bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod řemenem
14.12.2019 v 23:58
Zdravím, mám v plánu na své Ducati předělat sekundární převod. Není moc třeba řešit proč. Zkrátka se mi pohon řemenem vždy líbil a nemám s motorkou v plánu polykat mraky km a nebo jí drtit na okruhu. Je to spíš mazel na kochání. Chtěl bych tu probrat technickou stránku věci. Šířku a typ řemenu na dané kW motoru. Probrat geometrii řemenice z duralu atd. Určitě tu bude mít někdo zkušenost s nějakým softem. Kde se dají dělat fyzikální zkoušky. Jak by měla vypadat co nejlehčí a přitom co nejpevnější řemenice z duralu 7075. Která bude ještě dána na tvrdý elox.
Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.




1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem

15.12.2019 v 16:25 | Nahoru | #1
No já to mám na origo Buellu i na stavbě a oboje bez problému , je fakt že řemenice origo, na sériovce novější s hrubším ozubením , u druhého z roku 2003 s jenmějším zubem. Napnutý to je fakt na tvrdo, rukou řemen nepřetočíš ani o 90 st. Vrchní rameno kyvky je dělený aby tam šel řemen nasadit. Taky si myslím že tam bude větší zatížení ložisek jak v kole tak na výstupní hřídeli z převodovky. U řetězu jen tah řetězu, u řemenu tah+ předpětí .

(reakce na) Sekundární převod řemenem

15.12.2019 v 16:36 | Nahoru | #2
Radovanh1> teda Radovanh1 to je fakt paráda. Buel je paráda a toto je paráda na druhú, akoby si jazdil na motore s kolesami. vď to musí ísť stále po zadnom, alebo po prednom kolese. Jazdí to vôbec na oboch kolesách niekedy? Nemá to mať hliníkový rám a v ňom benzín? veď to nemá ani rám, len k motoru prikvačné kolesá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... MarcelTheRevenger 74 23.2.2021 v 18:19 Codo
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 albik 1 11.7.2019 v 13:55 grooll
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist