Kdyz ji vytocim pri jizde tak se cca u 7500rpm zastaví a dál nechce a motor pri tom divne jede, když uberu treba na 7000rpm tak je to porad to same...az kdyz uberu na cca 6000-6500rpm tak znova ozije a zase znova táhne. Někdy to jde vytáhnout i skoro k 8000rpm a pak se opakuje to co jsem psal výše. Přitom omezovač by měl být někde u 8500rpm?
Na moto jsou ladaky MASS a vzduchovy filtr Ducati performance (Sogefi PA 7415). Taky mě dost prekvapuje spotreba 9-10l/100km.
Mám v plánu projet celou palivovou cestu, vymenit palivovy filtr a pročistit vstřiky.
Jinak ten vzduchovy filtr se musi nejak prat a pak olejovat, nebo je to univerzal, ktery staci profoknout kompresorem?(tedka mastny není a je úplně suchý).
Přikládám fotky svíček a filtru...
Máte nějakou radu na co se zaměřit?
Dále pak startér pomalu točí, to ale budu řešit později a založím jiné téma...
díky
Naposledy editováno 22.08.2024 18:17:30
1 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
Kluci to perou normálně mejdlovou vodou, a nechají vysušit. Pak stříkají, ale nevím čím přesně neorigo . Nicméně tohle tvůj problém není.
Chtělo by to vědět po pravdě, jestli tam předešlý majitel nenaházel kupu "tuningu" motoru bez ladu a skladu a jestli mu to pak kdy jezdilo. Nebo jestli se stalo něco teď tobě. Ono hrabat se do dvouválu s otevřenejma vejfukama, KNkem a bůhví s čím ještě není úplně prdel.
V jakým stavu "ladění " to je ...má to přehranou jednotku, při těch změnách ?
Anit> mám mapu a filtr paliva se neměnil
svíčky vypadají pěkně... nemyslím si že by to mělo bejt ulitý, nebo chudý.
šacuju to na filtr v nádrži, málokdo ho mění....ale je to střelba od boku
Ta spotřeba je taky haluz, ono na jedný 12l nádrži to moc dobře neurčíš...já umím se starým 900karburátorem jezdit klidně za 8l/100km...ale to je strop ...tohle by mělo jezdit za míň ...nicméně pokud máš potřebu, zropvna tenhle motor držet v sedmi - asi jsi nepochopil koncept L2 a možná to jen zcela zbytečně točíš ...
Naposledy editováno 23.08.2024 08:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
Můžete poradit, kde v okolí Olomouce to nechat napíchnout a zjistit info z ŘJ?
1 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
V Krnově mám rodinnou přízeň,taky motorkáře Ivose Jarku, neznáte se?
Jinak info k motu - byla dovezena 2 roky nazpět z Německa a poté byla na servisu u p. Mrkyvky v Brně. Na ŘJ se nesahalo. Dělal se desmo servis, olej a filtr, měnila se volnobezka a ještě se rozebiral startér. Ten problém se startovanim bude nejspíš nějaký šotek v elektrice. Baterka je nova z loňska. Předchozí majitel za ty dva roky najel pouze cca 2000km.
1 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
Neser se do vstřikování aj věcí. Zjistěte jak je to v průběhu chodu A/F poměrem a dolaďte mapu - bude to v tom.
2 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
DrDNA01 píše: freedom: Taky me zajimalo, jak borec, co si nechce ani stahnout diagnostiku, bude cistit vstriky.. cekal jsem zazracnou vodicku Horsta Fuchse..
Je toho plnej youtube, jak pročistit vstrikovace....není to složité. Prostě je musíš vyndat, připojit na baterku a prostrikat pod tlakem cisticem....
2 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
Ještě mám doma novej palivovej filtr, tak ten vyměním a podívám se na stav hadiček a čerpadla v nádrži a pak zkontroluju a vyčistím všechny kostry.
Potom návštěva Geloše
Vstřiky si nechám na potom, kdyby se ani po tom všem nic nezlepšilo...
Naposledy editováno 26.08.2024 09:51:13
Laverda mě jednou nedovezla domů. Příčinou byla nakonec blbost. netěsnost na vedení paliva od pumpy v nádrži k filtru- kde chcala páska zpět do nádrže. Dál už to na lištu ke vstřikům nemělo tlak.
Takže to by stálo za kontrolu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
A na místě to vytočit jde? Ze všeho nejdřív bych změřil tlak paliva na liště. Pokud to bude míň jak 3 bary, je ko čerpadlo.
Další věc která tu nepadla, kolik má monster najeto a co ventilové vůle? Sice je to asi málo pravděpodobné, ale kdysi jsem řešil něco podobného na jiné motorce, motor nešel vytočit, prostě se v točkách nestihaly dovirat ventily.
Poslední věc, pokud to hodně žere a nejede, můžou být skončené rozvody.
Naposledy editováno 28.08.2024 18:31:50
1 reakcí na tento příspěvek Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm
Dnes ráno jsem jel do práce a chtěl to zase zkusit a opět to blblo. Dvojka šla někam k 7500 a pak se to zase po*ralo, přeradil na trojku a ta jela zase k 8500.
Myslím, že to bude něco z elektrikou
Až mi přijde stojan pod zadní kyvku, tak vyměním ten palivák a zkontroluji čerpadlo a hadice.
Tlak paliva bych klidně změřil, ale nevím čím - je na to nějaký měřák? Předpokládám, že stačí změřit kdekoliv za čerpadlem? Nevím, kde je regulátor tlaku....
Jinak motorka má najeto 36 000km, servis byl dělán minulý rok u pana Mrkývky v Brně.
Já to koupil s najezdem cca 35 500km. Vizuálně je opravdu v pěkném stavu....jen doladit ty mouchy a bude to ok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Problém při startování Ducati Monster 1000 | altea | 11 | 14.6.2021 v 18:56 Koumes |
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... | MarcelTheRevenger | 74 | 23.2.2021 v 18:19 Codo |
Sekundární převod řemenem [1, 2] Ducati Monster 1000 | Ondrero | 55 | 24.12.2019 v 14:35 sardel |