bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)
17.8.2020 v 19:07
Ahoj,po počáteční euforii že už mám snad motorku v cajku,udělání technické a prvních dvou projížďkách po pěti letech odstavené motorky jsem zjistil,že opravená bohužel není a že jízda je děsná...vím je to už veterán motorka takže jízdní vlastnosti nejde čekat kdo ví jaké,ale aby to mnou cukalo a skákaly mi řídítka po celou dobu jízdy je více než nebezpečné Motorku trápí nepravidelný chod,při pustění plynu prskání do výfuku jako v realy,řídítka se mi třepou ...no děs...vím že je složité najít zde na Novojičínsku a okolí fandu do těchhle starých motorek který to vyloženě má jako koníček a rozeznal by včem je chyba,zda v podvozku,nebo celou motorkou hýbe právě nepravidelný chod(předpokládám že obojí) Při vyjížďce jsem si připadal jako bych držel sbíječku... Jen doplním,nechal jsem dát novou gumu a vyvážit,přetěsnil jsem nově vidle,nový olej...ale je to děs běs...sám nedokážu určit v čem je chyba Proto by mi i stači někdo OPRAVDU zkušený který by se projel a řekl,to a to je špatně...už to by byl přínos Nebudu zde popisovat a plivat na opraváře z Novojičínska kteří tu moji potvoru měli v rukou...každý máme nějakou zkušenost...já bohužel ne dobrou :((( Pokd to čte fanda do starých mašin a jsi ochotný ji testnout a říci co je špatně,prosím ozvi se...jen se mi prosím neozývejte takoví kteří to budou mít u sebe na opravu více než rok a stejně to stojí celé za h... :(

1 reakcí na tento příspěvek Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:02 | Nahoru | #1
Já vím,máte všichni pravdu...jenže mě už děsí že jsem se v tom nahrabal za ty roky docela dost,a pořád ne ane to vychytat...

Ještě odpovím Unimu:

Moto byla u opraváře více než rok(sliby,natahování atd) Karburátory měly být vyčištěny,skontrolovány,seřízeny ...ventilové vůle by měly bý taky OK...hlava je dělaná zase u jiného opraváře sice už před nějakým tím rokem,ale najeto na ní není ani ne 1000km(jinak cena za generálku hlavy + složení,seřízení atd bylo skoro za 20tis ) Tlumiče jsem dělal teď před týdnem,nové gufera a nový olej podle manuálu(jinak ty mají to samé najeto po jejich GO taky asi těch 1000...Kyvka,to je jiná,tam jsem nic nespravoval a ani nikdo jiný...tam bude vše původní.. Ještě k tomu motoru,u kolen jak se spojujou pod motorem je cítit že některé koleno podfukuje...Jako bude tam toho dost,bohužel mám už z toho doela depku se v tom vrtat...a taky do toho jen leju peníze bez efektu :(

Naposledy editováno 17.08.2020 21:04:04

(reakce na) Opět hledám(bohužel) opraváře(servisáka)

17.8.2020 v 21:15 | Nahoru | #2
Petaheaven> teď je otázka? Jestli pokračovat, ale pokud se to obrátí k lepšímu, tak tě to bude bavit zase jinak. Ten podvozek je divný, nemyslím, že by na to měl chod motoru takový vliv? Teď mne napadlo jak popisuješ chod motoru to, že fouká koleno by asi úplně nerozhádalo motor tak drasticky, ale jak popisuješ tu generální opravu hlavy, když to skládali dohromady, jestli nastavily správně rozvody? nevím jak u tohoto motoru, ale někdy stačí o zub, zapalování je rozhozený, ale motor se nepotká.
Ta zadní kyvka by nebyla od věci, rozebrat aaspoň máznout ložiska.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 47 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 8 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 56 18.11.2022 v 20:15 Guzo
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 27 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven


TOPlist