globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Perák 350cena
31.12.2019 v 23:49
Co myslíte o současné ceně peráků...?
Předchozí
1 2
Následující

Perák 350cena

1.1.2020 v 01:21 | Nahoru | #1
To, co o současné ceně čehokoliv. Nabídka, poptávka, průnik....

Perák 350cena

1.1.2020 v 01:38 | Nahoru | #2
Na netu nemá moc cenu shánět. Když se nedej bože objeví dobrej kauf, tak je během pár minut pryč. Já jsem člověk, který taky číhá. Ale zajímají mě kulaté Sportky a PÁvíci. Cokoliv se v souvislosti s tím objeví, hned to beru. Mám na mysli ale především prospekty, manuály a drobné špatně sehnatelné díly. Sehnat origo hliníkovou pěknou odrazku a nebo konektor na páva je pěkná fuška. A ceny jsou od desetikorun po tisíce. Podle toho jak se prodávající vyzná. Takže ty ceny neurčují překupníci, jak se pořad dokola nadává, ale lidi samy. Za mou ČZ 250/475 s pávem nabízel chlapík 130tis hned na ruku. A ani za 150 bych to neprodal, i když bych za ty peníze měl daleko lepší stroj. Je to zvláštní, ta nostalgie.

Perák 350cena

1.1.2020 v 06:55 | Nahoru | #3
tie ceny su uplny nezmysel. Za tie peniaze co ludia pytaju za tie stare sroty Jawiek a CZ, vseobecne vsetky typy, JE to nezmysel. Pripocitas si k tomu renovaciu, cca 2.500 Eur tak si zrazu v uplne inej dimenzii. Radsej kupit starsiu renovaciu do 4.000 Eur a detaily dokoncit.
Kazdopadne ja som s tymito motorkami skoncil. Valaju sa mi v garazi este 3 kusy rozobratych CZ ktovie kedy to budem robit. Pri tych sucasnych cenach si radsej kupim youngtimer (naposledy ZXR 750 H2) co je aj jazdecky pozitok.

Perák 350cena

1.1.2020 v 09:23 | Nahoru | #4
Ceny starých Jaw v předrenovačním stavu jsou hrozně přepálené. Nechápu kdo to za ty peníze kupuje. Zřejmě jdou na dračku a tak ceny neklesnou.

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

1.1.2020 v 10:38 | Nahoru | #5
Tak to ceny sleduješ špatně, konečně stagnují a dokonce jdou mírně dolů, už na to prostě každý nemá. Dva až tři roky zpět jsem kupoval cokoliv a hlavně netuctovky (354, 475 atd.), abych si na stáří měl s čím hrát. Dnes se dá za stejnou cenu vybírat. Ano ceny neurčují překupníci, kup nebo běž dál, už to není koníček pro každýho nýmanda co udrží šroubovák a remcá jak je to drahý.
A cena péráku 350? Není žádná tuctová kývačka 250, kterých je po kurnících ještě plno a cena už bude vždy někde jinde.

Naposledy editováno 01.01.2020 11:17:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 11:33 | Nahoru | #6

cmiral píše: už to není koníček pro každýho nýmanda co udrží šroubovák a remcá jak je to drahý.



Ono to zachrání nejedny kartery před omačkáním šroubovákem při půlení

Perák 350cena

1.1.2020 v 11:58 | Nahoru | #7
Cena péráku 350 cca odpovídající,možná trochu vyšší.pro mě jedna z posledních Jaw za kterou bych dal možná i víc než 100tis.Pérák je moc krásný pro mě nesplněný sen.Pokud máš možnost koupit za rozumnou cenu tak neváhej.

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 12:15 | Nahoru | #8
PetrL3> a to je dobře oni ti stodolový majstři toho dokurvili dost nejen kartery ale i plechy...
PajaZR> taky můj nesplněný sen a dal bych to taky bez váhání

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

1.1.2020 v 12:25 | Nahoru | #9
Ono to je už dlhodobo tak s motorkami. Keď to má papiere, jazdí to, tak vždy sú každým rokom staršie, ale tie ceny neklesajú moc pod 25000Kč. Pochopím ešte staršieho japonca z 90. rokov, mladí pribúdajú, tak si to kúpia na začiatok /čiže je o ne záujem a točia sa/. Ale aj tu je zváženie, či si kúpiť staré 25ročné enduro, alebo si dvojnásobok prihodiť a kúpiť si novú SV650 napr. Ale do starej jawky by som nešiel. Aj tak majitelia moc nejazdia /možno raz za rok, ak je nejaký jawa zraz/, ináč vždy je pohodlnejšie vytiahnúť novšiu moto a zájsť na kraj Európy, ako si robiť problémy s týmto v kraji.

Mám aj 639, ale bolo to kupované asi len z nudy, nikdy mi tá moto neprirástla k srdcu. Na rozdiel od toho v druhom stroji XJ600 z 95teho /čiže tiež starinka/ vidím využitie /do roboty, po republike, na okruh, ..../.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 12:46 | Nahoru | #10
nevo7> Tak třeba 350/639 se prodává kolem 40 000kč. Vzhledem k tomu, jaký to je křáp vůbec nechápu kdo to kupuje. Za ty samé peníze lze koupit mnohem lépe fungující motorku a také mnohem výkonnější.
A předrenovační Pérák ve špatném stavu za 100 000kč je taky dobrý úlet.

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

1.1.2020 v 13:17 | Nahoru | #11
Zákon nabídka-poptávka je neúprosný.Že někomu připadá cena úlet je nepodstatné.A porovnávat to s nějakou SV650?Staré Jawy se nekupují na běžné ježdění.Ceny jsou našponované u všeho kde se předpokládá vysoká hodnota nebo pozdější ziskovost ...
Mě zas připadají jako úlet ceny starých Afrik,hlavně ty co jsou k mání v Liberci...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 13:23 | Nahoru | #12
dave-lister> vzhledem k tomu jaka je jawa 350/638/639/640 pojizdny vergl tak absolutne nechapu jak si nekdo muze rict za stodolovku treba 40tis!!!!bych za to nedal ani cenu srotu!!!!

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 13:28 | Nahoru | #13
HornisGSX> Moje řeč, tohle nechápu vůbec. Má to tak cenu železa a s papírama možná o něco více.

Naposledy editováno 01.01.2020 13:31:21

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 13:41 | Nahoru | #14
[quote=Anti]Zákon nabídka-poptávka je neúprosný.Že někomu připadá cena úlet je nepodstatné.A porovnávat to s nějakou SV650? Staré Jawy se nekupují na běžné ježdění.Ceny jsou našponované u všeho kde se předpokládá vysoká hodnota nebo pozdější ziskovost ...

O tom to je a lidi neví co s penězi. Mě navíc pozdější ziskovost tak ani nebere, mám nakoupeno pro zábavu na xx let dopředu a ne na běžné ježdění !!!

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

1.1.2020 v 14:20 | Nahoru | #15
HornisGSX,dave-lister - ono je to stejně divny, protože těch krapu byly vyrobeny statisíce, lidem se to válí po stodolách, člověk by tak čekal, že trh bude přesycen a ono ne...nemela by to být stejná situace jako třeba se starými škodovkami, kterých byly vyrobeny taky statisíce, ale většina jich už není, protože skončili shnilé ve šrotu...9tkovou trindu jsem mel, jezdil jsem na ni celkem rád, ale prostě výkonu měla málo a kroutila se jak užovka. Jediné, co na tom bylo dobré, byla přední kotoučová brzda. Jestli starý 2T, tak něco od japonské konkurence ze 70.,80. let, ale tam jsou dnes ceny taky už někde jinde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 14:35 | Nahoru | #16

HornisGSX píše: dave-lister> vzhledem k tomu jaka je jawa 350/638/639/640 pojizdny vergl tak absolutne nechapu jak si nekdo muze rict za stodolovku treba 40tis!!!!bych za to nedal ani cenu srotu!!!!



To dnes kupují snad jen nostalgici a nebo zarytí fandově značky.A někteří blázni si myslí že bude stoupat na hodnotě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 15:49 | Nahoru | #17
Těch nostalgiků je stovky a tisíce a pamatují i doby kdy se jezdilo jednou stopou v létě v zimě ve 4:00 ráno na vlak nebo do JZD a to i já pamatuju, ale měl jsem 35 let moto pauzu.. Tu jawu/čz měli v každé druhé chalupě jako stroj denního poużití, dnes je to jen o pozérství u většiny, teda až na některé vyjímky .

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 19:02 | Nahoru | #18
cmiral> lidi neměli prachy na auto, tak na tom jezdit museli i v zimě, njn...
Jako 353kovou kejvu bych si v garáži představit dokázal, ale ne za ty dnešní ceny...

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 19:19 | Nahoru | #19
2stroke> mel jsem 639 a vetsi kurvu motorku jsem snad nikdy nejezdil!!!! Vecne rozebrane jizdni vlastnosti neco strasneho (a to uz vubec nemluvim o jizde ve dvou) a o vzhledu se snad bavit ani neda!!!! Ne nechapu to!!!!

E: a k predni dzava kotoucove nebrzde se snad ani nebudu vyjadrovat to nebrzdilo ani kdyz to bylo na papire

Naposledy editováno 01.01.2020 19:25:52

Perák 350cena

1.1.2020 v 19:36 | Nahoru | #20
Když vyskočila v inzerci 353 v mimořádně slušným stavu od syna prvního majitele za 30.000 tak jsem ji hned bez typicky českýho smlouvání odvezl, škoda že se jen původní velký TP nepodařilo už dohledat. Bylo to moc za dnešní cenu?

Naposledy editováno 01.01.2020 19:44:04

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 20:32 | Nahoru | #21
cmiral> Já se bavil s hodně pamětníky a většinou neměli na ty časy dobré vzpomínky. Oblečení a vybavení stálo za prd, do toho se motorka dost často Jawila, všudypřítomný šmír a humus tekoucí z výfuků....Skoro všichni říkali.: "Byl jsem rád, že se mi podařilo tehdy sehnat auto. Motorku jsem tehdy odložil do stodoly a už nikdy jsem si na ní nevzpomněl.
Ta ČZ co mám v profilu je v naší rodině asi od roku 1980. Táta na ní jezdil do práce když neměl auto. Znechucení z té doby má tak silné, že od osmdesátých let na ní nejel a na jiné motorce také nejel. Občas se zmíní, že se mu tehdy líbila Jawa 350/634 - chromka. Dnes ale moc dobře ví jaký to je křáp. Brácha měl asi dvě 634ky a společně jsme se v tom vrtali, protože brácha má obě ruce levý. Nyní společně kroutíme hlavou nad cenami dnešních stodolovek bez papírů.

Naposledy editováno 01.01.2020 20:44:42

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

1.1.2020 v 22:04 | Nahoru | #22
Proč u veteránů řešíte jízdní vlastnosti?Tohle se do ceny v podstatě skoro nepromítá...Je doba,kdy má spousta lidí dost peněz,a určité procento zatouží po veteránovi.A že to jezdí na hovno?No a co,dobře to vypadá a jednou za to dostanu balík...
Mám dva takto "postižené" známé.Jeden vlastní vzpomínanou 350tku péráka.Vydražil ji na aukru aniž by ji před koupí viděl.Vytáhne ji jednou za rok,jinak mu stojí v předsíni.Splnil si sen a počítá s tím že za ni jednou dostane podstatně víc.Nic víc nečeká.Druhý známý kupuje "na kšeft".Primárně "sbírá veterány" že jednou mu vydělají balík. U té 350tky kývačky bych tomu ještě věřil,ale asi před měsícem tu měl na servis 639.Prej veterán

(reakce na) Perák 350cena

1.1.2020 v 23:17 | Nahoru | #23

Anti píše: Splnil si sen a počítá s tím že za ni jednou dostane podstatně víc.


To je u těchto lidí schíza jak prase. Když si splní sen a pořídí motorku, tak ji přece nemůže už nikdy prodat. A nebo jinak, proč si pořizovat za mega peněz péráka do předsíně, když vím, že mě přestane za dva roky neužitečného stání bavit?

Perák 350cena

2.1.2020 v 00:42 | Nahoru | #24

Perák 350cena

2.1.2020 v 01:28 | Nahoru | #25
K ceně 350/18....nebo nedej bože 350/12..co napsat.... Nic!
Je taková jaká je. V roce 2013 prodával překupník půlmotor 350/12 v det stavu (nebyly hlavy a válce, karter na vaření) za 28000,-. Prodal? Ano prodal,..... Dnes je cena motoru 350/18 běžně 35000 s tím, že se neví co je vevnitř a 50+ za generálkovaný.....prodají se? Ano...ani jeden nevysí nijak dlouho na bazoši,..dokonce kupují i němci a podobně. Dle mě bude cena 350/18 za chvilku standard 200+ za hezký stroj....bohužel je to "pérák" a zrovna 350 je tak nějak zgarb ten motor a proto jich není,....
Zbytek je klasika pérák, až na prkotiny stejný jako 250/11, ale jen kostra je dnes 15+....takže cena je jaká je,...
Jen motor péráka 250/11 stál před 10lety 1500...dnes atakuje 10000........
Stagnaci nepozoruji.....moc...bohužel.....

Perák 350cena

2.1.2020 v 01:52 | Nahoru | #26
Známej si v létě pořídil za 120 tis Péráka 250. Bez not po renovaci na V značkách. No ze 2 metrů krásnej stroj. Lesk jako blesk. Ale z blízka tragédie. Co chrom to replika. Různý odstín laku na dílech. Asi se lakoval na etapy nebo nevim. Linky lakované pomocí pásky. Na nádrži hodně okatě nedodržený rozměr chrom VS barva. Motor z kývačky. High tech elektrika. Rokem to sice byl FJ, ale nebylo tam z něj nic krom rámu. A hlavně zadní blatník po pár km oťukaný od sedla. Vydřený přední blatník o vidle. A v těch místech prosvítal opískovaný plech a bílej plnič. A mnoho dalších mňamek. Já to tomu známému neříkal, ani mu to nehanil. Měl z toho upřímnou radost. Hehe říkal jakou má budoucí investici. Já chápu, že renovace stojí hroznej balík. Díly, práce a lakování. To jsou mraky peněz. No ale kdo to v budoucnu ocení? Bude tam historická hodnota? Budou pořád nostalgici co to budou chtít? Jeden kamarád má už 70tis v obyčejné Kývačce 250 a ještě je vyskládaná v bednách. Taky prahne po TOP renovaci a stejně pořád s něčím bojuje. Já osobně bych do toho nešel. Mě trošku rzi a lak opravený štětečkem nevadí a proto mám radši původní motorky.
Nemusím se tolik bát šrámů z provozu
Pro představu mě Číza loni vyšla na 38 tis. Na první pohled hrozná, ale viděl jsem potenciál v původní barvě. Koupil jsem v původním laku: nádrž (7000), horní maska (2200), boční plechy (1500), bateriový kastlík (1000) a zadní tlumiče (1200). Motor 250/455-02 stál 6500+3000 oprava. Přebytečné díly z motorky prodal za 8 tis. Dalších 5 tis vyšel zbytek (bowdeny, elektrika,zrcátko, ložiska, sedlo, zámky, řetěz a gumové drobotiny). Vše chromované stačilo zbavit stříbřenky a orezlá místa polaskat silichromem. Pávik Avie byl za 32 tis. Suma sumárum motorka s pavem cca 90 tis. Má staré doklady a malou SPZ. A je to "jen" Číza. Jawácké bestsellery stojí daleko víc.

Perák 350cena

2.1.2020 v 06:05 | Nahoru | #27
Ano,i ceny za renovaci nebo náhradní díly rostou.Letos jsem tu měl nadšence co se na stará kolena rozhodl zrenovovat rodinný stroj -Jawa 250 ambasador.Přivezl to v modré barvě s doutníkama z ČZ a dohadoval se že jsou původní.Chtěl stroj jen uvést do stavu aby prolezl STK,že pak započne renovaci.Jen za repliky kol a výfuků dal kolem 25 tisíc,o stejný obnos si řekl lakoš za lak.Ani nevím jak dopadl,protože tvrdil že to po STK přiveze abych to rozhodil a připravil na renovaci,ale od té doby co odjel jsem ho neviděl.Možná chtěl ušetřit tu pětistovku co jsem si vzal za práci

Perák 350cena

2.1.2020 v 10:19 | Nahoru | #28
Co tak koukám na tohle téma, tak si moji kývačku 250 z roku 64 v naprosto originál stavu budu držet asi nafurt (: mimochodem od jejího prvního majitele.
Jen bude potřebovat jedno výfukové koleno, to co tam je vypadá hrozně.

1 reakcí na tento příspěvek Perák 350cena

2.1.2020 v 10:29 | Nahoru | #29
Ono celkově ceny za Jawa-ČZ začínají lést astronomicky vysoko.Kdy jsou doby kdy stadiony a jawetty byly za flašku rumu :/

Perák 350cena

2.1.2020 v 10:34 | Nahoru | #30


jen pro představu Perák - rok 2018, 34000, do pojízdného stavu dalších 35000
250/590 - loni za 8000Kč, papíry se stále hledají
350/361 vývoz - před 12 lety 2500 s notama na mrtvého, dneska jdou za 80000 bez not
250/559 automatik r. 2010 za 5 s papírama, jen ty noty bych prodal za 25-30 tisic a ten oranžovobílý RoadKing 361 za 3500 Kč, ale to je asi 15 let na zpět, dneska za 100 a výše...
hlavní je nekupovat nic přes inzeráty, takhle jsem sehnal pávíka 40 za 500Kč, to stávali 12tisic, denska bych ho otočil za 25000

Naposledy editováno 02.01.2020 11:39:32
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3870, 3871] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116104 Dnes v 15:42 Krautkopf
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Veterani Jawa [1, 2] Jawa 250 Pérák, Jawa Perak tatrula 43 26.11.2020 v 13:58 cmiral
Rám pérák Jawa 350/18 j.tommy 4 28.3.2020 v 23:44 Dolin
Nová jawa pérák v ČR Jawa Perak darkness 0 13.3.2020 v 13:36 darkness


TOPlist