bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
17.8.2020 v 19:07
Ahoj,po počáteční euforii že už mám snad motorku v cajku,udělání technické a prvních dvou projížďkách po pěti letech odstavené motorky jsem zjistil,že opravená bohužel není a že jízda je děsná...vím je to už veterán motorka takže jízdní vlastnosti nejde čekat kdo ví jaké,ale aby to mnou cukalo a skákaly mi řídítka po celou dobu jízdy je více než nebezpečné Motorku trápí nepravidelný chod,při pustění plynu prskání do výfuku jako v realy,řídítka se mi třepou ...no děs...vím že je složité najít zde na Novojičínsku a okolí fandu do těchhle starých motorek který to vyloženě má jako koníček a rozeznal by včem je chyba,zda v podvozku,nebo celou motorkou hýbe právě nepravidelný chod(předpokládám že obojí) Při vyjížďce jsem si připadal jako bych držel sbíječku... Jen doplním,nechal jsem dát novou gumu a vyvážit,přetěsnil jsem nově vidle,nový olej...ale je to děs běs...sám nedokážu určit v čem je chyba Proto by mi i stači někdo OPRAVDU zkušený který by se projel a řekl,to a to je špatně...už to by byl přínos Nebudu zde popisovat a plivat na opraváře z Novojičínska kteří tu moji potvoru měli v rukou...každý máme nějakou zkušenost...já bohužel ne dobrou :((( Pokd to čte fanda do starých mašin a jsi ochotný ji testnout a říci co je špatně,prosím ozvi se...jen se mi prosím neozývejte takoví kteří to budou mít u sebe na opravu více než rok a stejně to stojí celé za h... :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 13:32 | Nahoru | #1

Rick_James píše: Keď ti to niekto spraví, tak tam potom tankuj len 100 oktan a vždy keď to chceš nechať chcípnout na dlhší čas, tak najprv zavri palivový kohút, nech to všetok benzín vycucne...



To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

18.8.2020 v 20:27 | Nahoru | #2

soccer píše: To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...


Proč by si nechrochtaly? Nejhorší je pro ně líh v naturalu 95 a druhá nejhorší věc je, až se zbytek z toho naturalu rozloží a přemění na pryskyřice. Takže Verva 100 a vyjet to z karbeců na nějakou nižší hladinu je řešení na delší odstávku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 47 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 8 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 56 18.11.2022 v 20:15 Guzo
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 27 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven


TOPlist