opravdu velmi znatelný. To že směs je bohatá je při té spotřebě snad taky jasné.

Pokud tím, myslíš, že odladění na brzdě by bylo lepší, (tedy že přenastavíš hodnoty v ECU) tak o tom samozřejmě žádná to by bylo lepší, ale to neznamená, že ten tupej O2 eliminátor nemá znatelný efekt.

Jen pro zajímavost příspěvěk z US fóra
but in this case, the T7 really IS tuned very lean due to emissions. At least here in the US. 2WDW has referred to the factory T7 ECU settings to be some of the most convoluted they've seen. So much so that some of us have had stalling issues modulating the throttle in the low range and off idle. My ECU reflash has solved that and I'm getting 52-56 mpg. Yes, still only a 200 mile range but zero down side in 10k miles. Smoother throttle and a more useable low range for off road and slow speed maneuvers. Stock muffler too, by the way.

Naposledy editováno 03.06.2021 16:08:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
trať enduro Yamaha Tenere 700 Eskoun 2 9.4.2024 v 13:49 MH79
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 goffy 2 30.3.2024 v 13:42 goffy
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl


TOPlist