bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod řemenem
14.12.2019 v 23:58
Zdravím, mám v plánu na své Ducati předělat sekundární převod. Není moc třeba řešit proč. Zkrátka se mi pohon řemenem vždy líbil a nemám s motorkou v plánu polykat mraky km a nebo jí drtit na okruhu. Je to spíš mazel na kochání. Chtěl bych tu probrat technickou stránku věci. Šířku a typ řemenu na dané kW motoru. Probrat geometrii řemenice z duralu atd. Určitě tu bude mít někdo zkušenost s nějakým softem. Kde se dají dělat fyzikální zkoušky. Jak by měla vypadat co nejlehčí a přitom co nejpevnější řemenice z duralu 7075. Která bude ještě dána na tvrdý elox.
Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.




1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem

15.12.2019 v 13:17 | Nahoru | #1
svýho času sem si SV překopal na řemen , ale díky tomu že přední řemenice musí mít určitej minimalní radius , kvuli zubum , tak se mi tam nevešla na velký zuby , ale na střední , myslim že to bylo 8mm ale jistej si nejsem, už je to minimalně 10 let . Musel sem si vyrobit i napínak na řemen , ale jak sem zabrzdil motorem tak to stejně přeskakovalo , a první řemen umřel na bordel , kterej se mi zasekl v přední řemenici - kamínky a vydržel 2500 km , a druhej , o něco kvalitnější vydržel to samý , rupnul jak sem tomu jednou naložil , holt to chce velký zuby a kvalitu řemen , jo a pokud budeš nasazovat řemen tak kyvka musí dolu , to je takovej malej bonus jo a kvalita fotek je děs , byl to první mobil co měl fotak 1,3 megapixel


a tadyhle sem čerpal moudra - https://www.pikron.cz/ - tady sem všechno kupoval a samodom upravoval
https://www.mateza....mp;vybranaskupina=02
http://www.nolt.cz/htm/remenice.htm
https://www.pkservis.com/cz/remenice
https://www.tyma.cz/o-serveru/mapa-stranek/

(reakce na) Sekundární převod řemenem

15.12.2019 v 13:35 | Nahoru | #2
zdenysrx6> I kdyby to slo realizovat, tak po tvym prispevku bych to osral.
A z dob maxiskutra si pamatuju, origo remeny meli vzdycky nejdelsi zivotnost. A jakakoli varianta s kevlarem asi lepe snesla zatez tuningovych ladenych stroju, byla vetsinou levnejsi, ale s max dvoutretinovym najezdem, kdyz to fakt jakoze vydrzelo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... MarcelTheRevenger 74 23.2.2021 v 18:19 Codo
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 albik 1 11.7.2019 v 13:55 grooll
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist