Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.
Počítej s tím,že "hogofogo" řemen bude drahý i od normálního dodavatele průmyslových řemenů.Řešili jsme to v práci na sekačku a carbonová ludra byla za desítku.
Jinak není co moc vymýšlet.Tvar zubů je dán řemenem,převodový poměr by měl být plus minus jako u řetězu,osazení je taky dané.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
PS: Ako som zastihol letmo, nie je problém s km 100 tisíc to dá, ale skôr vek a skladovanie motky, počasie slnko ,.Dokonca aj vo filme Renegát sa mu na HD podral remeň a ostal niekde trčať A údržba, špina bordel prach škodí aj remeňu , už tu bola téma , že to chce prerobiť na reťaz, že ho ten remeň serie.
PS: zdá sa mi, že aj to predné koliesko je z duralu.
Naposledy editováno 15.12.2019 07:05:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
Přední řemenice má průměr s omotaným řemenem 110 mm a to si myslím že tam nenacpeš. On už takhle silnej řemen nesnese moc ohýbání na malej rádius.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
a tadyhle sem čerpal moudra - https://www.pikron.cz/ - tady sem všechno kupoval a samodom upravoval
https://www.mateza....mp;vybranaskupina=02
http://www.nolt.cz/htm/remenice.htm
https://www.pkservis.com/cz/remenice
https://www.tyma.cz/o-serveru/mapa-stranek/
A z dob maxiskutra si pamatuju, origo remeny meli vzdycky nejdelsi zivotnost. A jakakoli varianta s kevlarem asi lepe snesla zatez tuningovych ladenych stroju, byla vetsinou levnejsi, ale s max dvoutretinovym najezdem, kdyz to fakt jakoze vydrzelo.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
PS: pre Ondrero, tú napínaciu kladku musíš dať, teda keď to budeš robiť čo najbližšie k vývodovej, hnacej remenici z motoru, aby si zväčšil opásanie remeňom na hnacej remenici.
Naposledy editováno 15.12.2019 16:43:38
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
2 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
Když chci na výlet se ženou, tak vezmu Bandita a když se chci projet po polní cestě mám možnost Freewinda.
Letos jsem dokončil poslední renovaci ČZ a už mě zase láká něco dělat. S českou scénou zatím končím, protože jsou ceny čím dál víc mimo. Stavěl jsem si Babettu co neměla žádný smysl a utopilo se v ní mraky peněz a času. Ale halt mě to baví.
https://www.motorkar...&act=fotogalerie
Myslím že u tebe bude akorát ten problém s prostorem u přední řemenice a pak napasovat správnou délku, protože tyhle speciální se dělají jen určité rozměry, není to jako u řetězu přidám nebo uberu jeden článek a zbytek se došponuje.
Řemen ti nepůjčím, ale kdyby jsi potřeboval něco oměřit tak není problém.
PS: dlhší remeň poberie šponovák, hlavne aby bol čím bližšie k hnacej remenici a dlhší je lepší, lebo tú remenicu viac opáše.
Naposledy editováno 15.12.2019 18:15:25
Něco co by se dalo teoreticky použít jsem viděl před týdnem na mulčovači.Takovej malej s motorem na dvojkolce.Je tam V 650 ale to má tak max 30 kobyl
Naposledy editováno 15.12.2019 18:27:24
2 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
Moc pěkná motorka,drátový kola jsou super, zvláště jestli chceš dávat classic ráfky s širokým límcem.
Zrcátka na koncích, styl cafe racer, k tomu mi prostě ten řemen nesedí. Je to sice technická libůstka, ale stylově někde jinde.
Ale to je jen můj názor, ty můžeš mít jinej a může se ti líbit něco úplně jiného.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=8689
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=8689&act=hodnoceni&scr=235
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Problém při startování Ducati Monster 1000 | altea | 11 | 14.6.2021 v 18:56 Koumes |
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... | MarcelTheRevenger | 74 | 23.2.2021 v 18:19 Codo |