renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Smrči-GSX-F
Vloženo 3.12.2006
Aktualizováno 8.1.2016
Zobrazeno 24 068x
HODNOCENÍ PROFILU OD 150 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


* 21.11.2006
† 20.6.2015
Pro mě byla stvořena jako nová, pro mou pošetilost zanikla. Byl jsem pro ní první a jediný.
Jinak pár úprav a doplňků - xenony, výfuky + vačky Yoshimura, pciii, brzdy Beringer, kola Marchesini, plexi MRA, oblečky Bagster, kufry

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Úplně první dojem - zátěž na ruce, velká hmotnost, ukrutný výkon, nic moc pneu Bridgestone montované z prvovýroby. Nyní mi posez příjde spíš cestovní, ruce nebolí, výkonu není nikdy dost a pneumatiky za ta léta mám své oblíbené, odzkoušené. :-)

Doplňky na motorce - Xenon, přední brzdy komplet Beringer včetně radiální brzdové pumpy Beringer, radiální spojková pumpa Beringer, laděné výfuky a vačky Yoshimura, ukazatel zařazené rychlosti GIpro (s funkcí odstranění omezovače rychlosti), Power Commander III, K&N vzduch. filtr, ráfky kol Marchesini (kovaný hliník), tlumič řízení Öhlins, blatníček zadního kola Powerbronze, zrcátka v barvě stroje, potah nádrže Bagster, nosiče kufrů SW-Motech, 3x kufr Givi, komplet žárovky nahrazeny LED. Úprava budíků - plasma podsvícení, jiná grafika a cejchování.
V zimě 2012/2013 repase podvozku s výměnou pružin a "vnitřností" za komplet Öhlins. Na závěr moje oblíbená blbůstka - Quickshifter.

Recenze

Myslím, že tento stroj není potřeba moc představovat. Koupil jsem ho 21.11.2006 jako funglovku. Pár poznatků úvodem: ačkoliv je hmotnost bez náplní 217 kg (čili pouze o 3 kg více než sedmpade eFka), subjektivně se mi zdá daleko těžší. Je to dáno hlavně vyšším sedlem a tak mám na nerovném povrchu trochu problém s došlápnutím na zem a tím pádem i s manévrováním. Když už jsme u sedla, musím podotknout, že je měkčí a kupodivu i pohodlnější než u eFky (prověřeno i delšími cestami do zahraničí). Jízdní pozice je více předkloněná, ale nejedná se o nic nepohodlného. Oproti eFce na Buse daleko více fouká a tak výměna původního plexi za turistické (typu Aeromax od firmy MRA) na sebe nenechala dlouho čekat. Můžu říct, že pohodě za řídítky to rozhodně prospělo - silný vítr je cítit až v rychlostech nad 220 km/h. Při běžném provozu bohatě stačí motor točit mezi 4 - 7 tisíci otáček. Od 2500 motorka plynule zrychluje, v 5000 v ní chytají saze a výkon konstantně stoupá s otáčkami bez nijakých propadů. Kolem 10 000 otáček Busa valí už pořádně rychle na jakýkoliv převodový stupeň. Něco k pneumatikám - z prvovýroby nazuté Bridgestone BT56 se zezačátku jevily jako výborné gumy, po zajetí stroje mě překvapily občasným highsiderem a krátkou životností (cca 4.500 km vč. zajíždění, čili 3.000 km při plném využití výkonu). Na doporučení jsem nazul na zadek pneu Metzeler Sportec-M3. K mému úžasu guma držela ihned zezačátku jako přibitá, pustila stroj do náklonů "až na stupačku" a vydržela neuvěřitelných 9.000 km (!) včetně dovolené ve dvou i s kuframa (cca 4.000 km). Přední Bridgestonku jsem musel vyměnit už před dovolenou, vydržela tak zhruba 8.000 km. Kompletní obutí od Metzeleru mě trochu nemile překvapilo tendencí stroje "padat" do zatáček, ale šlo pouze o to si zvyknout. Na druhou stranu umožňují náklony až na kraj možností podvozku.
Na delší cesty jsem svojí Hayabusu opatřil bočními kufry od značky Givi a držáku od značky SW-Motech. Samotná montáž držáků je poněkud zdlouhavější - hlavně zadní část držáku, na který se musí přemontovat zadní blinkry a SPZ. Zbylé součásti držáku jsou na stroji umístěny velice nenápadně. Konstrukce ploten, na kterých již drží samotné kufry je vymyšlená do posledního detailu - plotny lze na držáky připevnit pomocí rychloupínacích šroubů (šrouby lze nahradit uzamykatelnými), a tak jejich montáž, respektive demontáž, zvládne každý během pár vteřin. Naplněné kufry mají samozřejmě nemalý vliv na chování celého stroje. V táhlých zatáčkách tak lze vypozorovat tendenci ke kroucení, brzdný účinek předních brzd vlivem odlehčení kola také slábne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda89
Jarda89 napsal 12.11.16 v 12:49

Tohle byl skutečně klenot Škoda ho, rest in peace japonský sokole

Erly76
Erly76 napsal 31.05.15 v 07:54 10b.

Fakt vymazlená !!!

kokonhead
kokonhead napsal 08.02.14 v 13:25

Bez komentáře a ano mistr v DK je blb...

pospit
pospit napsal 23.01.14 v 17:29 10b.

Paráda Jasných 10

petr-gsx
petr-gsx napsal 01.01.14 v 13:16

Moc hezká holka

Více komentářů



TOPlist