globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
29.11.2020 v 00:31
Ahojme,

tu je nahlad na vyplnanie mrtveho priestoru klukovej komory kvoli sportovej kluke:



Pekny vecer

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

1.12.2020 v 19:57 | Nahoru | #31

HMS píše: Tak každej tu zábavu má jinde



1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

1.12.2020 v 20:26 | Nahoru | #32
Ta uprava je o tom, aby to konecne islo do otacok a z otacok. Ono kym sa s tym jazdi na pohodu, tak je to prijemny stroj, ako hce clovek viac, tak to proste nejde. Raz darmo. A s touto upravou je to konecne o jazde ako ma byt. Charakter motora je rovnaky, lebo casovanie ostalo, ale ta zivost je proste parada.

No k tomu guferu...tym 90-100 stupnov znesie, len to netreba piect 10mm od elektrospiraly. Neskor som ho menil za viton. Je to skor na pobavenie, na oko, nebolo to myslene ako navod. Na to su tu ini majstri.

S yamahou RD som nikdzy nemal cest, zato s Banditom 1200 par rokov. Kuzlo Jawy je v dostupnosti dielov za zaplatitelnu cenu a tom pocite, zesi clovek spravi proste skoro vsetko sam. Je to take omamne trocha :) Napr. na bandasku len membrany do karbecov v originali stoja taku sumu, ze ma to hned preslo. Este ze boli ok. Tu novy karb 60 eur. Vybrus na oba valce za babku. Ach, dalo by sa pisat... Je to proste zalubka.

Pekny den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

2.12.2020 v 19:10 | Nahoru | #33

Geofrey píše: ..... Kuzlo Jawy je v dostupnosti dielov za zaplatitelnu cenu a tom pocite, zesi clovek spravi proste skoro vsetko sam. Je to take omamne trocha :) ....



Chápu tě. Ale pokud ladíš Jawu na stroj, který opravdu pojede, tak to nebude tak docela za snadno zaplatitelnou cenu.
Základ je menší klika, vypouzdření klikovky, úprava kanálů, jiný karburátor, píst, ojnice, změna převodů - vše podle toho, kam až budeš ochoten zajít.

Hraj si. Já si taky hrál a je to sranda (hlavně je sranda to opravdu rozpohybovat )

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

2.12.2020 v 21:57 | Nahoru | #34
docent> Jawa 638 je bohuřel navržená tak, že se upravuje špatně...Naštěstí jawa nelítá ale jenom jezdí po zemi, tak je počet rizik naštěstí omezený
Vyosený válce, na úpravy není kam zabrat, měnit převody ve 4kvaltu je celkem o ničem... Je to jenom taková hra prostě.

Naposledy editováno 02.12.2020 21:58:06

Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

3.12.2020 v 16:49 | Nahoru | #35
zemedelsky opravarensky podnik ...

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

3.12.2020 v 17:33 | Nahoru | #36

smitth píše: Naprosto zbytečná úprava motoru 638. Nejlepší je to nechat v originálu. Mám na něm najeto přes 50tis km. Na go se ještě nechystám. Když chci moto s větším výkonem tak od toho mám BMW. Samozřejmě kdo se v tom chce kuchat jeho věc, BMW z toho neudělá a ve finále když ten výkon navýší tak narazí na podvozek, který je stavěn tak do 130km a pak je nebezpečný. A převodovka je kapitola sama o sobě. Jawy mám rád. ročně na ní najedu kolem 12tis km.


Vyčerpávající odpověď.
"Vyplnil jsem korkem prostor, ale nebylo to úplně ono. Tak jsem vzal do ruky pilník. Paráda.:"
"No a proč jsi dnes pěšky?"
"No abych se zeptal, nemáte někdo pod ponkem zbytečnej motor? Jelo jako z praku než se to celý rozsypalo"
..a je mi bezmála 60, v 80 - 90 letech se Jawa a ČZ stroje vyskytovaly "na oceněno na váhu jako by to bylo z mědi, bereš?".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

9.12.2020 v 20:05 | Nahoru | #37
docent> v dobe Franty Stastnyho to byla spicka. Az komunisti to zkurvili. Do ty doby udavala Jawa tempo inovaci. Nektery patenty koupila i Honda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

9.12.2020 v 20:48 | Nahoru | #38

ladycvach píše: docent> v dobe Franty Stastnyho to byla spicka. Az komunisti to zkurvili. Do ty doby udavala Jawa tempo inovaci. Nektery patenty koupila i Honda.


Od okamžiku, kdy se v roce 1964 rozjela výroba embéček, tak už Jawa lidi nezajímala ani v Československu. Takže máš pravdu. Tím, že komunisti postavili fabriku na auta v Boleslavi, zkurvili Jawě odbyt. To východoněmečtí komunisti to vedli správně, výrobu aut drželi pod krkem a MZ se tam měla mnohem líp!

Naposledy editováno 09.12.2020 21:33:41

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 05:06 | Nahoru | #39

Kohlstein píše: Od okamžiku, kdy se v roce 1964 rozjela výroba embéček, tak už Jawa lidi nezajímala ani v Československu. Takže máš pravdu. Tím, že komunisti postavili fabriku na auta v Boleslavi, zkurvili Jawě odbyt. To východoněmečtí komunisti to vedli správně, výrobu aut drželi pod krkem a MZ se tam měla mnohem líp!


MZ se měla líp, ale stejně v roce 1990 dělala motor, kterej byl už na konci 70. let zastaralej.

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 07:19 | Nahoru | #40
Proč, proč ani my, ani němci nezdokonalovaly 2T alespoň podle ciziny (klapky, přívěry, 6q, vyvažovací hřídel, regulované zápalko...), když už to neudělali jako první .

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 08:39 | Nahoru | #41
mito7> Protože komunisti brzdili vývoj? Nějaký prototypy, který smetly ze stolu, byly ne?

Naposledy editováno 11.12.2020 08:50:48

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 09:06 | Nahoru | #42
ČZ 125/519, Penta 125, Jawa 250/593, Praga ED 250? I když už to bylo, tak to stejně nikdo to nekupoval. Tak proto.

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 10:23 | Nahoru | #43
mito7> U nás byly hlava vymyslet podobné věci (nové až tak ne), ale problém to byl vyrobit, což možná můžeš pamatovat... Prostě pětiletka jede, nic neměníme, plán plníme i když to stojí za hovno. Potřebuješ gumičku, neřešitelný problém, potřebuješ zvláštní šroubek, neřešitelný problém, potřebuješ jinou koženku - není a nebude. To se pak muzes na vsechno leda vysrat. A na co brousit 14 kol do šestikvaltu, když stačí 8 do 4q...

Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

11.12.2020 v 20:19 | Nahoru | #44
Motorky jsou v dnešní době hlavně zábava a pak je důležité vědět že každého baví něco jiného . Geofrey se baví úpravou motoru jawy a až to dodělá tak ho bude bavit na tom jezdit , jinak by to asi nedělal . Jawa jako továrna šla do ř..i hlavně proto , protože komunisti / plánované hospodářství / po roce 69 už žádné investice do výroby + nařízení od velkého bratra že v žádném případě nechce žádné velké inovace . A bohužel po roce 89 už byla tato sociková atmosféra v podniku tak zažraná že je tam dle mě do teď . Kamarád si před lety od nich chtěl koupit 250/593 v nejvyšší možné výbavě , a nebyli mu ji schopni během 3/4 roku dodat , nakonec mu chtěli vnutit nějakou nedodělanou , tak je poslal tam kde slunce nesvítí a nechal si vrátit zálohu kterou jim dal .

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

13.12.2020 v 08:17 | Nahoru | #45
Ale ten boxer od Jawy , 4kilo někdy z 80tek, byl supr.
Ten komrdci totálně zasr.li a eště zadeklovali...
Cituji z filmové klasiky : "Kdo z Vás ho zná? "
Ani tu 90tku moc lidí nevzpomene...
A 6 deňky se držely do 80 tých celkem dobře.

Naposledy editováno 13.12.2020 08:18:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

13.12.2020 v 09:28 | Nahoru | #46

Drakl píše: Ale ten boxer od Jawy , 4kilo někdy z 80tek, byl supr.
Ten komrdci totálně zasr.li a eště zadeklovali...


Byl supr hnusnej, motor byl vymyšlenej zajmavě, ale byl fak odpornej a v 634 rámu vypadal fakt divně, v zadní části za motorem byla takova divná džuzna, klasika jawa: vyrobíme motor, aby se vešel do ramu, kterej vyrábíme 15 let.

Naposledy editováno 13.12.2020 09:32:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

13.12.2020 v 19:09 | Nahoru | #47
petruMRD> Vona možná ani nebyla tak úplně hnusná, ale hlavně byla to JAWA, a to bohatě stačilo na to, aby jí tady všichni odsoudili, protože co si budeme povídat, těch JAW už jsme měli všichni plný zuby, o číze ani nemluvě, už jí nikdo nevěřil, protože co nový typ, to přehlídka zaostalosti a nárůst problémů.
Ostatně i tehdejší Svět motorů se zcela otevřeně navážel jak do technický úrovně, tak i do dílenskýho zpracování, nedostatku náhradních dílů apod. A když si dovolil komanče tepat jejich vlastní tisk, tak to už bylo fakt něco.

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

13.12.2020 v 21:12 | Nahoru | #48
petruMRD> blbě jsem se vyjádřil...
Supr na to, co jim vůbec komrdi DOVOLILI POSTAVIT!
Jinak někde, včil už nevím, snad ČMN neb veterán fórum, jsem četl, že motor byl povedený.
To byl i motor v Číze 4OO, snad v rámu Aprilky Mito..
O Jawáckých trubkách, tedy "rámu", netřeba diskutovat, snad od kývačky dál to stálo za prd

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

13.12.2020 v 21:19 | Nahoru | #49
Ricard> tak tak, zoufalství a stud
Někde - viz výše - jsem louskal vzpomínky na ten socík - chtěli na TO lité kola.
Poslali zakázku a tuším PĚT prototypů kol, ať si - SAMI VYBEROU, KTERÉ KOLA JSOU OCHOTNI VYRÁBĚT!!! Dneska by jim urvali ruce - kšeft na pětiletku!
Po roce jim hliníkárna někde ze Slovenska napsala, že na to se.e
Snad je o tom i knížka...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 17:16 | Nahoru | #50
Keby Jawa, rovnako ako Škoda, Tatra... neskončili v "socialistickom svete", tak mohli byť na svetovej úrovni aj dnes. Škoda.
Brat má Jawu 350 / 639... Keď si to človek nevie opravovať sám, tak je celkom problém nájsť niekoho, kto Jawam rozumie. Bežný servis ich nemá ani záujem opravovať. Navyše ak Jawa neide (bratova nejako štrajkuje), tak je problém nájsť závadu.
Ak sa človek chce voziť a neriešiť rôzne problmy, kúpi si cenovo dostupného "japonca" od roku cca 1998 a jazdí. Všetko sa môže pokaziť, ale že sa pokazí Jawa je pravdepodobné oveľa viac ako nejaký "Japonec" v dobrom stave. Samozrejme ideálne je nekúpiť nejaký vrak, ale slušnú motorku.
Ináč Jawa 350 je podľa mňa z dnešného pohľadu celkom "neergonomická" motorka . Jazdiť na tom je pre "ne-fanúšika" ako za trest. Možno vyskúšať a potom rýchlo na vlastnú motorku.

Napriek tomu, že osobne by som nechcel starú Jawu, obdivujem všetkých vlastníkov, ktorí sú ochotní udržiavať tieto motorky pri živote .

Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 17:48 | Nahoru | #51
Drakl> Co je? -"snad v rámu Aprilky Mito..".

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 18:05 | Nahoru | #52

pali3x píše:
Ináč Jawa 350 je podľa mňa z dnešného pohľadu celkom "neergonomická" motorka . Jazdiť na tom je pre "ne-fanúšika" ako za trest. Možno vyskúšať a potom rýchlo na vlastnú motorku. .



Z dnešního? Do teď si pamatuju hodnocení z tehdejšího Světa Motorů:
vysoko položené, rovné, lavicovité sedlo absolutně neodpovídá standardu.

Ten test se tehdy týkal 634, "chromky" a už ani redaktoři Světa motorů nebyli ochotni předstírat něco o kvalitě tehdejší výroby. A když tehdejší redaktoři testovali Hondu 50 Monkey, nebo Hondu CB 750 Four, tak i v těchhle testech nakládali JAWě co proto.

Ale co se týče předválečný, tedy předsocialistický JAWy, tak okolo toho tak panujou pěkný mýty. JAWA se k něčemu kloudnému dopracovala až díky Billly Patchettovi a jím zprostředkované licence od Viliersů začala JAWA vyrábět prodejný motocykly. Byť dneska je na trhu veteránů zcela určitě "Rumpál" cenější.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 21:07 | Nahoru | #53
Většina problémů s "hranatýma" jawama je hlavně v elektrice. Mám velké Vape a nemusím na to vůbec šahat. Že by byla nespolehlivá taky nemůžu říci. Vždyť jsem na ní dal 19h jízdu z Sebes až do F-M (cca 1100km) a jawa to dala bez problému, od Košic do Žiliny po dálnici v dešti (fakt velký, chytl jsem aquaplanning a málem jsem se posral). Pauzy jen na energeťák, svačinu a tankování. Pokud se něco vysere, tak většinou nějaký díl, co tam je od výroby (tj. 30 let) a není to závada typu "volám odtahovku". Lanka ale odchází nějak často, hlavně spojkové. Taktéž je k opravám velmi přístupná. Dělal jsem kompletní repasi přední brzdy a je to snazší než na kole (zatracené Shimano) a teď jde fakt velmi dobře, brzdí to excelentně. Celková cena včetně pancéřovky, nových šroubů, destiček a těsnění cca 1400kč-láce. Bohužel se v tom vrtá kde kdo, protože to je jawa. Můj názor je, že když se k tomu chová člověk slušně a i to spravuje s citem, tak je to spolehlivý bajk. Vždyť Sucháč na ni objel svět a na motor prý nešahal.
Mám i přímé porovnání s CBF125 a že by byla "století" napřed říci teda nemůžu. Je o hodně úspornější (cca 2,3l/100km) a obratnější, ale jinak jsou to vyrovnané bajky. Co mě ale na CBFku nejvíce štvalo byla "odskakující vidlice". Možná jen potřebuje repas, má už něco naježděno. Zajímavý je ten výkon. CBFko akceleruje solo velmi obstojně, ne o moc pomaleji než 350, ale když se naloží, tak to je úplná tragédie. 90km/h je fakt úspěch. Zatímco s plně naloženou 350 vytáhnu 120 jak nic, zase to ale pak žere jako tank. I ten motor ujde. Mám 638 a ve městě jde pěkně jezdit kolem 2000-3000rpm a je to pohoda. Žádné vytáčení, pěkný lineární průběh a od 3500 se pořádně nadechne a tahá až k 6000 otáčkám.
No ve zkratce, ta Jawa mi dělá fakt velkou radost. I když jsem mohl mít japonce za stejnou cenu, tak nevím, jestli by mě to tak chytlo (příští rok půjdu do fazera nebo bandita, tak uvidím). Mít dokonalou motorku by mě asi nebavilo-prostě diagnóza. Jawu si plánuju nechat, prostě mám pro ten 2t slabost a není to taková tortura na ní jezdit. Mě připadá při mých 178cm velká tak akorát. Důležité je vyvážit kola, což nikdo nedělá, protože to je jawa. Přitom na předním kole mám kolem 100g závaží a na zadku snad 160g (oba ráfky jsou koplé, měnit budu na jaře) a fakt to dělá dost.
Asi mám štěstí na kus, ale ta moje fakt nevibruje nějak moc, je pohodlná a zatím i spolehlivá. Vždy nastartuji na první nakopnutí. Největším omylem je převodovka, ale jinak na každodenní ježdění to je fakt pohodička, příjemnější než auto.
P.S. Má to své mouchy, ale většina z nich jde řešit. Když se to vychytá, tak je to přijatelné. Zase chápu ty, kterým se to nechce/neumí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 22:30 | Nahoru | #54
SkotyCZ> To tvoje nadseni je super. No treba si ho udrzis i po porizeni toho fazera nebo bandita.
Cbf 125 nemuzes moc porovnavat. Trinda je oproti tomu takovej tank. Ma dost slusnej kroutak a dvojnasobnej objem.
Ta nutnost vyvazeni kol bude zapricinena opravdu tema rafkama. Jinak bys asi rozdil nepoznal.

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 22:42 | Nahoru | #55
Koudy01> S tím CBF jsem to myslel tak, že je to snad úplně všemi vychvalovaná motorka. Sám jsem si jí chtěl koupit, ale nakonec jsem počkal, udělal A2 a koupil něco většího. Ty jízdní vlastnosti jawy odpovídají těm cca 15kW. Stejně jako u recenze CBFka se člověk dočte, že jízdní vlastnosti jsou na výkon OK, nikdo ji nehaní za to, že se kolem kila vlní (jo, vlní se). Snažím se mít 350 v co nej stavu, takže kyvka bez vůle, vyvážené kola, repasované tlumiče a později i ráfky a na jízdní vlastnosti si nemůžu nějak moc stěžovat. Prostě odpovídají tomu výkonu 17kW.

(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 22:47 | Nahoru | #56

SkotyCZ píše: Většina problémů s "hranatýma" jawama je hlavně v elektrice. Mám velké Vape a nemusím na to vůbec šahat. Že by byla nespolehlivá taky nemůžu říci. Vždyť jsem na ní dal 19h jízdu z Sebes až do F-M (cca 1100km) a jawa to dala bez problému, od Košic do Žiliny po dálnici v dešti (fakt velký, chytl jsem aquaplanning a málem jsem se posral). Pauzy jen na energeťák, svačinu a tankování. Pokud se něco vysere, tak většinou nějaký díl, co tam je od výroby (tj. 30 let) a není to závada typu "volám odtahovku". Lanka ale odchází nějak často, hlavně spojkové. Taktéž je k opravám velmi přístupná. Dělal jsem kompletní repasi přední brzdy a je to snazší než na kole (zatracené Shimano) a teď jde fakt velmi dobře, brzdí to excelentně. Celková cena včetně pancéřovky, nových šroubů, destiček a těsnění cca 1400kč-láce. Bohužel se v tom vrtá kde kdo, protože to je jawa. Můj názor je, že když se k tomu chová člověk slušně a i to spravuje s citem, tak je to spolehlivý bajk. Vždyť Sucháč na ni objel svět a na motor prý nešahal.
Mám i přímé porovnání s CBF125 a že by byla "století" napřed říci teda nemůžu. Je o hodně úspornější (cca 2,3l/100km) a obratnější, ale jinak jsou to vyrovnané bajky. Co mě ale na CBFku nejvíce štvalo byla "odskakující vidlice". Možná jen potřebuje repas, má už něco naježděno. Zajímavý je ten výkon. CBFko akceleruje solo velmi obstojně, ne o moc pomaleji než 350, ale když se naloží, tak to je úplná tragédie. 90km/h je fakt úspěch. Zatímco s plně naloženou 350 vytáhnu 120 jak nic, zase to ale pak žere jako tank. I ten motor ujde. Mám 638 a ve městě jde pěkně jezdit kolem 2000-3000rpm a je to pohoda. Žádné vytáčení, pěkný lineární průběh a od 3500 se pořádně nadechne a tahá až k 6000 otáčkám.
No ve zkratce, ta Jawa mi dělá fakt velkou radost. I když jsem mohl mít japonce za stejnou cenu, tak nevím, jestli by mě to tak chytlo (příští rok půjdu do fazera nebo bandita, tak uvidím). Mít dokonalou motorku by mě asi nebavilo-prostě diagnóza. Jawu si plánuju nechat, prostě mám pro ten 2t slabost a není to taková tortura na ní jezdit. Mě připadá při mých 178cm velká tak akorát. Důležité je vyvážit kola, což nikdo nedělá, protože to je jawa. Přitom na předním kole mám kolem 100g závaží a na zadku snad 160g (oba ráfky jsou koplé, měnit budu na jaře) a fakt to dělá dost.
Asi mám štěstí na kus, ale ta moje fakt nevibruje nějak moc, je pohodlná a zatím i spolehlivá. Vždy nastartuji na první nakopnutí. Největším omylem je převodovka, ale jinak na každodenní ježdění to je fakt pohodička, příjemnější než auto.
P.S. Má to své mouchy, ale většina z nich jde řešit. Když se to vychytá, tak je to přijatelné. Zase chápu ty, kterým se to nechce/neumí.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

15.12.2020 v 23:54 | Nahoru | #57
Koudy01> 2x125 není 350. Krouťák je trojnásobnej.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

16.12.2020 v 00:20 | Nahoru | #58
V garáži mám 4 jawy(panelka,mustang,21ka a 20ka), ale bohužel tedy musím říct, že ježdění na nich jsem opravdu nepropadl. Dodnes si pamatuju jak jsem měl čerstvě papíry na A2 a kamarád mě přemluvil, že mi půjčí svou 350/ 638 sám si veme 634 a pojedem na výlet na Slapy cca 70km, kde přespíme na mě chatě a pojedem druhý den zpět......bylo léto. 638ka dokud jsme neprojeli 1 městem bylo vše v pořádku, ale jakmile se zahřála tak začala pěkně na.....vystavovat spojka a řazení se stalo loterii jestli tam ma nechat podtočenou 3ku nebo zkusit dát 2ku. S tím že jsme museli dávat přestávky aby jawy vychladly. Další problém nastal, když jsme u Štěchovic chytli ceďák a jawa se rozhodla, že pro jistotu odpojí jeden válec abych si to počasí dosti užil.
K tý pohodlnosti....já nevim jestli jsem se svejma 171cm na to moc malej nebo co, ale cejtil jsem se jak když mam 2m a skládam se na hondu grom....nikdy jsem nemusel jet na moto shrbenej, ale tahle motorka to dokázala. Abych nehanil jen 638ku tak 634ka se v dešti rozsvítila jak vánoční stromeček.....přední zhaslo blinkry svítily furt.
Je pravda že na tuhle jízdu na jawě asi nikdy nezapomenu
Nikdy jsem si nevážil více své aprilie etx 125 z roku 1999 na jawě už jen do 30km to se ještě dá považovat za příjemné.
Nikomu neberu, když se mu jízda na jawě líbí každýho přeci jen baví něco jinýho....jen když začnou básnit o tom jak si užívají tu jízdu tak mám pocit že mi něco uniká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

16.12.2020 v 09:11 | Nahoru | #59
Folby> jízda mě na tom baví, asi proto, že je to motorka. Snad ještě více mě bavila ta CBFka, protože ji lze furt týrat na plný plyn a nemusíš se bát, že ti přijde "výzva". Jinak tu radost mi ta Jawa dělá, protože až na GO motoru jsem ji celou zrepasoval. To je pak radost na něčem takovém jezdit. Jinak je to starý střep, jsem 6. majitel a svoje si už odkroutila. Ale stále po 30 letech jezdí, troubí (teda už ne), startuje, vypíná spojka a svítí, tak jak má.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory

16.12.2020 v 09:14 | Nahoru | #60

mito7 píše: Koudy01> 2x125 není 350. Krouťák je trojnásobnej.


Jestli spolu tyhle dvě věty nějak souvisí, tak to je dobrá blbost o tom krouťáku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist