Naposledy editováno 14.12.2020 14:52:52
Z kopce, tři plný, v nepřehledné pravotočivé zatáčce schovaná za dodávkou stojící Škodovka v protisměru. Takže smýknout doleva, nadhodit přední kolo nad patník, ale zadek mně pak vykopl na pouliční osvětlení co jsem trefil ramenem a skončil jsem v křoví.
Fichtl v pohodě, jen sekanec v zadním plášti od patníku. Já nic zlomeného neměl, ale rameno bolí dodnes. Časem jsem zjistil, že to odsraly některé vazy. Ale ego mi nedovolilo jít s tím tehdy k doktorovi.
Od té doby jezdím hluboko pod své možnosti a frázi "to se mi nemůže stát" jsem si nadobro vytloukl z palice.
Naposledy editováno 29.09.2020 13:55:05
A první ostřejší lehnutí - s toutéž motorkou, poměrně drsnej držkopád po srážce s cyklistou (on byl viník), let přes řidítka do pole v cca 70 - 80 km/h. Naštěstí jsme oba přežili, i mašina vyvázla bez větších škod.
víš co se říká: motorkáři se dělí na ty, co už spadli a na ty, co je to teprv čeká
Zena prvykrat spadla mesiac dozadu (prebrzdila predok pred kolonou a v cca 40km/h to poslala na zem, bohuzial na nu moto spadla a pohmozdila kotnik, lytko. Moto som znova do cajku a manzelka sa uz tiez skoro zahojila. tak dufam a verim, ze na to este tento rok sadne
Ja jsem chronicky padac Jezdím celorocne a zacina to vzdy podzimem. A je jedno jestli babeta nebo motorka. Jak se zacne ochlazovat a vse vlhnout, nedejboze snih, zacina ten pravy adrenalin
Mam tak 10 držkopadu rocne, vetsinou jen do pangejtu nebo krasnou piruetku v zatacce. Zatim chvalabohu bez zraneni, jen to odserou hadry.
Jezdim vetsinou starsi endura takze zadna skoda se vetsinou nekona.
Tak nejak jsem si na ty drzkopady uz zvykl
Drž se a nezapomen, ze kazdy pád te posouva dal.
jinak na asfaltu sem polozil cbr, prvni vyjizdka po zime, vyjezd od garaze na hlavni, studenej asfalt, studeny gumy, nejspis jeste od nejakyho bordelu, jednicka a moc plynu. highsider jak vino, motorka jen maly oderky, ale ja z toho byl dolamanej snad 14 dnu :DD
Naposledy editováno 30.09.2020 08:46:53
JPechy píše: Toho fichtla máme asi všichni jako první položení. A pak jak přibývali léta, tak přibyla i kubatůra a někdy i pády. Dle toho jak kdo se poučil a kolik měl rozumu.
Tohle mi vrtá hlavou vlastně celou dobu co jsem se vrátil k ježdění - jak se vlastně dá začít jezdit na velký motorce bez začátků na fichtlech a tak? Přece právě na nich člověk nabral ty první zkušenosti ve všem. Z fichtlů pak postupně na větší obsahy... Nedokážu si dost dobře představit, jak jít z nuly rovnou na velký bez tohoto podhoubí.
Naposledy editováno 30.09.2020 09:07:22
JPechy píše: Toho fichtla máme asi všichni jako první položení. A pak jak přibývali léta, tak přibyla i kubatůra a někdy i pády. Dle toho jak kdo se poučil a kolik měl rozumu.
ty úplně první držky byly na kole. A muj brácha, to byl takovej závodník, že skončil na pohotovosti po brutálním držkopádu na tříkolce, to nechodil ani školky
e."do"
Naposledy editováno 30.09.2020 09:15:01
MichalGS píše: To nic, opravit se da vsechno.
Ja jsem chronicky padac Jezdím celorocne a zacina to vzdy podzimem. A je jedno jestli babeta nebo motorka. Jak se zacne ochlazovat a vse vlhnout, nedejboze snih, zacina ten pravy adrenalin
Mam tak 10 držkopadu rocne, vetsinou jen do pangejtu nebo krasnou piruetku v zatacce. Zatim chvalabohu bez zraneni, jen to odserou hadry.
Jezdim vetsinou starsi endura takze zadna skoda se vetsinou nekona.
Tak nejak jsem si na ty drzkopady uz zvykl
Drž se a nezapomen, ze kazdy pád te posouva dal.
Přesně takhle debilně jsem se choval jako náctiletej, ale už mě to nějak přešlo Teda spíš kolena to přestalo bavit
2 - kývačka - nečuměl jsem dopředu a cesta zahnula..
3 - jawa 350 - písek
4 - jawa 350 - velmi silná opilost
5 - yamaha DT - bláto a moje nešikovnost
6 - yamaha R6 na okruhu - smůla
7 - yamaha TT-R - námraza
To jsou tak ty hlavní držkopády, co jsem si vzpomněl, je Ti líp??
Mattias62 píše: dadouš1> mno plasty jsou dosti odřené, uvidím kolik by si za to v servise řekli, kdyžtak to bude připomínka abych si dával extra pozor v děšti Kolo snad půjde narovnat, uvidím. Popravdě jsem ještě jakžtakž rád že to motorka neschytala více, každopádně si koupím padáky aby mě příští pád nevyšel draho
Hele, tu motorku asi nebudeš mít deset let a cena motorky po opravě mínus cena opravy bude nižší, než cena motorky s odřenýma plastama.
Možná je čas se něco naučit, trochu to nastudovat a spravit vlastníma rukama, jestli máš zázemí. Třeba tě to začne bavit a zručnější kutil může dnes za málo peněz mít zajímavý svezení právě díky extra nízkým cenám poškozených strojů, protože práce je drahá a čím dál míň lidí umí používat ruce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Imbus šroub na motoru Honda CB125 F Honda CBZ125F, Honda CB 125F | Petr438 | 24 | 17.3.2024 v 19:18 krokoš |
125ccm Balkán [1, 2] Honda CB 125F | Tom98 | 52 | 18.11.2023 v 19:30 Kohlstein |
Vylepšení zvuku výfuku Honda CB 125F | Matyáš1234 | 24 | 9.10.2023 v 22:00 Kohlstein |
Ventilová vůle CB125F 21' Honda CB 125F | 634-8 | 14 | 23.9.2023 v 21:50 Beranidlo |
Nová CB 125 F - olejový filtr Honda CB 125F | Ariete | 17 | 1.8.2023 v 21:16 Ariete |