1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
Rick_James píše: Keď ti to niekto spraví, tak tam potom tankuj len 100 oktan a vždy keď to chceš nechať chcípnout na dlhší čas, tak najprv zavri palivový kohút, nech to všetok benzín vycucne...
To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...
soccer píše: To si na sucho budou O-krouzky a hlavne jehlovy ventily v karbech fakt blahem chrochtat...
Proč by si nechrochtaly? Nejhorší je pro ně líh v naturalu 95 a druhá nejhorší věc je, až se zbytek z toho naturalu rozloží a přemění na pryskyřice. Takže Verva 100 a vyjet to z karbeců na nějakou nižší hladinu je řešení na delší odstávku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 47 | 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven |
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 8 | 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven |
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 56 | 18.11.2022 v 20:15 Guzo |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 27 | 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven |