A: Přejete si?
B: Bych chtěl jako tuning vole ne. Jako na káru ne.
A: (odhadne zákazníka) Schade nebo kopjejka?
B: Cože vole?
A: Jestli máte Škodovku 120 nebo Žigulíka.
B: Hovno kua, jako já mam zahraniční ne, jako z dovozu ne.
A: Aha. A co byste si tak asi představoval?
B: Kua ňákej jako fakt hustej tuning!!! Sem viděl těd toho Krestu v takovym jako závoďáku to by se mi jako líbilo ne.
A: Myslíte WRC?
B: Nevim kua, ty si fachman ne? Hlavně aby to jako táhlo ne.
A: Hmmm. Uvidíme co se dá dělat. Na jaký vůz by to mělo být?
B: Na můj asi ne vole.
A: A to je? Značka, model...
B: Nevim kua. Ale ňákej jako jižanskej, takovej jako futuristickej vole ne.
A: Ferrari, Buggati, Lamborghini, Masserati, Fiat, Lancia...
B: Jo to je vono vole! To poslední!
A: A model? Podívejte se do papírů.
B: Nemam kua. Voni tydle jako sportovní káry maj jako extrémní výkon ne, takže jako ty emise asi jako vzrostou ne, a ty kurvy mi řekli že s tim jako nemůžu na ulici ne.
A: Hmm. Aha. No jo no. A není to aspoň napsáno vzadu na tom autě? Sportovní Lancia? To by mohla být Delta integrale?
B: Ne to neni vole. No vona je jako sportovní ale jako spíš taková historická ne. Se podivám ne. Má tam napsáno 1300. Dacia 1300.
A: (půl minuty ticho, prodavač se kouše do rtu)...Neříkal jste Lancia?
B: To máš jedno kua, prostě chci aby byla fakt jako nadupaná. Hlavně jako takový ty velký kola a křídlo a heligonový světla a jako plameny na kapotu a další husťárny kua! Asi něco jako Fást end Fjůriouz ne. Jako hodlám do toho vrazit fakt jako slušnou vatu ne, vole klidně i pět papouchů ne, jako peníze nehrajou roli ne.
A: Ty stylingové úpravy co jste popsal by vyšly tak alespoň na 20 tisíc.
B: Cože vole ses posral ne? Si děláš kozy ne?
A: Ne.
B: Jako víš co, já nemusim mít jako originál značkový Dacia vole, to jako chápu ne že sou jako drahý ne.
A: (dusí se smíchy) Těch pět tisíc bych vám doporučil ušetřit na sešrotování.
B: Jako bez prdele vole, jako tam už je jako hodně tuningu jako hotovýho ne. Jak sem jako zalepoval kobercovkou prorezlý díry ne, tak sem si s ní jako zamračil světla ne a jako celofánem z čokolády sem si obalil zrcátka to vypadá fakt másérsky kua! A jako lihovkou sem si tam udělal takový ty jako závoďácký nápisy vole ne, a největší husťárnu mám jako na předním skle kua, brácha mi poslal velkou samolepku JZD Dolní Kubín ne, kua to vypadá uplně jak ta Krestova kára! Sem to jako chtěl u vás jenom jako doladit ne. Tak aspoň ňák jako upravit motor ne?
A: Co to má za motor?
B: Nevim vole, ale jako ňákej fakt dost dobrej, úplně to v něm rachotí jako tomu Krestovi ne. Prostě jako sportovní. Extrémní výkon kua!
A: Za kolik to má z nuly na sto?
B: To nevim vole, tolik sem s tim jako nejel, jako nejvíc sem z toho dostal devadesát vole, zážitek z jídy ne, fakt nářez, hnal bych to vejš ale upadlo mi zrcátko a utrh se zadní nárazník ne, tak to teď vypadá trochu jako Hummer.
A: A z nuly na ehm... devadesát?
B: Jako vole vyjel sem z Prahy na Brno po D1 ne, a těch devět pětek sem vytáh někde... no... asi tak...
A: V Průhonicích?
B: Hovno vole, U Devíti křížů ne. Jako hnal bych to vejš, ale musel sem zastavit ne, protože mi pak ešte vypadlo zadní vokno a rozflákalo světlo ňákýmu zmrdovi co jel za mnou v ňákym trapnym sériovým BMW ne, kokot, sem mu chtěl ujet ale podřadil na dvě, dostal se ke mně tak sem musel zastavit ne. Takže právě jako bych potřeboval ňáký jako zvýšení výkonu ne. Jako hlavně asi jako ten čiptůnig to je prej fakt husťárna to sem jako čet.
A: Bohužel se obavám že chiptuning u vás nepůjde, nemáte tam totiž žádnou elektroniku.
B: Jakto že ne? Jako Fanda mi do přístrojový desky vyříz díru a do tý sem si jako nalepil kalkulačku ne, takže tam mám i palubní počítač kua! To nemá ani můj předák v práci ne a ten má fakt hustou káru kua, Oltcita! Jako ten motor už je taky tuningovanej, sem si doma vyrobil turbo podle návodu na internetu ne, z papírovýho větrníku a provrtaný piksly vod párků, a jako nárůst výkonu extrémní kua! Taky jako mám novej vejfuk ne, protože ten starej mi někde upad, tak sem si tam jako přidrátoval lešenářskou trubku, má to fakt hustej zvuk vole ne.
A: Nezlobte se ale asi vám nepomůžu, proti vám jsme tady úplný břídilové
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
kasssy píše: Hele Kluci (a holky). Ano v dnešní době není problém si pořídit cokoliv výkonějšího, spolehlivějšího atd... Ale pokud si s tím má zájem pohrát, tak ať si s tím hraje. Ano, nevydoluje s toho super výkon, ale zkusí to, zjisti co to obnáší, jestli to za to stojí.... A hlavně má šanci získat určitou manuální zručnost a "grif" jestli má určitý zázemí kde může kutit, tak jen do toho. Já si asi v 11letech skládal motor do pionyra. Nevěděl jsem o tom nic, dostal jsem to v rozsypu za flašku rumu.(žádnej internet neexistoval) Nakonec se sice nerozběhl, protože mě tenkrát něco chybělo, ale převodovku se mě podařilo sesadit dobře a hlavně jsem pochopil co a jak. Ani nevite jakej je problém v současnosti sehnat mladýho šikovnybo člověka kterej by měl určitý manuální návyky. S PC umí téměř všichni, AJ, NJ ovládají celkem dobře, ale to kolo nevymeni a ani motor nesloží. Třeba s tím praští a už nikdy více, nebo ho zrovinka tenhle motor nasměruje správným směrem, chytne ho to a za pár let může být vyhledávaným mechanikem.... Začínat se má od jednoduchých po složitější, tak co....
Se vším co píšeš souhlasím. Ale proč se proboha v roce 2020 a v 19ti letech srát s takovým pasqilem, jakým je Jawa 50, když si může vybrat z čehokoli jiného? Miluju techniku a hrabání v ní a děkuju bohu (ač ateista), že už se můžu hrabat v krásný technice a ne v tom, co se tu z nouze za socialismu produkovalo.
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
Lepší koupit veterána Honda CBR 125 R, díly na to jsou všude, a jsou kvalitnější a často i levnější jak na Chrcla. Je to celkem triviální motor a když chceš být hodně krutej tuner, dá se tam nacpat až přes 25 koní
Naposledy editováno 01.04.2020 09:15:11
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
Pojede to s 12 rozetou 80 jak nic.
Pak se rozmysli, jestli budeš zvětšovat přefuky ve válci a pochopitelně taky v karteru.
Tuningu zdar!
A vyprdni se na kecy o kurvení veterána - na 1. úpravu se dá sehnat starší válec a když dáš pincka opticky do origo stavu, tak ten jinej karbec mu vzhled nepokazí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek úprava válce jawa 50
www.youtube.com/channel/UCpYq0PFmjjT9HIFOpCwJxFw/videos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava válce jawa 50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava válce jawa 50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 6 | Včera v 11:18 Johny_Servis |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |