globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojkové lanko-těžký chod
6.3.2024 v 17:16
Ahoj,vím že je tu na spojku už docela dost dotazů,ale přidám taky jeden Minulé roky jsem měl nižší řídítka a original spojkové lanko jsem měl vedené oproti originálu venkem okolo nádrže.U téhle velké motorky šla vždy spojka docela z těžka ale takhle to docela ještě šlo...letos jsem dal vyšší řídítka kvůli posazu a mám problém.Tím venkem už je délka na hraně tak jsem to dal podle manuálu který tu je v digitální podobě tak jak to má být z výroby a spojka je úplně tuhá,tak na urvání páčky. Tím origo vedením mi přibyly 2 další záhyby... Co můžu udělat? a co dělám špatně? Nějaké nápady ?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:21 | Nahoru | #31
Petaheaven> čau, no, neviem či si to všetko čo som popísal čítal. Lebo buď to máš , ten vypínací mechanizmus ako ja, vtedy to rozober a vyčisti. Ak to máš tak, ako som videl na Parts Depot u 1150 s tou oskou a páčkou na tisíchrane, tak som o tom písal tiež. Treba to presadiť o jeden zub proti pohybu . Lebo opotrebením lamiel a otlačením mechanizmov sa páčka presunie bližšie k bovdenu. Zmení sa uhol. No, už to mám, už viem ako to napísať, lanko s páčkou musí v kľudovej polohe zvierať ostrý uhol. Po stlačení spojky sa uhol približuje k pravému uhlu. Ak je uhol ktorý zviera lanko v kľudovej polohe už pravý´=90 stupňov a pri stláčaní spojky sa mení na tupý , tak to je zle. Vtedy tá sila na vypnutie spojky je veľká.
Čo píšem o lanku s páčkou to je tá páčka čo je dole pri motore, páčka vypínacieho mechanizmu .

No a k tomu lanku, ako som už písal , ja som použil zadné brzdové lanko z Babety. Je dostatočne dlhé, ten vrch presne pasoval do spojovej páčky a ten druhý koniec som použil z pôvodného lanka. Všetko som tam nasúkal a potom som už len spáchal guličku , takú istú aká bola aj na pôvodnom lanku.

Keď si nafotil to lanko, tak si už mojhol nafotiť aj ten vypínací systém spojky, lebo ma to fakt už serie, lebo neviem čo tam máš za patent.

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:24 | Nahoru | #32
Petaheaven> tú páčku máš na tisíchrane?

Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:27 | Nahoru | #33
Ano mám,jen si nejsem jistý jestli měla tupý či ostrý úhel...zítra to když tak v garáži skouknu.

Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:34 | Nahoru | #34
No, ono sa tá páčka opotrebením lamiel a otlačením mechanizmu presúva k horšiemu. Napnutie lanka vykompenzuješ nastavením bovdenu, ale tá zmena toho uhlu urobí svoje a ovládacia sila sa zvyšuje.

1 reakcí na tento příspěvek Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:37 | Nahoru | #35
To jsem netušil že to má vliv ale když se nad tím zamyslíš a představíš si to jak to pracuje tak máš pravdu

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:50 | Nahoru | #36
Petaheaven> hej, hej, robil som motorky a s týmto som sa stretol. Tiež som nad tým koumal.

Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 20:52 | Nahoru | #37
OK,dík za radu

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 21:38 | Nahoru | #38
Petaheaven> Vsak jo, u mne je to o to slozitejsi, ze se vetsinou hrabu ve vecech, na ktere se dily moc dobre sehnat nedaji. Navic neverim nicemu, co sam neudelam anebo alespon neupravim .

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 21:42 | Nahoru | #39

assassin píše: Ono treba vetsina ele. kutilů - tzn. lidi co uz nejake zkusenosti maji - neumi pajet. A to jsem jich (spis jejich výsledky)uz videl fakt hodne…

To jako myslis mne, jo!?! Tak bacha! Bacha kurva! Ja mam za sebou Panskou - mne ucil pajet starej Pesek ... starej Pesek, chlapecku!

Spojkové lanko-těžký chod

8.3.2024 v 21:52 | Nahoru | #40
Jj, z tehle zvlastni školy jsem mel par kolegu v kruhu

1 reakcí na tento příspěvek Spojkové lanko-těžký chod

9.3.2024 v 07:31 | Nahoru | #41
Medvěde,škoda že nemáš v motorkách nějaké na ukázku.Fandím každému kdo se hrabe v těchhle starých železech a umí je opravit a ocenit jejich krásu

No já taky míval období kdy jsem si myslel že vše zvládnu,od pincka,dva a půly,MZty,FZR a pak tohle GSX...vždy sem to rozebral,leštil,čistil,koumal co by mohlo být špatné...ale pak zjistíš že na některé věci už prostě nemáš fištrón a je líp to nechat těm co to umí
Jo a jsem vyučený Elektro silnoproud ale jestli umím pájet,to bych si netroufl říct ...spíš takový matla patla

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

9.3.2024 v 17:06 | Nahoru | #42
Petaheaven> čau, hlavne potom napíš, ako to skončilo.

Spojkové lanko-těžký chod

9.3.2024 v 17:25 | Nahoru | #43
Jj,jak přijde lanko,vrhnu se na to a napíšu sem

(reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

9.3.2024 v 23:25 | Nahoru | #44

Medved píše: ... navic ta Felicie nebyla jeho.



Jo tak to jsi byl ty! Slušnej výkon, dobrej matroš

Spojkové lanko-těžký chod

13.3.2024 v 18:56 | Nahoru | #45
Krokoš a všichni ostatní...lanko jsem dnes namontoval,ne podle originál vedení,neriskoval jsem to mě tam připadá že by bylo moc ostrých zatáček vést to pod nádrží u rámu.A tak jsem to dal tak jak jsem měl předchozí lanko,nové je delší celkově asi o 10 cm takže mi krásně pasuje.Chod spojky je tuhší ale to byl i předtím,hollt je to kus železa a obsahu tak nějaký odpor to má ale není to nic závratného Samo některé rozmazlené ručičky s moderních motorek by asi trpěly ale mi to neva,na GSX se rozjedeš,naláduješ tam pětku a dál řadit nemusíš Přidávám fotky po montáži...

Krokoš...ten úhel páčky vůči lanku je maximum co jsem z toho vymáčkl,vše jsem měl nadoraz povolené(šroubení u páčky i dole u páky)

Spojkové lanko-těžký chod

13.3.2024 v 19:43 | Nahoru | #46
Čau, no som rád, že sa dielo podarilo. Mne na Inazume to tiež ide ťažšie ako hydraulická spojka Brembo na Husqvarne. Na huske to ide jedným prstom a na Suzuki ma to mačkanie spojky už serie, keď prejdem po meste.

PS: tá tvoja motorka je riadne hovädo, taká sa mi páčia. Ja som mal Suzuki GS 750 , predné koleso 19 , motorisko poriadny, teraz čo mám tú GSX 750 Inazuma, je oproti tomu maličká. Motor oveľa užší, ale je to lepšie , hlavne je výkonnejšia a má menšiu spotrebu.

Naposledy editováno 13.03.2024 19:47:56

Spojkové lanko-těžký chod

13.3.2024 v 19:53 | Nahoru | #47
Tak taky jsem byl kdysi zvyklý na hydraulickou spojku na FZR,to byla pohoda.Při sprintech jsem často stál na startu proti kamarádovi který měl GSXR 750 ,on lanková spojka,vždy to stavěl po startu na zadní s musel ubrat a mi FZR s hydraulikou přičaplo a pozvolna zrychlovalo jako raketa :) Jako motorka je velká ale i tak když přijedu mezi modernější stroje tak je to také drobek :) Ty novější jsou nějaké větší,hlavně ta cestovní endura a cruisry atd
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 8 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 56 18.11.2022 v 20:15 Guzo
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 27 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven
Oprava vylomených závitů v kartru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 24 19.2.2022 v 23:45 2stroke


TOPlist